Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään järkee lähteä litran vertaa juggea kiskomaan. Muuta tuosta ei tule ku järjetön määrä sokeria. Ota vaikka se banaani tai pari ja jotain proteiinipitoista lisäksi. Miksi et muuten voi käyttää lisäravinteita?En haluaisi käyttää lisäravinteita joten olisiko hyvä jos söisin treenin jälkeen litran jugurttia ja kaksi banaania? Korvaako tuo palautusjuoman edes jotenkin?
oon käyttäny pitkään ufs:n whey:tä palkkarina mutta haluisin vaihtelun vuoks vaihtaa muuhun, mitä suosittelette ? mahd halvempaa kuin tuo whey joka on noin 24e/800g
Ei mitään järkee lähteä litran vertaa juggea kiskomaan. Muuta tuosta ei tule ku järjetön määrä sokeria. Ota vaikka se banaani tai pari ja jotain proteiinipitoista lisäksi. Miksi et muuten voi käyttää lisäravinteita?
Itsellä on Finnmaxin hera käytössä. Hinta oli viimeks kun ostin siinä 10-13 euroa.
Ei mitään järkee lähteä litran vertaa juggea kiskomaan. Muuta tuosta ei tule ku järjetön määrä sokeria. Ota vaikka se banaani tai pari ja jotain proteiinipitoista lisäksi. Miksi et muuten voi käyttää lisäravinteita?
Itsellä on Finnmaxin hera käytössä. Hinta oli viimeks kun ostin siinä 10-13 euroa.
En haluaisi käyttää lisäravinteita joten olisiko hyvä jos söisin treenin jälkeen litran jugurttia ja kaksi banaania? Korvaako tuo palautusjuoman edes jotenkin?
Onko käsitystä, minkä ihmeen takia Elovenan ravintoarvo on yhtäkkiä muuttunut?? Vanhassa energiaa 350 kcal ja uudistuneessa paketissa 370 kcal. Nyt saa syödä vähemmän![]()
Linessa mun mielestä ihan yhtä hyvää kuin valio. Tuota toista en ole testannut.
Onko kreatiini välttämätön ainesosa aloittelevan saliharrastajan palautusjuomassa? Riittäisikö hera ja malto (mitä muuten on malto, hiilareita?)?
dimidiadamEli tarkotuksena, olis saada kroppaa vähä kesäkuntoon. Treeniohjelma on ihan hyvällä mallilla, mutta ravintopuoli ei ole kunnossa. Olen melko hoikka (183 jotain / 70), joten ruokaa varmaan saisin mättää ihan kunnolla. Antakaas jonkin näköistä vinkkiä miten kannattaisi aamulla, päivällä, illalla yms syödä.