Auttaako rasvanpolttajat mitään, jos niitä syö vähemmän kuin 1/pv? Kaikissa paketeissa suositellaan ottamaan joka päivä yhden, mutta itse olen ottanut yleensä salipäivinä, eli n. 4-5krt/vk. Onko niistä silloin mitään hyötyä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auttaako rasvanpolttajat mitään, jos niitä syö vähemmän kuin 1/pv? Kaikissa paketeissa suositellaan ottamaan joka päivä yhden, mutta itse olen ottanut yleensä salipäivinä, eli n. 4-5krt/vk. Onko niistä silloin mitään hyötyä?
Mikä on tuomio Kebab-salaatti annokselle VHH dieetin aikana? Voiko tuota settiä siis vetää muutenkin kuin mättöpäivänä? Käsittääkseni pitkälti proteiinia ja rasvaa pitäisi olla tuossa annoksessa ja millään ketoosilla ei kuitenkaan vielä tässä vaiheessa olla.
Kannattaako dieetin aikana käyttää kreatiinia?
miksi ei?
Eli nyt alkaisi dietti ja kyselisin vielä että mitkä sarjatoistot ovat suotavimpia? vedänkö vain entisillä 8-12 riippuen liikkeestä, vai pudotanko siihen 6 pintaan? Voimaahan tietty yritän hakea, koska lihaksen kasvatus mahdotonta dieetillä.
Ajattelin, josko dieetinaikaisella nesteiden poistumisella olisi jotakin tekemistä asian kanssa. Eli mikäli rasvojen lisäksi myös kehon ylimääräiset nesteet olisi tarkoitus poistaa kehosta ja siksi olisi hyvä olla käyttämättä kreatiinia. Ehkä hitusen hankalasti mietittyä, mutta sainpahan kysymykseen nopeasti tyhjentävän vastauksen ;)
Olisiko kellään antaa vinkkiä hyvästä lisäravinne paketista jotka sisältäisi: aminohapot, kreatiinin, tehonlisääjän ja vitamiinit. Olen käynyt salilla n. yli puoli vuotta ja ollut satunnaisia ostoksia josta en ole saanut muovattua itselleni sopivaa pakettia. ( Craze, anabolic zma, bcaa hardcore ja cla 1250.) tarkoituksena olisi muodostaa sopiva paketti arkiseen käyttöön jolloin käyn 4-6 kertaa salilla/ viikko. Olen 185cm 105kg painava mies, taitaa paino tulla mahasta eikä lihaksista ;)
Osta recovery Pro:ta, sis aminohapot ja kreatiini, tehonlisääjäksi crazea ja vitamiinit päälle, melko halpa ja käytännöllinen paketti. Tuossa recoveryssä ei tosin ole kovin paljoa kreaa tai aminoja joten paremman tuloksen saat kun ostat kummatkin erikseen. Kreatiini monohydraatti on halpaa.Olisiko kellään antaa vinkkiä hyvästä lisäravinne paketista jotka sisältäisi: aminohapot, kreatiinin, tehonlisääjän ja vitamiinit. Olen käynyt salilla n. yli puoli vuotta ja ollut satunnaisia ostoksia josta en ole saanut muovattua itselleni sopivaa pakettia. ( Craze, anabolic zma, bcaa hardcore ja cla 1250.) tarkoituksena olisi muodostaa sopiva paketti arkiseen käyttöön jolloin käyn 4-6 kertaa salilla/ viikko. Olen 185cm 105kg painava mies, taitaa paino tulla mahasta eikä lihaksista ;)
Bongasin Lidlin pakastealtaasta pari kuukautta sitten maustetut kasvispannut, olisko 5-6 eri settiä 600g-750g kokoluokassa. Jäin vähän koukkuun halvan hinnan, hyvän maun ja helppouden vuoksi ja nyt on käytännössä se 2kk lämpöset ateriat olleet tommonen pussi + 400g paistijauhelihaa/kanan suikaleita. Tosta olen syönyt 2-3 kertaa, riippuen paljonko jaksan tehä salaattia/laittaa raejuustoa tms kylkeen. Onko tuo riittävän monipuolista tai tuleeko tosta jotain liikaa mitä en ole ajatellut? Pastaa/riisiä/perunaa en ole nyt dieetillä juuri syönyt.
Samat kun normaalistikkin, isoissa liikkeissä vähemmän 3-6 ja pienemmissä enemmän.
Ei kannata jättää pois ellet ole vetämässä kisadieettiä. Kisadieetillä tulee jossain kohtaa vastaan se piste, kun on tuokin lisäravinne jätettävä pois, jotta sen kerämä neste saadaan kropasta pihalle. Tavallisella dieetillä ja kisadieetin alussa on kreaa hyvä pitää mukana, koska se auttaa pitämään voimatasoja paremmin yllä. Tämä auttaa lihasmassan säilytyksessä.
"Eräässä Virginia Techin tutkimuksessa laihduttajat käyttivät kreatiinia laihdutuksen aikana. Molemmat tutkimusryhmät laihtuivat tutkimuksen aikana, mutta kreatiinia käyttäneen ryhmän pudotetusta painosta pienempi osuus oli lihaskudosta kuin ilman kreatiinia laihduttaneilla. Placebo-ryhmä menetti siis enemmän lihaskudosta laihduttaessaan."
Kreatiini myös nopeuttaa aineenvaihduntaa:
"Arciero et al. tutkimuksessa tutkimushenkilöt käyttivätkreatiinia 28 päivän ajan. Ryhmässä, jossa henkilöt eivät harjoitelleet tutkimuksen aikana, lepoaineenvaihdunta kiihtyi 3 %. Voimaharjoittelua tehneiden ryhmässä lepoaineenvaihdunta kiihtyi 6 %."