Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Puhutaan, että illalla pitäis välttää hiilareita. Mites on mansikoiden ja ananaksien laitto rahkaan? Hiukan tulee hiilareita noista, mutta onko niin väliä?

Tietoa miten antibioottikuuri vaikuttaa ruuan imeytymiseen tai ylipäätään energiankulutukseen? Toista viikkoa kuurilla ja paino sen kun putoaa, myös nälkä on kova. Saattaahan toki johtua pieni painonlasku liikkumattomuudesta, mutta sitä nälkää tuo ei selitä.. Vai tarvitseeko keho sitten vaan extra energiaa infektion nujertamiseen.. Mielipiteitä/tietoa??

Maitohappobakteereita ainakin kannattaa ottaa antibioottien syönnin aikana ja jälkeen, kun tappavat myös niitä hyviä bakteereita suolistosta..

--
Antibioottikuurin jälkeen suoliston maitohappobakteerikanta voi kärsiä useiden kuukausienkin ajan. Antibioottikuurin ja ripulitaudin aikana nautittujen maitohappobakteerien tehosta saatu näyttö on osittain ristiriitaista, mutta suositus on käyttää niitä, koska useat tutkimukset puoltavat niiden käyttöä, eikä estettäkään ole. Antibiootin ja maitohappobakteerin nauttimisen välillä kannattaa pitää parin tunnin väli, sillä osa antibiooteista voi tuhota taudinaiheuttaja mikrobien lisäksi myös maitohappobakteerien tehon.

Tohtori.fi sivuilta.

Ei nyt vättämättä liity erityisemmin ravitsemukseen, mutta mitä mieltä olette proteiinijuomista? Tykkäättekö niiden mausta jne.? Itse olen nyt testannut Fastin hera80 minttu suklaa jauhetta sekä musclecoren mansikan makuista juomaa. Molemmat maistuivat ihan hirveälle omasta mielestä. Tosin tässä ajattelin että mikään hyvänmakuinen ei tuota tuloksi, mutta mitä mieltä te olette? Omasta mielestä nämä valmiiksi tehdyt juomat maistuvat hyville tai miten sen sanoisi ''neutraaleille'' tai jotain. Ja osaisitteko ehdottaa jotain hyvän makuista proteiinijuomaa?

Ei nyt vättämättä liity erityisemmin ravitsemukseen, mutta mitä mieltä olette proteiinijuomista? Tykkäättekö niiden mausta jne.? Itse olen nyt testannut Fastin hera80 minttu suklaa jauhetta sekä musclecoren mansikan makuista juomaa. Molemmat maistuivat ihan hirveälle omasta mielestä. Tosin tässä ajattelin että mikään hyvänmakuinen ei tuota tuloksi, mutta mitä mieltä te olette? Omasta mielestä nämä valmiiksi tehdyt juomat maistuvat hyville tai miten sen sanoisi ''neutraaleille'' tai jotain. Ja osaisitteko ehdottaa jotain hyvän makuista proteiinijuomaa?

Sekoita maitoon, niin maistuu paljon paremmalle.

Nopea kysymys - Nopea vastaus

Palkkarissa maltona toimii Mass Malto, Herana toimii Delicious Whey Protein (QNT), vanilla
Maltoa on 31g
Heraa on 32g

Näistähän ei tule kuin tälläiset arvot:

250 Kcal
24g Protskua
32g Hiilareita
2,8g Rasvaa

Pitäisikö Protskun osuutta lisätä palkkarissa? Vai malton?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nopea kysymys - Nopea vastaus

Palkkarissa maltona toimii Mass Malto, Herana toimii Delicious Whey Protein (QNT), vanilla
Maltoa on 31g
Heraa on 32g

Näistähän ei tule kuin tälläiset arvot:

250 Kcal
24g Protskua
32g Hiilareita
2,8g Rasvaa

Pitäisikö Protskun osuutta lisätä palkkarissa? Vai malton?

Ei tosta tarvii välttämättä mitään muuttaa paitsi jos tarviit esimerkiks lisää kaloreita ruokavalioos. Optimaalinen määrä proteiinia ois noin 30g, mutta 24g riittää aivan erinomaisesti.

Minkälaista diettiä yhdessä salitreeninen kanss tässä pitäisi harkita kun olisi tarkotus tähdätä nopeaan rasvanpolttoon, ajassa 1-2kk? Töissä normaalisti 6-7h jossa kokoajan kävelyä. Salilla käyn 3-kertaa viikossa. Salilla käyty jo noin puolivuotta, mutta ei ole syömäpuoli ollut kondiksessa jonka takia rasvan lähteminen ei ole ollut optimaalista eikä ole palanut niin paljoin kun toivoin. Mitat: 179.9/77kg.

Minkälaista diettiä yhdessä salitreeninen kanss tässä pitäisi harkita kun olisi tarkotus tähdätä nopeaan rasvanpolttoon, ajassa 1-2kk? Töissä normaalisti 6-7h jossa kokoajan kävelyä. Salilla käyn 3-kertaa viikossa. Salilla käyty jo noin puolivuotta, mutta ei ole syömäpuoli ollut kondiksessa jonka takia rasvan lähteminen ei ole ollut optimaalista eikä ole palanut niin paljoin kun toivoin. Mitat: 179.9/77kg.

Ihan sellanen miinuskaloridieetti on hyväksi todettu. Esimerkiks sun tapauksessas noin 80g rasvaa, 160g proteiinia ja sen verran hiilaria, et tulee sopivasti kaloreita.

Mitäs kannattais syödä, jotta sais paskan kiinteemmäks? Ei ole vatsatautia tai mitään muutakaan, vaan tää sama kierre toistuu jatkuvasti, että kun vetää plussilla ja paino lähtee nousuun niin jossain vaiheessa se rapa vaan roiskuu tolkuttomasti.

Mistä kaupasta löydän maapähkinöitä? Oon kiertänyt paikalliset ässät ja k-marketit, mut ei oo omaan silmään ainakaan osunut tai sit oon vaan ollu sokea. Löytyy vaan jotain taffelin chili pähkinöitä ja suolapähkinöitä.

Mistä kaupasta löydän maapähkinöitä? Oon kiertänyt paikalliset ässät ja k-marketit, mut ei oo omaan silmään ainakaan osunut tai sit oon vaan ollu sokea. Löytyy vaan jotain taffelin chili pähkinöitä ja suolapähkinöitä.

Ne on yleensä eri hyllyssä, jos siis etsit maustamattomia maapähkinöitä. Samassa paikassa kuin mantelit ja leivontatuotteet S-Marketissa muistaakseni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom