Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Vielä tohon aiempaan kyselyyni sen verran lisää että kumpaa proteinii kannattaa ostaa, whey-100 vai whey-80?

Whey-100 on paremmin suodatettua. En suosittele ostamaan, ellet kärsi laktoosi-intoleranssista. Käytännön ero tavaroilla on kuitenki varsin pieni.

Kuinka pitkään CLA:ta tulisi syödä, jotta maksimaalinen hyöty vai syödäänkö purkki tyhjäksi (100kpl) ? Annostus 4 x päivässä.

Maidoton ruokavalio

Hei millä voisi korvata maitoproteiinin? Olen astmaatikko ja kärsinyt pienenä maitoallergiasta. Lekuri ehotti mulle maidotonta ruokavaliota, niin nyt mietin, että millä voisin korvata rahkat, raejuuston ja gainomaxin (olen käyttäny puntin jälkeen palautusjuomana)? Tonnikalaa tulee vejettyä välipäivinä samoin kuin kananmuniakin. Mitä voisi myös ottaa palkkariks aerobisen jälkeen nyt kun raejuusto ja ananasmurska ovat pannassa. Tuli muutes mieleen, että kannattaisiko alkaa juoda myöa niitä mehuja joihin on lisätty kalsiumia? Niin ja syy tälle härdellilme oli, että maito kuulemma jossain määrin lisäisi keuhkojen limaisuutta.

Hei millä voisi korvata maitoproteiinin? Olen astmaatikko ja kärsinyt pienenä maitoallergiasta. Lekuri ehotti mulle maidotonta ruokavaliota, niin nyt mietin, että millä voisin korvata rahkat, raejuuston ja gainomaxin (olen käyttäny puntin jälkeen palautusjuomana)? Tonnikalaa tulee vejettyä välipäivinä samoin kuin kananmuniakin. Mitä voisi myös ottaa palkkariks aerobisen jälkeen nyt kun raejuusto ja ananasmurska ovat pannassa. Tuli muutes mieleen, että kannattaisiko alkaa juoda myöa niitä mehuja joihin on lisätty kalsiumia? Niin ja syy tälle härdellilme oli, että maito kuulemma jossain määrin lisäisi keuhkojen limaisuutta.

Fiksu lääkäri sulla! Syö lihaa, kalaa ja munaa. Jos se kalsium mietityttää, nappaa purkista. Paleoväen mukaan tosin se on turhaa, jos syö paljon vihreitä kasviksia.

Sokeri lisää räkäisyyttä myös...

Pitäisikö eron näkyä ton limaisuuden ja keuhko-ongelmien suhteen jo 2 viikossa? Mutta siis mitä olisi hyvä ottaa vaikka salitreenin jälkeen? Olisiko proteiinipatukat mistään kotoisin?

^itse huomaan eron jo parissa päivässä (ei astmaa, mutta räkäinen allergiataipumus) Gluteeniton dieetti samaan syssyyn, niin ero on vielä selvempi entiseen.

Hera ei aiheuta samanlaista räkäisyyttä, vaikka maitopohja onkin, joten käytän sitä paikkarissa. Riisiproteiinia myös joskus, Puhdistamolta löytyy raakakaakaolla maustettu hyvä pulveri :)

mut eikös gainomaxissa ole kans maitopohja ja heraproteiinia?

Gainomax on vähä niin ja näin, ei mun mielestä kannata kenenkään litkiä. Kalliimmaksi tulee kun se, että itte sekottelis. Onhan se hyvän makusta, mutta hiilarit tulee sakkaroosista ja proteiinia on vähän. Muutenkin vähän turhan pienehkö palkkari. Gainomaxia luultavasti vetävät vain aerobic pimut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mut siis tarkotin lähinnä sitä, että eikös siinä ole sama proteiinipohja kuin vaikka hera80? Oisko myös jotain hyvää ja terveellistä vinkkiä millä korvata aamupuuro ku viljatkin aattelin nyt 2 viikkoo jättää pois?

Aamiaisia: munia + kasviksia / köntti lihaa + kasviksia /pala kalaa + kasviksia - ja manteleita tai pähkinöitä!

(toimii minä tahansa ateriana ,) )

Minkä verran 6h työskentelyä ruokakaupassa nostaa kulutusta? Suurimmaksi osaksi tavaroiden hyllyttämistä, eli aika paljon käveleskelyä.

Morjes!

pituus 178cm, paino 82kg. tarkoitus olisi kerätä lihasmassaa, salia noin puoli vuotta takana. miltä näyttää kokeneemman silmään?

