Hitaasti imeytyvää proteiinia + ehkä jotain kuitupitoista pitkittämään proteiinin imeytymistä.
no eikös toi raejuusto oo ns. hitaasti imeytyvää jos laittaa sekaan oliiviöljyä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitaasti imeytyvää proteiinia + ehkä jotain kuitupitoista pitkittämään proteiinin imeytymistä.
no eikös toi raejuusto oo ns. hitaasti imeytyvää jos laittaa sekaan oliiviöljyä?
Oon käyny tässä nyt muun urheilun ohella suurin piirtein vuoden salilla. Nyt aattelin kesällä alkaa käymään tosissaan ja vähän satsata lisäravinteisiin. Eli mitä lisäravinteita kannattaisi ostaa alkuun n. 100 eurolla kuukaudeksi pariksi. Mitat on 185/75 ja ikää 18.
Oon käyny tässä nyt muun urheilun ohella suurin piirtein vuoden salilla. Nyt aattelin kesällä alkaa käymään tosissaan ja vähän satsata lisäravinteisiin. Eli mitä lisäravinteita kannattaisi ostaa alkuun n. 100 eurolla kuukaudeksi pariksi. Mitat on 185/75 ja ikää 18.
Mitäs kuituja dieetillä kantsii vetää ennen pehkuihi painumista?
Edullinen heraprotsku olisi haussa, minkä merkkistä ja mistä kannattaa tilailla?
Viikko sitten aloitin puntilla käymisen 2v tauon jälkeen ja maltillinen ~2600kcal bulkki päällä (omapaino 68kg). Paino on nyt noussut ensimäisen viikon aikana 0,6kg ja kehitystä on jo näinkin pienessä ajassa tapahtunut. Onko painonnousu hyvä pitää tällaisena vai onko liian äkäistä ?
Edit: Toki kaikenlaista urheilua olen aktiivisesti harrastanut koko "salitauon" ajan.
Paljonkohan mun pitääs syödä, oon 16v 176/72, käyny salilla noin vuoden ja hinkkaan melki samoja painoja ku ennenki. Kaveri jonka kans aikoinaan ruvettiin käymään salilla on kaks kertaa suurempi ku minä. Tämän kevään oon yrittäny syödä hiilareita ja protskua aika tasasesti ja lihasta on ruvennu tulemaan, mutta oon hieman epävarma kuinka paljo pitäis syödä...
Treenataanko dieetillä ihan normaalisti ohjelman mukasesti vai muuttuuko sarjapainot/pituudet jotenkin?
Kuivapainoja aina
Tuli tuossa ostettua pytylliset heraprotskua, maltoo, beta-alaniinia ja kreaa. Kertokaapa nyt että miten niitä kannattais alkaa ottamaan (paljonko ja minä päivinä)? Näistä kaikista on joo useita juttuja täällä ja niin on myös mielipiteitä.. Jos joku nyt vois kertoo yhdet hyvät hyväksitodetut könttäohjeet?![]()