Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

proteiinin saanti

eli miten tuota proteiinia nautitaan jos esim. käy 3-4 krt. viikossa ihan keskiraskasta treeniä vetämässä?
olen 177cm ja 85kg

jauheliha

Paljonkos jauhelihassa on proteiinia per 100g, varmaankin rasvapitoisuus vaikuttaa myös asiaan ni kysytään että paljon 10% rasvaa sisältävässä jauhelihassa on proteiinia per 100g ??

Paljonkos jauhelihassa on proteiinia per 100g, varmaankin rasvapitoisuus vaikuttaa myös asiaan ni kysytään että paljon 10% rasvaa sisältävässä jauhelihassa on proteiinia per 100g ??

Finelin mukaan esim. naudan vähärasvaisessa (7%) jauhelihassa on on 18,8 g.

Kannattaa laittaa osoite suosikkeihin niin ei tarvi täällä kysellä elintarvikkeiden ravintoarvoja yksitellen.

Onko desi Ufs wheyta ja desi malto sopiva määrä palautusjuomaan tälläselle 175 senttiselle ja n.70kg painavalle. Ruokailutottumukset eivät ole parmaimmat mahdolliset mutta niitä työstäessä ;)

Onkos kellekään tuttua tavaraa MSM (metyyli sulfonyyli metaani) ? Ei ole kovin paljoa puhetta täällä, vaikka searchäytinki. Olen itse joskus tuota vetänyt 60 tabletin paketin ja purnukan verran ja auttoi, mutta joskus ohi mennen kysyny lääkäriltä, nuista tavaroista niin ei ole kovin kummosesti kommentoinut ja mitä oon kooklettanu, niin ei nuista taida oikein minkään näköistä tutkimuksiakaan olevan ja tieto muutenki hyvin vähäistä ? Yli taipuvat nivelet omaan ja sormiin auttanu paljon, mutta en uskalla kyllä nyt ilman isompaa tietämystä lisää käyttää, meneeköhän tää liian isoksi kysymykseksi ja pitäskö tehä aihe ?

Onkos kellekään tuttua tavaraa MSM (metyyli sulfonyyli metaani) ? Ei ole kovin paljoa puhetta täällä, vaikka searchäytinki. Olen itse joskus tuota vetänyt 60 tabletin paketin ja purnukan verran ja auttoi, mutta joskus ohi mennen kysyny lääkäriltä, nuista tavaroista niin ei ole kovin kummosesti kommentoinut ja mitä oon kooklettanu, niin ei nuista taida oikein minkään näköistä tutkimuksiakaan olevan ja tieto muutenki hyvin vähäistä ? Yli taipuvat nivelet omaan ja sormiin auttanu paljon, mutta en uskalla kyllä nyt ilman isompaa tietämystä lisää käyttää, meneeköhän tää liian isoksi kysymykseksi ja pitäskö tehä aihe ?

Mulla on auttanu selkään ja olkapäähän. Oli placeboa tai ei, käytän jatkossakin. Hevosillehan tota paljon syötetään.

Mulla on auttanu selkään ja olkapäähän. Oli placeboa tai ei, käytän jatkossakin. Hevosillehan tota paljon syötetään.

Joo taisinki lukea jonku pari vuotta vanhan aiheen, jossa sulla oli vissiin välilevyn pullistuma? Ei voi muistaa enään. Oletko huomannut haitta vaikutuksia mössössä ? Oletkö tutkinut tai kysynyt lääkäriltä tai joltain tuosta ? Sain itse semmoisen kuvan lääkäreiltä kysyessäni, että ei tietoa hyödyistä ja haitoista ei tiedetä ja vähän siltä kuulosti, että pelkäs joitain haittoja aineessa. Itselläni on peukalo taas mennyt vähän huonoksi ja vaikka olen yli kuukauden lepuuttanut ja eri kylmähoitoa ja sidehoito vääntänyt siihen, niin ei parane. Viimeksi tuolla parani, mutta en muutenkaan vedä lisä mömmöjä, nii on pieni kynnys tuota taas vetää edes yhtä kuuria. En tiä sitte saisko tuota luontaisesta, jostain ku tuo esim. mitä myydään luontaistuote kaupoissa, nii eihän se mistään luonnosta ole tullut. Vähän meinaa olla jo ehkä :offtopic: :a, pahoittelen...

