meet salille ja treenaat kaikkia muita lihaksia paitsi vatsoja, eiks je?
Miksei vatsoja?:wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meet salille ja treenaat kaikkia muita lihaksia paitsi vatsoja, eiks je?
Sellasta kyselisin, että mitä pilaantunut/vanhentunut heraproteiinijauhe voi aiheuttaa?
eli miten tuota proteiinia nautitaan jos esim. käy 3-4 krt. viikossa ihan keskiraskasta treeniä vetämässä?
olen 177cm ja 85kg

Paljonkos jauhelihassa on proteiinia per 100g, varmaankin rasvapitoisuus vaikuttaa myös asiaan ni kysytään että paljon 10% rasvaa sisältävässä jauhelihassa on proteiinia per 100g ??
Onkos kellekään tuttua tavaraa MSM (metyyli sulfonyyli metaani) ? Ei ole kovin paljoa puhetta täällä, vaikka searchäytinki. Olen itse joskus tuota vetänyt 60 tabletin paketin ja purnukan verran ja auttoi, mutta joskus ohi mennen kysyny lääkäriltä, nuista tavaroista niin ei ole kovin kummosesti kommentoinut ja mitä oon kooklettanu, niin ei nuista taida oikein minkään näköistä tutkimuksiakaan olevan ja tieto muutenki hyvin vähäistä ? Yli taipuvat nivelet omaan ja sormiin auttanu paljon, mutta en uskalla kyllä nyt ilman isompaa tietämystä lisää käyttää, meneeköhän tää liian isoksi kysymykseksi ja pitäskö tehä aihe ?
Mulla on auttanu selkään ja olkapäähän. Oli placeboa tai ei, käytän jatkossakin. Hevosillehan tota paljon syötetään.
:a, pahoittelen...Joo taisinki lukea jonku pari vuotta vanhan aiheen, jossa sulla oli vissiin välilevyn pullistuma? Ei voi muistaa enään. Oletko huomannut haitta vaikutuksia mössössä ? Oletkö tutkinut tai kysynyt lääkäriltä tai joltain tuosta ? Sain itse semmoisen kuvan lääkäreiltä kysyessäni, että ei tietoa hyödyistä ja haitoista ei tiedetä ja vähän siltä kuulosti, että pelkäs joitain haittoja aineessa. Itselläni on peukalo taas mennyt vähän huonoksi ja vaikka olen yli kuukauden lepuuttanut ja eri kylmähoitoa ja sidehoito vääntänyt siihen, niin ei parane. Viimeksi tuolla parani, mutta en muutenkaan vedä lisä mömmöjä, nii on pieni kynnys tuota taas vetää edes yhtä kuuria. En tiä sitte saisko tuota luontaisesta, jostain ku tuo esim. mitä myydään luontaistuote kaupoissa, nii eihän se mistään luonnosta ole tullut. Vähän meinaa olla jo ehkä:a, pahoittelen...

Mä ostin nyt ekaa kertaa tollasta whey jauhetta, niin koska sitä tarvii ottaa?
Ma jääkiekko treenit, ti puntti, ke kiekko, to puntti, pe kiekko, la kiekko ja su puntti.