Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ ei tarvi sekoittaa kumpaakaan..
Mutta kun 3-4 kertaa viikossa käyn salilla kuitenkin niin eikö palkkarissa olisi hyvä jotain hiilareita olla pelkän proteiinin lisäksi?
Kuinka pitkään treenin jälkeen lihas kaipaa ravintoa? Meinaan, että jos esimerkiksi käyn maanantaina salilla, mutta pääsen seuraavaksi vasta viikonloppuna niin onko esim. torstaina-perjantaina vielä tarkoituksenmukaista vetää plussakaloreilla? En viitsisi turhaan kerryttää läskiä, kun välillä tulee kuitenkin pidempiä taukoja treeniin. Vai onko parempi vaan vetää tasaisesti joka päivä vähän plussilla?
Tarviis massaa ja mahdollisuus syödä oikeeta ruokaa ei töiden ja muun takia pysty järjestämään 5-6 krt päivässä. Eli aattelin ostaa massalisääjää. Kumpaa suosittelette mutant massia vai gainer pro:ta? Gainerista kiinnostuin koska pienempi pussukka ja halpa mutta mutantti näyttäs olevan toimivampi. Onko noilla juurikaan eroa?
Tarviis massaa ja mahdollisuus syödä oikeeta ruokaa ei töiden ja muun takia pysty järjestämään 5-6 krt päivässä. Eli aattelin ostaa massalisääjää. Kumpaa suosittelette mutant massia vai gainer pro:ta? Gainerista kiinnostuin koska pienempi pussukka ja halpa mutta mutantti näyttäs olevan toimivampi. Onko noilla juurikaan eroa?
Ajattelin käydä ostamassa diietin alun kunniaksi sellaisnoista en tehosekoittimen!
Heittäkää jtn hyviä aamupala-välipala-iltapala syystemejä mitä vedettä päivittäin tehosekoittimen kautta päivittäin!![]()
Tai jos tälläinen threadi löytyy jo niin linkittäkää!![]()
Onko L-carnitine Fumarate yhtään hyödyllistä viimeisten kilojen karistamisessa ja kiinteytymisessä? Tai onko noista jotain haittaa? (tuo fumarate?)
Kerros nyt ainakin vähän tarkemmin, että kuinka kauan oot ollu miinuksilla, ja millasella vajeella? Millasta on päivän ruokailu? Todella vaikeaa sanoa tuosta vielä yhtään mitään ilman tarkempaa tietoa.Kertaalleen koitin nostaa asiaa esiin. Nostan nyt uudestaan. Osaako joku sanoa mitä mun kropassa tapahtuu ja mikä elintoiminto sotii mua vastaan. Huomasin tossa vaan joulun jälkeen yksi päivä että huppista keikkaa kun on vatsalle tullut muutama ylimääräinen kilo. Pituutta 184cm ja painoa aamulla 81kg. Oon aina ollut hoikkarakenteinen kaveri ja tossa pidin sellasen parin viikon tauon treenaamisesta ja noin, sieltähän ne kilot tuli kun jatkoi syömistä. Jokatapauksessa olen nyt jo jonkun aikaa pudottanut painoa, en siis millään överi dieetillä vaan lähinnä koittanut pitää hiilarit niin alhaalla kuin mahdollista, panostaa ravintorikkaaseen ja proteiinipitoiseen ruokaan ja tottakai treenaamiseen. Kun oikeastaan mitään ei tapahtunut ja edelleen se ärsyttävä parin kilon rasvakerros lilluu tossa vyörätöllä niin tulin tänne huutelemaan. Nyt treenaaminen koostuu lähinnä voimatreenistä, ajatellen tulevia palomiestestejä (voimaa jonka jälkeen kestävyys hetki ennen testejä) ja aerobisesta (n.2x/vko). Tiedän, että voiman treenaaminen ja painon pudottaminen ei kulje käsikädessä mutta nyt puhutaan muutamasta, noin viidestä kilosta, jotka käsittääkseni pitäisi lähteä ihan vaikka sitä voimaa reenaamalla ja pitämällä ruokavaliosta kiinni kun kroppa tavallaan tasoittuu ajan myötä, näin olen ymmärtänyt. Nyt ihmettelen kun mitään, siis mitään ei tapahdu vaikka olen kalorilaskurinkin ottanut käyttöön ja seurannut että kalorit ovat joka päivä miinuksella enemmän tai vähemmän. En haluaisi pelkkää diettiäkään aloittaa tämän takia..