Team Verta PerseestäOnks kellään ilmennyt verta paskassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Team Verta PerseestäOnks kellään ilmennyt verta paskassa?
Onhan niissä kokojyvätuotteissa enemmän kuitua ja jotaan muutakin terveellistä.Kun tulee joka viikko melkein kerran vedettyä tortilloita jauhelihan kanssa.
Niin onko nuo tex mexxin kokojyvä tortillat sitten terveellisempiä kuin muut.
Kun ne maksaa yli euron enemmän kuin normaalit.
Onko veden juonnilla sarjojen/liikeiden välissä jotain haittaa? Itse tykkään ottaa parit hörpyt vettä joka sarjan välissä.
Enemmän hyötyä kuin haittaa.Kannattaako normaalia kreatiinimonohydraattia käyttää dietin aikana. Onko siitä neste pöhöstä mitään haittaa dieetin kannalta, sehän kuitenkin lähtee kreatiini kuurin lopettamisen jälkeen.
Kiitos vastauksista jo etukäteen
Noniin elikkäs onko jotain suosituksia kuinka paljon maitoa voi juoda päviää kohden ? Eli lähinnä, että voiko kalsiumia saada liikaa ? :wtf:
En jaksa ottaa selvää mutta itse juon maitoa n.4 litraa päivässä eikä tunnu missään muualla kun lompakossa.. Eli anna mennä vaan, mutta jos saat jonkun myrkytyksen niin muista varottaa myös mua _bEdelleenkin ihmettelen tätä :wtf:
Edelleenkin ihmettelen tätä :wtf:
En jaksa ottaa selvää mutta itse juon maitoa n.4 litraa päivässä eikä tunnu missään muualla kun lompakossa.. Eli anna mennä vaan, mutta jos saat jonkun myrkytyksen niin muista varottaa myös mua _b
Liiallisesta maidon juonnista, tai ylipäätäsä maitotuotteiden liiallisesta nauttimisesta voi kehittyä lievä laktoosi-intoleranssi.
Missä suhteessa Fast hera ja malto kannattaa sekoittaa palautusjuomaan dieetillä? 1:1 suhde eli tarkoittaako tämä että molempia 1dl, kun 1dl heraa painaa 30grammaa ja 1dl maltoa 50grammaa. Vai laitetaanko heraa 30grammaa ja maltoa 30grammaa?![]()
Miksi olisi?:lol2: parempi ottaa sarjojen välis pikkuhörpyt kun puoles välis treeniä tankkaa maha täyteen kun on jo nestehukka.
Tuolta toisesta threadista lueskelin jotain tuosta veden juonnista salilla niin jäi sellanen kuva ettei kannattais ottaa. Itse kuitenki oon ottanu hörpyt aina sarjojen välissä ja hyvin on sujunu. Mikähän on ku ei tunnu lisäravinteet toimivan? Tällä hetkellä käytän vain heraa ja maltoa suhteessa 1:1 suunnilleen.
Tuolta toisesta threadista lueskelin jotain tuosta veden juonnista salilla niin jäi sellanen kuva ettei kannattais ottaa. Itse kuitenki oon ottanu hörpyt aina sarjojen välissä ja hyvin on sujunu. Mikähän on ku ei tunnu lisäravinteet toimivan? Tällä hetkellä käytän vain heraa ja maltoa suhteessa 1:1 suunnilleen.