Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turha laittaa enempää.Kannattaako palautusjuomaan laittaa lisää kreatiniia tai L-glutamiinia jos juomassa on joh 5 grammaa kumpaakin?
Onkos tollaiset Monivilja/täysjyvä paahtoleivät hyviä massakaudella?
Ainakin vehnä sämpylät on ihan perseestä!
Onkos tollaiset Monivilja/täysjyvä paahtoleivät hyviä massakaudella?
Ainakin vehnä sämpylät on ihan perseestä!
Heraa: http://www.ufs.fi/kauppa/product_info.php?products_id=139Mitä palkkariksi? Vedän salin jälkee 1l rasvatonta maitoo palkkariks, ja tossa maidossa ei oo mun tietääkseni sitä nopeasti imeytyvää proteiinia mitä tarvittais heti salin jälkee. Suositelkaas mulle jotain halpaa palkkaria, jossa on sitä nopeasti imeytyvää proteiinia. Maulla ei väliä.:thumbs:
Ehrmannin kuluttajana huomasin ravintosisältöä lukiessa, että yksi purkki sisältää n.10g hiilaria (joista SOKEREITA 10g). Voiko joku vakuuttaa että tuo ei ole normi paskasokeria, joka samantien lävähtää tuohon vatsanseudulle?
Tämä kiinnostaa, koska pienellä matematiikallakin 2 purkkia ehrmannia päivässä tekee 30päivän kuukaudessa 600g extra sokeria.
kiitti jälleen opastuksesta sakke...
sori kun oon tällanen nuubi, mutta 140g, vastaisko se noin 1,5 desiä ? ;)
vai miten sä mittaat noi grammat...
thänk juu... onko muuten kaupoissa myytävänä erityisiä mittakauhoja juuri näille erilaisille jauhoille?
).Öö... Desimitta? Ja paketin kyljessä kyllä lukee jauhon massa desiä kohti. Yleensä laitetaan molempia desi, jolloin hiilaria tulee vähän enemmän kuin prodea. Ja mitenkään tieteellisen tarkkaa mittaamisen ei tarvi olla, gramma sinne tai tänne. Ite mittaan kahen desin mitalla ja arvioin silmämääräsesti sen desin jauhoa (eli puoli mitallista).