Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Malto on tosiaan halpaa, mutta jos rahatilanne ei salli tai jostain muusta syystä ei tahdo hankkia, se ei ole välttämätön. Tästä asiasta ollaan hiljattain keskusteltu ja vahvoja perusteluita on tullut, miksi malto ei ole välttämätön. Tässä linkki maltoa koskevaan threadiin. Maltossa on toki myös hyötynsä, mutta ei ole välttämätön palautusjuomassa ja itse olenkin jo luopunut sen käytöstä, kun en käytännössäkään ole mitään eroa huomannut (vielä).haittaako jos maltoa ei ole? raha tilanne on mikä on :D
Voithan sä lisätä siihen vaikka jotain mehutiivistettä tai kaakaojauhetta. Jotkut käyttää treenin jälkeen vettä tuohon koska maito hidastaa imeytymistä. Itse käytän kyllä aina maitoon. mielestäni pelkkää hifistelyä :DJoo hyvä. kävin ostamassa maustamonta hera80, niin ei tää mitään herkkua ole mutta kyllä tää alas menee! onko jotain vinkkejä että kannattaako juoda veden vai maidon kanssa?
Itsellä on tällä hetkellä tarkoitus massan kasvatus. Mitat on 178cm/62kg elikkä oon aika hoikka. Liikuntaa tulee kolmesti viikkoon sali ja kerran viikkoon sählyy 1.5 tuntii. Ja no sit jotain normaaleja kouluun pyöräilyjä ja tällästä. Olisko miten realistinen arvio, et päiväs pitäs saaha joku 2200 kalorii vähintään, et paino nousis?
Mulla tulee hankittuu proteiinit yleensä silleen, et juon sen 1.5 litraa vähintään maitoo päivään, yks purkki(onks se nyt 285g?) maitorahkaa ja noin 300g jogurttia rahkaan sekotettuna. Siinä tulis noin 900 kaloria. Sit pitäs saaha siis vielä joku 1300g, mikä pitäs sit saaha leivistä, juustoista, mehuista, lämpimistä ruuista, pikku välipaloista...
Mitään hyviä ehotuksii tohon ruokavalioon, et miten sais vielä helpommin tota painoo ylöspäin?
Joskus on foorumia lueskellessa pistänyt silmään sellaiset ruuat, kun on sheikkeriin laitettu maitorahkaa. Mitä siis rahkan seuraksi? Ei väliä kalorimääristä.
Onko dekstroosi (rypälesokeri) vahingollista hampaille? Ei viittis montaa kertaa päivässä hampaita rasittaa, kun maustetut herat yleensä sisältävät hiukan dekstroosia:(.
Tuolla juttua myrkyllisistä määristä, ei ihan hevillä saa liikaa joten tuskin tarvii murehtia:Oon kuullu et liika E vitamiini on vaaraksi,millälailla se on vaaraksi ja mikkä on oireet yliannostuksesta ?
Meinaan vähän huolestuin ku tota E vitamiinia tulee aika paljo päivänmittaan mm kalanmaksaöljystä ja useista ruokalusikallisista rypsiöljyä ja siihen vielä hedelmät ja vihannekset
hei kannattaako hera80 ottaa maidon kanssa?