Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhutaan, että illalla pitäis välttää hiilareita. Mites on mansikoiden ja ananaksien laitto rahkaan? Hiukan tulee hiilareita noista, mutta onko niin väliä?
Tietoa miten antibioottikuuri vaikuttaa ruuan imeytymiseen tai ylipäätään energiankulutukseen? Toista viikkoa kuurilla ja paino sen kun putoaa, myös nälkä on kova. Saattaahan toki johtua pieni painonlasku liikkumattomuudesta, mutta sitä nälkää tuo ei selitä.. Vai tarvitseeko keho sitten vaan extra energiaa infektion nujertamiseen.. Mielipiteitä/tietoa??
Noista puheista nyt ei kannata juuri välittää.Puhutaan, että illalla pitäis välttää hiilareita. Mites on mansikoiden ja ananaksien laitto rahkaan? Hiukan tulee hiilareita noista, mutta onko niin väliä?
Noista puheista nyt ei kannata juuri välittää.
Voi siis ihan huolella nauttia pikkasen hiilareita, mutta ei kuitenkaan mitän övereitä.
Ei nyt vättämättä liity erityisemmin ravitsemukseen, mutta mitä mieltä olette proteiinijuomista? Tykkäättekö niiden mausta jne.? Itse olen nyt testannut Fastin hera80 minttu suklaa jauhetta sekä musclecoren mansikan makuista juomaa. Molemmat maistuivat ihan hirveälle omasta mielestä. Tosin tässä ajattelin että mikään hyvänmakuinen ei tuota tuloksi, mutta mitä mieltä te olette? Omasta mielestä nämä valmiiksi tehdyt juomat maistuvat hyville tai miten sen sanoisi ''neutraaleille'' tai jotain. Ja osaisitteko ehdottaa jotain hyvän makuista proteiinijuomaa?
Nopea kysymys - Nopea vastaus
Palkkarissa maltona toimii Mass Malto, Herana toimii Delicious Whey Protein (QNT), vanilla
Maltoa on 31g
Heraa on 32g
Näistähän ei tule kuin tälläiset arvot:
250 Kcal
24g Protskua
32g Hiilareita
2,8g Rasvaa
Pitäisikö Protskun osuutta lisätä palkkarissa? Vai malton?
Minkälaista diettiä yhdessä salitreeninen kanss tässä pitäisi harkita kun olisi tarkotus tähdätä nopeaan rasvanpolttoon, ajassa 1-2kk? Töissä normaalisti 6-7h jossa kokoajan kävelyä. Salilla käyn 3-kertaa viikossa. Salilla käyty jo noin puolivuotta, mutta ei ole syömäpuoli ollut kondiksessa jonka takia rasvan lähteminen ei ole ollut optimaalista eikä ole palanut niin paljoin kun toivoin. Mitat: 179.9/77kg.
Mitäs kannattais syödä, jotta sais paskan kiinteemmäks? Ei ole vatsatautia tai mitään muutakaan, vaan tää sama kierre toistuu jatkuvasti, että kun vetää plussilla ja paino lähtee nousuun niin jossain vaiheessa se rapa vaan roiskuu tolkuttomasti.
Kuitua.
Pointtina tuossa oli varmaan ylipäänsä edistää suoliston hyvinvointia kuiduilla. Oikeassa kuitenkin olet.Paitsi että kuidulla hoidetaan nimenomaan ummetusta, mikä on just se mitä ei haluta.
Mistä kaupasta löydän maapähkinöitä? Oon kiertänyt paikalliset ässät ja k-marketit, mut ei oo omaan silmään ainakaan osunut tai sit oon vaan ollu sokea. Löytyy vaan jotain taffelin chili pähkinöitä ja suolapähkinöitä.
Ne on yleensä eri hyllyssä, jos siis etsit maustamattomia maapähkinöitä. Samassa paikassa kuin mantelit ja leivontatuotteet S-Marketissa muistaakseni.