Joo taisinki lukea jonku pari vuotta vanhan aiheen, jossa sulla oli vissiin välilevyn pullistuma? Ei voi muistaa enään. Oletko huomannut haitta vaikutuksia mössössä ? Oletkö tutkinut tai kysynyt lääkäriltä tai joltain tuosta ? Sain itse semmoisen kuvan lääkäreiltä kysyessäni, että ei tietoa hyödyistä ja haitoista ei tiedetä ja vähän siltä kuulosti, että pelkäs joitain haittoja aineessa. Itselläni on peukalo taas mennyt vähän huonoksi ja vaikka olen yli kuukauden lepuuttanut ja eri kylmähoitoa ja sidehoito vääntänyt siihen, niin ei parane. Viimeksi tuolla parani, mutta en muutenkaan vedä lisä mömmöjä, nii on pieni kynnys tuota taas vetää edes yhtä kuuria. En tiä sitte saisko tuota luontaisesta, jostain ku tuo esim. mitä myydään luontaistuote kaupoissa, nii eihän se mistään luonnosta ole tullut. Vähän meinaa olla jo ehkä :offtopic: :a, pahoittelen...

Noo... sen verran mitä aina tulee lääkärituttujen kans joskus juteltua, niin ne on aina yleensä ihan kujalla muutenkin...:rolleyes:

Onhan tuota MSM:ia luonnossa ja saahan sitä normiruoastakin, vähäisiä määriä tosin nykyään. Ei se nyt ainakaan vaarallista ole. Netissä on varsin paljon aiheesta tietoa kun googlaat.

Mä ostin nyt ekaa kertaa tollasta whey jauhetta, niin koska sitä tarvii ottaa?

Ma jääkiekko treenit, ti puntti, ke kiekko, to puntti, pe kiekko, la kiekko ja su puntti.

Kellään kokemusta fastin ht-r jauhosta? , kuinka pahaa ja onko sen parempaa kuin normi hera

Mä ostin nyt ekaa kertaa tollasta whey jauhetta, niin koska sitä tarvii ottaa?

Ma jääkiekko treenit, ti puntti, ke kiekko, to puntti, pe kiekko, la kiekko ja su puntti.

Treenien jälkee sekoittamalla noin dl wheytä ja dl esim dekstroosia, syö oikein niin ei tarvii jauhoja muuten ottaa proteiini kiintiönsaavuttamiseks.

onko näin?

"No aluksi luovut kaikesta näkyvästä rasvasta ja korvaat sen rypsiöljyllä. Elikä minä painan 80-83 kiloa ja otan sitä 20-30 ml päivässä, no toi on suurinpiirtein 3-4 ruokalusikallista. Otan sen kolmessa osassa , aamulla, päivällä ja iltapäivällä. Sulle sopisi sellainen 2-3 ruokalusikallista, vaikka kolmessa osassa.

Ja öljyn täytyy olla KYLMÄPURISTETTUA !!!!
jA SE EI SOVI paistamiseen. Jos sen menee lämmittämään, niin siitä tulee sitä skeida rasvaa.

Mulla on lähtenyt sen avulla noin 4 kiloa painoa pois !! Se on kyllä pahan makuista, mutta kun tietää että autaa, niin ei se haittaa"

tällaisen väitteen löysin. pitääkö paikkaansa?

Taas ei kokonaisuutta huomioida ja yhden tekijän vaikutusta korostetaan ylitse muiden. Ja tuon ''ruokavalio-ohjelman'' paikkansapitävyys on muutenkin hyvin kyseenalainen ja kovin suppeasti / perustelematta selitetty.

Vähän nyt järkeä näihin uusiin threadeihin.

Joojoo näin se on. Vedin koko mun ruokavalion uusiksi ja aloin syömään pelkkää karkkia ja sipsiä ja vaihdoin maidon dr.pepperiin. Saan vetää päivässä just niin paljon niitä ku napa vetää kuhan muistan ottaa öljyä 3ruokalusikallista. Oon laihtunu nyt 2kk 3kg. Tässä mun ohjeet pääpiiretittäin mutta tohon voi myös halutessaan ostaa tv-shopista jonku ab-tronicin tai vastaavan jos haluaa tehostaa laihtumista erityisesti keskikropasta.

Back
Ylös Bottom