Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites kun olen käyttänyt RECO2 vajaan vuoden ja nyt menin ostamaan uutta pakettia entisen loputtua niin huomasin ton muscle+ paketin. Tutkailin siinä sitä ja päädyin sitten ostamaan sen. Eli itse olen saanut ainakin semmosen käsityksen kun tavoitteeni on ylläpitää/(kasvattaa) lihaksia ja eikä olisi haittaa jos muutama kilo vielä ylimääräistä rasvaa kehosta lähtisi niin näistä kahdesta palautumisjuomasta muscle+ olisi sopivampi minun käyttööni? Vai olenko ymmärtänyt asian ihan väärin?
Olen siis koittanu syödä mahd. paljon päivittäin, tähän mennessä painoa tullu 54kg --> 59kg, kumpaakin varmaan tullu, vähän läskiä, lihasta tietty enemmän (:D).
En haluis saada pahemmin mitää ylimäärästä fläsää, mutta bulkilla varmaan aika mahdotonta, kun ei sitä aina voi ihan rasvattomia tuotteita syödä.
Kotona kun syön, niin tuotteet on yleensä kevyt/rasvaton tuotteita. Koulun safkoista en tiedä.
Entä toi tonnikala, kun mitä mä nyt oon kattonu, ni ku se on vedessä ni on 0.8g rasvaa, mutta kun on öljyssä ni 8g rasvaa.
Voiko tuota öljyssä olevaa vetää ihan huoletta, ettei siitä pahemmin ylimäärästä tule?
Olen siis koittanu syödä mahd. paljon päivittäin, tähän mennessä painoa tullu 54kg --> 59kg, kumpaakin varmaan tullu, vähän läskiä, lihasta tietty enemmän (:D).
En haluis saada pahemmin mitää ylimäärästä fläsää, mutta bulkilla varmaan aika mahdotonta, kun ei sitä aina voi ihan rasvattomia tuotteita syödä.
Kotona kun syön, niin tuotteet on yleensä kevyt/rasvaton tuotteita. Koulun safkoista en tiedä.
Entä toi tonnikala, kun mitä mä nyt oon kattonu, ni ku se on vedessä ni on 0.8g rasvaa, mutta kun on öljyssä ni 8g rasvaa.
Voiko tuota öljyssä olevaa vetää ihan huoletta, ettei siitä pahemmin ylimäärästä tule?
.Leaderilla oli muistaakseni jotain protskuja missä ei oo aspartaamia.Miksi tuota aspartaamia on löyty palkkareihin? Ok, makeutusaineeksi, mutta mutta... Mistä löytyisi palkkari ilman aspartaamia?
Onko 200g hiilaria päivässä liikaa dietillä?
Ihan perusruokaa kuten pasta, riisi peruna/ jauheliha/liha/kala/kana. Syöt 5-6 kertaa päivässä. Kunnon aamupala niin lähtee päiväkin erilailla surraamaan, (välipala), lounas, välipala, päivällinen ja iltapala ja joka aterialla niin paljon ku napa vetää. Älä tee siitä ruokailusta noi älyttömän hankalaa suoritusta. Pahoittelen äänensävyä, mutta mä en voi käsittää miten joku ei tiedä mitä syödä?mitä te syötte päivän aikana? Nyt alkamassa eka massakausi ja en tiiä mitä söisin kuinka paljon jne..
Miten sä treenata jaksat jos ei ruoan laittoon puhti riitä?voinko korvata osan päivän aterioista nuilla massa/palautus juomilla jos en jaksakkaan aina tehä ruokaa..?
Makaroonit kiehumaan ja jauheliha tulelle, that´s it