Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
osaisko joku selittää pähkinänkuoressa BCAA:n? tyhmä ei oikein kliffaa
BCAA = Branched Chain Amino Acids, eli tosiaan "haaraketjuiset aminohapot", joita ovat Leusiini, Isoleusiini ja Valiini.BCAA on lyhenne englannin kielen sanoista "haaraketjuiset aminohapot", eli BCAA sisältää haaraketjuisia aminohappoja, en nyt muista mitkä niitä oli.
Ehkäisee käsittääkseni kataboliaa, eli vaikka dieetillä ennen aamulenkkiä tai ennen salille menoo jengi noita vissiin vetää.
Korjatkaa jos oon ihan hakoteillä.
Juokos bodarit yleensä rasvatonta, kevyt vai täysmaitoo?
Lasketaanko makrojakauma siten, että esimerkiksi proteiinin määrä (g) jaettuna makroravinteiden yhteismäärällä (g) ? Sehän on ihan eri asia kuin energiajakauma makroravinteilla?
Olen nyt jättänyt ruokavaliosta kaikki karkit, limsat pullat, makeiset ym. pois. Mutta mitä mieltä ootte karjalanpiirakoista? Ne on mun herkkua. Niin ja joskus tulee syötyä saarioisten valmis pitsa, niin mitä mieltä ootte niistä, että pitäiskö kaikki tämmösetkin jättää pois?
Olen nyt jättänyt ruokavaliosta kaikki karkit, limsat pullat, makeiset ym. pois. Mutta mitä mieltä ootte karjalanpiirakoista? Ne on mun herkkua. Niin ja joskus tulee syötyä saarioisten valmis pitsa, niin mitä mieltä ootte niistä, että pitäiskö kaikki tämmösetkin jättää pois?
ruuasta mitkä/mitä kannattaa ehdottomasti välttää painonpudotuksessa ja mitä suosia?
Riippuu onko se sun palautusjuoma vai muuten vaan lisäproteiinia. Palautusjuoma sekoitetaan veteen, mutta muulloin voit sekottaa myös maitoon jos tarvitset lisäproteiinia. Maito hidastaa sen jauhon imeytymistä ja sen takia ei kannata ainakaan palautusjuomaa sekottaa maitoon. Palautusjuomanhan on tarkoitus imeytyä nopeasti.sekoitettako protskujauhon veteen vai maitoon? Ite oon sekottanu maitoon ku maistuu paljon paremmalta, mutta kannataako sekoittaa maitoon?
Veteen ainakin itse sekoitan. Muistaakseni se imeytyy huonommin jos sekoittaa maitoon..

Ajattelin tuolta p-storesta tilata vähän lisäravinteita.... Mitä suosittelette? 3 kertaa käyn salilla viikossa ja sen lisäks tulee juostua ja muuta liikuntaa harrastettua. katoin toita UFS:siä ja Evolutioneita, ne vaikuttais hyviltä ja varsinkin UFS:t suht edullisilta. Eli siis tankkaukseen ja palautukseen lähinnä pitäis ostella tuotteita.
Niin ja kannataako ensin ruskistaa pannulla kuinka kauan? Mahdollisimman murean siitä haluaisin.