helppiä mulle !!
oon 19w mimmi, pituutta 167 cm ja painoa 59-60kg.
Oon nyt tässä kuukauden verran yrittäny tota painoa tiputtaa, mutta mitään ei tapahdu ! Mielestäni liikun paljon about7-9h viikko kovilla tehoilla, lenkkeilyä ja kuntosalia. Joo kyllä mulla on haukka kasvanut kiitettävästi yms, treenin myötä mutta paino ei tipu !! tarkoituksena olis saada sellaset 3-4kg poies. Nyt joku mua viisaampi voisi antaan neuvonsa kehiin
Tiedostan että vika on varmaan ruokailussani, mutta vaikea muuttaa kun ei tiedä mihin suuntaan. Syön ihan perus terveellisesti esim. aamupala: jälkiuuniruisleipä, (polar juusto,salaatti,kalkkunaleike), iso kahvi rasvattomalla maidolla, avokaado. Päivällinen: maitorahka 250g, muussattubanaani,hunajaa vähän ja sokeritonta mustikka keittoa. TAI "kunnonruokaa" kanafile/jauhelihaa/lohta about 150g ja 200-300g kasviksia. , välipala ennen treeniä esim raejuustopurkki ja appelsiini. iltapala treenin jälkeen : jälkiuunileipä(polarjuusto,salaatti,kalkkunaleike), appelsiini kuppi teetä. tai maitorahakaa. Joskus tietenkin päiviä millon syömiset eri luokkaa jos vaikka ulkona syömässä, mutta sillonkin yleensä fajitaksia tai salaattia, karkkia pyrin syömään vain kerran viikossa, mutta varmaan sekin pitää laittaa ihan nolla toleranssiin. eli mistä kiikastaa, suorastaan sanottuna V**TAA kun ei kevene vaikka kuinka yrittäs !:(
oon 19w mimmi, pituutta 167 cm ja painoa 59-60kg.
Oon nyt tässä kuukauden verran yrittäny tota painoa tiputtaa, mutta mitään ei tapahdu ! Mielestäni liikun paljon about7-9h viikko kovilla tehoilla, lenkkeilyä ja kuntosalia. Joo kyllä mulla on haukka kasvanut kiitettävästi yms, treenin myötä mutta paino ei tipu !! tarkoituksena olis saada sellaset 3-4kg poies. Nyt joku mua viisaampi voisi antaan neuvonsa kehiin
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)