Mistäköhän johtuu, että paska ei lennä sitten lainkaan dieetillä? Olen käynyt istunnolla viimeksi sunnuntaina ja sehän nyt olisi kaiketi tervettä, että istuntoja olisi vähintään pari päivässä. Olen siis VHH:lla ja hiilareita tulee sen 30-70g/päivä.
Nopeasti laskettuna olen nyt 4päivän aikana mättänyt naamaani 2kiloa maitorahkaa, 500g kalkkunaa, 200g seitiä, 200g lasagnea, 200g possun suikaletta, 200g jauhelihapihvejä, 4kananmunaa, 80g pellavansiemenrouhetta, 50g saksanpähkinää. Kasviksia tulee se yli 500g/päivä lehtisalaatin, tomaatin, kurkun, porkkanan yms muodossa. Kahvia ja teetä menee päivittäin yhteensä litra.
Asiahan ei sinällään häiritse, kun ei ole mitään mahakipuja tai vastaavia, mutta voiko pelkästään hiilareilla olla noin suuri vaikutus? Viime viikonloppuna pidin vähän isomman cheatin ja vetelin nachoja ja sport academyn perusburgerin, niin johan alkoi mahassa kiertämään ja paska lentämään. Uskoakseni saan kuituja päivittäin noin 20g, mikä ei ole vissiin ihan ohjeiden (25-30g) mukainen, mutta luulis nyt silti että asialla pitäis käydä useammin. Kusella sen sijaan saa käydä aika rivakasti, kun juo vähänkään vettä eli sen suhteen ei ole ongelmaa, tosin kusihädät kyllä iskevät kuin salama kirkkaalta taivaalta; nopeasti ja varsin voimakkaana. Tuokin johtunee hiilareiden vähyydestä, kun ei ole mitään, mikä sen veden ns. pysäyttäisi?
Pahoitteluni brutaaleista ilmaisuista, jos jotakuta hirvittää.