Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo, jos sä syöt kaksi kertaa päivässä.olenko ymmärtänyt oikein että aamiaisella pitäsi saada puolet päivän tarpeista ? eli mun kohdalla esim. 65g proteiinia ? :o

heh, joo ei banaaneja oo tullu popsittua aamulla ikinä. Tuli käytyä kaupassa ja mukaan tarttu lisää rahkaa, rasvatonta banaanijogurttia pari litraa + elovenaa kauraa. Niistä sitte fixaillaan aamupala. Ok?
Eli oon kirjotellu tän pvä ruokailuja ylös:
11:00 Ehrmann + Piltti Persikka, Kourallinen Cherios täysjyvä muroja (ei paljoa!)
14:30 4kpl pinaattilettua, lasi kevyt mans. keittoa + light kola
16:45 2kpl Täysrukiinen limppupala (yht. 4kpl makkara 5kcal per, juustoa) + light kola¨
Tossa kuuden maissa salille kuntopyörää + punttia. Palkkariksi HT-R 100g. Kotona siinä kahdeksan aikaan Ehrmann + Tonnikala. Ok? Dietillä siis olen.
Lisäksi otettu vitamiinit, kalaöljyt, vihreä tee pillerit yms tarpeelliset. Runsaasti vettä päivän aikana. Illalla ennen nukkumaanmeno vielä 1 kokonainen kurkku :D
11:00 Ehrmann + Piltti Persikka, Kourallinen Cherios täysjyvä muroja (ei paljoa!)
16:45 2kpl Täysrukiinen limppupala (yht. 4kpl makkara 5kcal per, juustoa) + light kola¨
Tossa kuuden maissa salille kuntopyörää + punttia. Palkkariksi HT-R 100g. Kotona siinä kahdeksan aikaan Ehrmann + Tonnikala. Ok? Dietillä siis olen.
Lisäksi otettu vitamiinit, kalaöljyt, vihreä tee pillerit yms tarpeelliset. Runsaasti vettä päivän aikana. Illalla ennen nukkumaanmeno vielä 1 kokonainen kurkku :D
Ainakin mun Hackmannin Savonia -ruokalusikkaan mahtuu 7g rypsäriä. Vaihtelee toi määrä vähän riippuen ruokalusikan koosta, mutta ton 7 gramman mukaan ruokalusikallisessa on 7 grammaa rasvaa, koska rypsäri on 100% rasvaa. ;) Kaloreita siitä tulee 7x9kcal eli 63kcal.Sellane idioottimainen kyssäri itellä, että jos rypsärissä on noin karkeesti 120kcal/ruokalusikallinen, niin paljon siinä on sitten rasvaa? Ei oo koskaan tuo matikkapää ollu parhaita mahdollisia :(
Ainakin mun Hackmannin Savonia -ruokalusikkaan mahtuu 7g rypsäriä. Vaihtelee toi määrä vähän riippuen ruokalusikan koosta, mutta ton 7 gramman mukaan ruokalusikallisessa on 7 grammaa rasvaa, koska rypsäri on 100% rasvaa. ;) Kaloreita siitä tulee 7x9kcal eli 63kcal.
Ota kurkun kanssa prodea. Ja kuten sanottu, isompi lounas. Rasvaa on melko vähän, lisää sitä. Ja lisää prdoea tuolle 16.45 aterialle. Joka aterialle sun kokoiselle vähintään 30 g, että tulisi vähintään 200 g päivässä, 300 ei olisi paha. Mutta hyvää asiaa voi myös olla liikaa...