Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Mulla on makrot treenipäivisin R 30 P 220 HH 700, en edes tajua miten saat rasvat noin ylös. Lepopäivisin taas mulla on R 150 P 200 HH 220 ja silloin onnistun saamaan rasvat vain syömällä hampurilaisia.

Helposti tulee, kun syö jauhelihaa, kananmunia, öljyä ja/tai voita, juustoa ja pähkinöitä yms. perusmättöä.

Onko normaalia, että alkaa heikottaa kun on vältellyt hiilareita hetken ja sitten yhtenä päivänä vetää joka aterialla pastaa/peruna/riisiä yms?

^On. Muutoksia ruokavalioon kannattaa tehdä vähitellen oudot/huonot olot välttääkseen, jos niihin on taipuvainen (kaikkihan eivät reagoi mitenkään mihinkään ruokavaliomuutoksiin, tai ainakin nin väittävät).

Onko mitään väliä syönkö iltapalan tunti ennen nukkumaanmenoa vai juuri ennen kuin menen sänkyyn?

Vähän jo kuluttettu lausahdus, mutta... Hulkki sanoi, että n. 30min ennen kun menet nukkumaan jos en väärin muista!

Onko mitään väliä syönkö iltapalan tunti ennen nukkumaanmenoa vai juuri ennen kuin menen sänkyyn?
Ei ole, voit syödä päivässä yhden aterian tai 10 ateriaa ihan mihin kellon aikaan tahansa, ei ole väliä. Itse söin juuri päivän ainoan ja ensimmäisen aterian; 2 Big Bacon, 2 Bic Mac, 4 Tuplajuustoa. Nyt nukkumaan, öitä

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Mitäs mieltä ootte tämmösestä? Arkipäivisin tulee vielä koulun lounas mukaan kello 11.35, sitä en tuohon laskenut koska vaihtelee päivittäin.
Eli tarkotus olis painoa vähän pudotella kesään mennessä, painoa nyt 85kg ja pituutta about 175cm.
Broileri vaihtelee naudan paistijauhelihan kanssa, joka on n. 6%. Broileria tulee kuitenkin useemmin syötyä ja jauhelihan kanssa usein syön vähän makaronia.
Hedelmiä, mm. omenia, banaaneja ja appelsiineja tulee syötyä aina silloin tällöin.
a659b6202f0748bb4e329dcfd9f12418.webp

^ Miten tuon kalorilaskuri.fi:n ruokataulukon saa kopioitua tänne (tai ylipäätään johonkin, esim tekstinkäsittelyohjelmaan tai sähköpostiin)? Olen monella nähnyt tässä ketjussa ja "mitä söit tänään"- topicissa. En vaan ole keksinyt miten sen saa kopsattua... Itse en ainakaan saa tallennettua tai kopioitua kuvana. Käytössä Firefox. Ja pahoitteluni, tämä nyt ei suoraan liittynyt ravintoasioihin.

^ Miten tuon kalorilaskuri.fi:n ruokataulukon saa kopioitua tänne (tai ylipäätään johonkin, esim tekstinkäsittelyohjelmaan tai sähköpostiin)? Olen monella nähnyt tässä ketjussa ja "mitä söit tänään"- topicissa. En vaan ole keksinyt miten sen saa kopsattua... Itse en ainakaan saa tallennettua tai kopioitua kuvana. Käytössä Firefox. Ja pahoitteluni, tämä nyt ei suoraan liittynyt ravintoasioihin.

Kuvana saat kun painat "Prt Scr" nappulaa näppäimistöstäsi kun olet kyseisen taulukon kohdalla. Se löytyy yleensä yläriviltä oikealta puolelta. Tämän jälkeen avaat kuvankäsittelyohjelman (vaikka ihan Paint käy) ja painat Ctrl+V. Tadaa, saat kuvan ruudustasi siltä hetkeltä jolloin tuota "Prt Scr" nappia painoit. Nyt vain rajaat paintilla oikean kohdan kuvasta ja tallennat.

Mitäs mieltä ootte tämmösestä? Arkipäivisin tulee vielä koulun lounas mukaan kello 11.35, sitä en tuohon laskenut koska vaihtelee päivittäin.[...] Broileria tulee kuitenkin useemmin syötyä ja jauhelihan kanssa usein syön vähän makaronia.

Oletko kysynyt sieltä koulun ruokalasta ravintoarvoja tuolle ruualle? Lisäksi ne makaroonit voisi lisätä tuohon... katso sen jälkeen uudestaan?

Onko protskujauheiden toiminnassa mitään eroa veteen sekotettuna vs. rahkan/puuron sekaan kipattuna?
Veteen sekotettuna taitaapi imeytyä nopeammin... jos et heti treenin jälkeen mitään rahkajauhoja ota niin sitten ei väliä

Veteen sekotettuna taitaapi imeytyä nopeammin... jos et heti treenin jälkeen mitään rahkajauhoja ota niin sitten ei väliä

Eikä suinkaan silloinkaan. Proteiineja on eri nopeuksisia joo, mutta se on vähän ku vertailis kilpikonnaa ja etanaa.

Osaako tästä joku kokeneempi tai omien kokemuksien pohjalta sanoa, että mikä dieetti olisi fiksuin että selviäisi mahdollisimman pienellä lihaskadolla? Onko se VHH ihan toimiva ratkaisu vai olisiko niitä selvästi parempiakin vaihtoehtoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom