Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
riippuu mite rasvasta muu ruoka on mitä syöt 20-30 prossaa ruuastas rasvaa o oikee bueno
Tarkoitatko ehkä Coca-Cola Light Plussaa? Siinä mitään omegaa ole..:hyvä: B-vitamiineja siihen on lisätty. Jos syöt tasapainoisesti et tarvitse mitään tuollaisia. Kaikki nuo käy hampaille. Mountain Dew ei käsittääkseni eroa mitenkään mistään muista limsoista terveellisyyden suhteen. Samanlaista hiilihapotettua sokerilitkua.Maistuuko uusi coca cola light terveyspaska pahalta? Onko se ees terveellisempä, paitsi eiksiinä jotain kalanmaksaöljyy oo omega 3 lähteenä.. Mut, ei oo terveellisempi vaihtoehto esim. mountain dewille? tai freeway vadelmalle?
Tiiän, tarkotinkin enemmän sitä rypsiöljyn omega3 ja omega6 suhdetta, että tuleeko liikaa jos ottaa päivässä 3-4 rkl? Ainakin suositus on ilmeisesti 2 rkl/pvä rypsiöljyä..?

kuulema voi ottaa iha huoletta,,,näin olen kuullut eikä se mua oo estänyt![]()
Jos jollain on asiasta varmaa tietoa, niin kertokaa ihmeessä :DSit on sitä toista plussaa johon on tuupattu vihreää teetä.Tarkoitatko ehkä Coca-Cola Light Plussaa? Siinä mitään omegaa ole.. B-vitamiineja siihen on lisätty.
juu ei mitn :DDOkJos jollain on asiasta varmaa tietoa, niin kertokaa ihmeessä :D
ps. ei mitään henkilökohtasta wemanille, vaan haluaisin kuulla mieluummin faktaa kuin kuulopuheita tässä asiassa :D:piis:

P t yy: Sulla puuttuu aamupalasta proteiinit aikalailla. Sinne siis myös jotain proteiinipitoista mukaan. Proteiinia pitäis oikeastaan nauttia jokaisella aterialla vaikkapa 20-50g. Eli kiinnitä huomiota siihen proteiinin saantiin ja hiilareita vois vaikka vähentää. Kalorimääriin en puutu kun ne on niin yksilökohtaisia.
Esimerkiksi pähkinöissä on aika hyvin rasvaa, jos haluat syömällä syödä.

Itse asiassa tuosta aamupalasta tulee kyllä 30g proteiinia jo nyt... Maito ja ruisleipä + päälliset sisältää kuitenki sitä suht. paljon. Jos kuitenkin haluat korvata jotain niin nuo murot voit mun puolesta heittää seinään ja tilalle vaikka siihen maitoon tehtyä kaurapuuroa pieni lautanen ja raejuustoa sekaan.
tai sitten vain lisäät rahkan, munan ym. tuohon nykyiseen. Hera imeytyy melko nopeaa joten jos mahdollista käyttää jotain perusruokaa niin minun mielestä ainakin parempi vaihtoehto.![]()
Oon nyt syönyt jonkin aikaa sellasta iltapalaa, missä on raejuustoa, muutama rkl rasvatonta majoneesia (50 kcal/100g) ja yksi kananmuna muussattuna. Mitä mieltä olette tälläisestä yhdistelmästä ravitsemuksellisesti ja iltapalana? Olen aika aloittelija niin mielummin kyselen liikaa kuin menen metsään. :D