Molemmista saa varsin oivan aamupalan, eli valitse vaikka se, kumpi maistuu paremmalta... :thumbs:Kumpaa aamulla, kaura- vai ruispuuroa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Molemmista saa varsin oivan aamupalan, eli valitse vaikka se, kumpi maistuu paremmalta... :thumbs:Kumpaa aamulla, kaura- vai ruispuuroa?
Yksityisellä DEXA-mittaus maksaa yli sata eskoa ellei enemmänkin ilman KELA-korvauksia (ts. lekurin lähetettä). Joten "hieman" on vähättelevä ilmaisu. En tosin osaa sanoa, tekevätkö noita mittauksia tuosta vaan jokaiselle - eritoten miehille? Varmaan tekevätkin yksityisellä rahan eteen.Omasta kokemuksesta voi sanoa, että pihtimittaus on aika peestä. Jos on paljon/vähän nestettä kropassa niin lukemat voivat vaihdella todella paljon. Vedenalaisella punnituksella saa selville paljon tarkemmin ja se ottaa huomioon myös tuon viskeraalisen rasvan. Tosin hieman kalliimpaa kuin pihtimittaus.
Kuulostaa paljolta, mutta sun mitat, päivän kokonaiskalorit, dieetin tyyppi ja makroravinnejakauma helpottaisi vastaamista.Vedän treenin jälkeen palkkarin jossa on n. 90g heraa (maltoa ei ollenkaan koska olen dieetillä). Onko tuossa heran määrässä "järkeä" eli riittäisikö vähempikin?
)Vähentääkö hyvä rasva huonon rasvan huonoutta? Joskus olen lueskellut jotain, missä sanotaan että kun nauttii paljon tyydyttymättömiä rasvoja, tyydyttyneiden rasvojen huonot ominaisuudet/vaikutukset vähenevät. Totta? Eli jos läträän rypsäriä joka vitun ikiseen ateriaan, voin surutta litkiä vaikka punaista maitoa kolme litraa päivässä? (kärjistin)

Noniin mikä olisi hyvä ruokavalio mulle, kun olen 17v, 170cm, 51kg? Kertokaa mitä ja monta kertaa päiväs pitäisi syödä, että saisi lihaa luiden ympärille mutta ei mahaan ja pituuskasvua pitäis saada?
Oon tässä nyt miettimässä lisäravinne ostoksia. Mietiskelin tässä ostavani p-storesta 10x ufc whey. (loppui siis yksi paketti tota ja maltoa). Mutta, mitä siihen sekoitan lisäksi, sillä tämä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=86721 thredi sekoitti pääni .? Arvelin ensin ostavani lisäksi siis 10x ufc maltoa. Kuinka pitkä on jauhojen päiväys muuten?
Kannattaapi ostaa ihan vain 1 pussi tota whey:tä, koska ainakin omaan makuun ihan hirveä. Ei tule sitten ikävää ylläriä, kun ei mene kurkusta alas ja kaapissa on vielä 8kg samaa jauhoa jäljellä. UFS Malto ei maistu juur miltään ja ihan hyväks todettu.
Jos haluaa palkkarista maksimaalisen hyödyn irti, kuinka paljon wheytä ja maltoa sinne kannattaa laittaa?? Itse tummautan tällä hetkellä n. 100 grammaa wheytä ja 35-50 grammaa maltoa.. Huuskaanko proteinia turhaan vai onko suuresta määrästä hyötyä?
Noniin ajattelin nyt kokeilla ostaa jotakin lisä-ravinnetta,mikäs olis sellanen halpa,hyvä perusprotsku tekiskö tällä mitään? http://www.********/product_detail.asp?prod_id=444 Kaverin kanssa ajattelin puoliksi tuollaisen ostaa.