Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

kysymyksiä?????

1.kuinka pienestä määrästä hiilareita ja kuinka nopeasti menee ketoosiin ja eikös sen jälkeen ruumis käytä kaiken hiilarin aivan helvetin tehokkaasti
2.kuinka nopeasti ja kuinka suuresta kcal vajauksesta menee varaliekeille
3.miten dietillä pitäisi jakaa hiilihydraatien,rasvojen,proteiinien saanti
4. oisko kellään tietoa mistä voisin lukea valmiin ravintosuunitelman jotta saisin jonkunlaisen käsityksen miten rupean kasaamaan omaani
5.mitä lisäravinteita suosittelisitte rasvojen polttamiseen

Eka viesti pakkikselle..

Mitä palkkariksi? Vedän salin jälkee 1l rasvatonta maitoo palkkariks, ja tossa maidossa ei oo mun tietääkseni sitä nopeasti imeytyvää proteiinia mitä tarvittais heti salin jälkee. Suositelkaas mulle jotain halpaa palkkaria, jossa on sitä nopeasti imeytyvää proteiinia. Maulla ei väliä.:thumbs:

Mitä palkkariksi? Vedän salin jälkee 1l rasvatonta maitoo palkkariks, ja tossa maidossa ei oo mun tietääkseni sitä nopeasti imeytyvää proteiinia mitä tarvittais heti salin jälkee. Suositelkaas mulle jotain halpaa palkkaria, jossa on sitä nopeasti imeytyvää proteiinia. Maulla ei väliä.:thumbs:
Heraa: http://www.ufs.fi/kauppa/product_info.php?products_id=139
Maltoa: http://www.ufs.fi/kauppa/product_info.php?products_id=147

1dl molempia sheikkeriin, vettä perään, ravistus ja ääntä kohti.

Ehrmannin kuluttajana huomasin ravintosisältöä lukiessa, että yksi purkki sisältää n.10g hiilaria (joista SOKEREITA 10g). Voiko joku vakuuttaa että tuo ei ole normi paskasokeria, joka samantien lävähtää tuohon vatsanseudulle?

Tämä kiinnostaa, koska pienellä matematiikallakin 2 purkkia ehrmannia päivässä tekee 30päivän kuukaudessa 600g extra sokeria.

Ehrmannin kuluttajana huomasin ravintosisältöä lukiessa, että yksi purkki sisältää n.10g hiilaria (joista SOKEREITA 10g). Voiko joku vakuuttaa että tuo ei ole normi paskasokeria, joka samantien lävähtää tuohon vatsanseudulle?

Tämä kiinnostaa, koska pienellä matematiikallakin 2 purkkia ehrmannia päivässä tekee 30päivän kuukaudessa 600g extra sokeria.

Oletko tullut ajatelluksi, että rahka on tehty maidosta, joka luonnollisesti sisältää maitosokeria, eli laktoosia. Jos ei ole laktoosin kanssa mitään ongelmia, niin vetele ihan huoletta vaan! ;)

uutta etsimässä...

oon ajatellut kokeilla jotain uutta (proteiini-hiilari sekoitus) palautusjuomaa.. olisko mitään suosituksia?

tällä hetkellä oon käyttänyt tällasta pro gainer nimistä palkkaria (hiil. 41g, prot 41g / 100g)

itse oon ajatellut ku on lahjakortti fitnesstukkuun et ostaisin sieltä esim. whey 80 ja sen lisäksi
vaikka joku malto... oisko huono combo? vinkkejä tarvitaan...

-sulla varmaan on tietoa asiasta elasto?

En ole elasto mutta vastaan jotain silti..

Whey80 + jokumalto on vallan mainio. 1dl molempia sekasin ja hyvä on. Kannattaa ottaa sekaan kreatiinikin jos ei jo ole.

kiitti neuvosta sakke

tää on juu eka kerta kun kokeilen mitään tollasta comboo, toivotaan että ajaa kuitenkin saman asian ku gainerikin...

sellainen kysymys viel et jos menee ennen aamupalaa salille niin voiko / kannattaako tota juomaa ryystää myös reenin aikana lisäenergiaa tuomaan mikäli tuntuu siltä??

Tee palkkari missä on vaikka 140g maltoa 70g heraa + muut tilpehöörit? Kulautat osan heti ennen treeniä, treenin puolivälissä ja isoin satsi treenin jälkeen.

Tuolla tavalla olen itse tehnyt jos tiedän että ruokailusta on pitempi tauko ennen treeniä. Ja kyllähän se selvästi sellaisessa tilanteessa lisää treenipuhtia.

niin...

kiitti jälleen opastuksesta sakke...
sori kun oon tällanen nuubi, mutta 140g, vastaisko se noin 1,5 desiä ? ;)
vai miten sä mittaat noi grammat...

thänk juu... onko muuten kaupoissa myytävänä erityisiä mittakauhoja juuri näille erilaisille jauhoille?

Öö... Desimitta? Ja paketin kyljessä kyllä lukee jauhon massa desiä kohti. Yleensä laitetaan molempia desi, jolloin hiilaria tulee vähän enemmän kuin prodea. Ja mitenkään tieteellisen tarkkaa mittaamisen ei tarvi olla, gramma sinne tai tänne. Ite mittaan kahen desin mitalla ja arvioin silmämääräsesti sen desin jauhoa (eli puoli mitallista :david:).

Öö... Desimitta? Ja paketin kyljessä kyllä lukee jauhon massa desiä kohti. Yleensä laitetaan molempia desi, jolloin hiilaria tulee vähän enemmän kuin prodea. Ja mitenkään tieteellisen tarkkaa mittaamisen ei tarvi olla, gramma sinne tai tänne. Ite mittaan kahen desin mitalla ja arvioin silmämääräsesti sen desin jauhoa (eli puoli mitallista :david:).

Vihannesvaaka on myös kätevä, saa vaikka gramman tarkkuudella mitattua jos haluaa hifistellä.

Back
Ylös Bottom