Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainoksen uhrina kaupasta lähti mukaan Maca-Jauhetta. Kokemuksia tästä "ihme" jauheesta sekä käyttötapoja tästä kaivataan!
Iskin aamu-smoothien sekaan 10g ja ai jumal..... kun iskee ilkeästi läpi! Siinä meni se litra nenästä pidellessä! :D
Onko paistetut kananmunat huonoja dieetillä? Olen paistellut välillä tunti ennen nukkumaanmenoa 3 kananmunan ja parin kinkkuviipaleen omeletin pannulla.
Aloittelijalle apua: Tarkoitus ois tilata tuota Fitnesstukun Whey-80 proteiinia, mutta muutama epäselvä asia mietityttää.
Kuinka usein sitä oikeasti tulisi käyttää, ja milloin?
Mitä muuta kannattaisi käyttää Wheyn kanssa, jotta lihastenkasvu ym. tärkeä paranisi?
Olen aika pihalla näitten lisäravinteitten käytön kanssa mutta ajattelin nyt koittaa ja katsoa saako niillä parempia tuloksia. Eli tarkoitus olisi nyt ostaa paikallisesta marketista joku tuommonen fast:in halppis herasäkki, tarvinko myös kreatiinia tai jotain muuta kaveriksi?
Käyttämässäni palkkarissa on kreatiinia n. 3g per annos ja treenaan viikkoon 2-3 kertaa eli viikossa tulee se 6-9g kreaa tuosta. Tulisiko mun ottaa lisää kreatiinia tuon lisäksi ja jos tulisi niin miten annostelu?
Vedän tonnikalapaloja öljyssä 150g/200g 2 purkkia päivässä. Öljyssä vaiko vedessä, vaiko omat öljyt?