1. klo 7.30: 250g rahka, 100g kaurahiutaleita, 3dl maitoa, 20g pakaste mustikoita, 2dl mehukeittoa (kaikki blenderiin ja surrr rurrr) + omega 3
2. klo 10.30 - 11.00: 100g riisiä/pastaa + 200g kanaa/jauhelihaa
3. klo 14.00: 4 viipaletta ruisleipää, juustot ja kalkkunat päälle + 4 kananmunan valkuaista. tuleeko rasvoja muuten tarpeeksi, tulisiko syödä myös keltuaiset?
4. klo 16.30: massanlisäys juoma
5. klo 18.00 : 100g riisiä/pastaa + 200g jauhelihaa/kanaa
6. klo 20.00: SAMA KUIN ATERIA NUMERO 1. (SHAKE)
7. n klo 22-00.00 : 4 kananmunan valkuaista.

salia 4 kertaa viikossa, duuninpuolesta noin 30min päivässä reipasta kävelyä.

miltä näyttää safkaaminen kokeneemman silmään? lisää protskua, hiilaria, rasvoja? vähemmän? jotain muuta.. tarpeeksi monipuolinen?

kiitos jo etukäteen vastauksista.

Morjes!

pituus 178cm, paino 82kg. tarkoitus olisi kerätä lihasmassaa, salia noin puoli vuotta takana. miltä näyttää kokeneemman silmään?

1. klo 7.30: 250g rahka, 100g kaurahiutaleita, 3dl maitoa, 20g pakaste mustikoita, 2dl mehukeittoa (kaikki blenderiin ja surrr rurrr) + omega 3
2. klo 10.30 - 11.00: 100g riisiä/pastaa + 200g kanaa/jauhelihaa
3. klo 14.00: 4 viipaletta ruisleipää, juustot ja kalkkunat päälle + 4 kananmunan valkuaista. tuleeko rasvoja muuten tarpeeksi, tulisiko syödä myös keltuaiset?
4. klo 16.30: massanlisäys juoma
5. klo 18.00 : 100g riisiä/pastaa + 200g jauhelihaa/kanaa
6. klo 20.00: SAMA KUIN ATERIA NUMERO 1. (SHAKE)
7. n klo 22-00.00 : 4 kananmunan valkuaista.

salia 4 kertaa viikossa, duuninpuolesta noin 30min päivässä reipasta kävelyä.

miltä näyttää safkaaminen kokeneemman silmään? lisää protskua, hiilaria, rasvoja? vähemmän? jotain muuta.. tarpeeksi monipuolinen?

kiitos jo etukäteen vastauksista.

Kasviksia enemmän. Ei tuosta taida rasvaakaan tulla tarpeeksi, joten illalla vois pari lusikallista oliiviöljyä lisätä... tai syö illalla kokonaisia munia.

Mopsi80 onko sinulla todettu vilja tai maitoallergiaa jollain prick/allergia testeillä lekurissa?

- - - Updated - - -

vai huomasitko vaan, että auttoi kun aloit välttämään maitoa? Itse jätin myös leivän kokonaan pois

Teen SS 3 kertaa viikkoon ja mitat atm 182/64 ni ajattelin alkaa syömää jollain 700-1000kcal plussilla, onko turhaa syödä noin paljoa vai kannattaako se?

Teen SS 3 kertaa viikkoon ja mitat atm 182/64 ni ajattelin alkaa syömää jollain 700-1000kcal plussilla, onko turhaa syödä noin paljoa vai kannattaako se?

Minä en kyllä menis tolla treenin määrällä muuta kun sen max +500kcal / pv. Mutta toki jokainen ihminen on yksilo ja ei ole ylipainoakaan jos mitoista kattoo. Joten voithan sää sitä kokeilla jos haluat.

Minä en kyllä menis tolla treenin määrällä muuta kun sen max +500kcal / pv. Mutta toki jokainen ihminen on yksilo ja ei ole ylipainoakaan jos mitoista kattoo. Joten voithan sää sitä kokeilla jos haluat.

toisessa ketjussa sanottiin että kannattaa ja pitää, että pitäs tulla 4kiloo lisää kuussa painoa

Elikkäs kaipaisin vähän tietoa lisäravinteista. Oon nyt vetänyt whey-80 ton 4kg pussin palkkarina, ja ei ole kyllä ollut valittamista.
Tarkotuksena olis nyt vähän nostaa painoo ja mietin minkälaista tuo Gainer Pro on? Eli jos korvaisin whey-80 tuolla massalisällä? Tähän kylkeen ajattelin kreatiinia.

Suositut

Back
Ylös Bottom