Lähinnä olen vaan pelännyt, että jos tiputan liikaa kaloreita niin lihaksetkin lähtevät siinä samalla.
kylsä huomaat ku syöt liian vähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähinnä olen vaan pelännyt, että jos tiputan liikaa kaloreita niin lihaksetkin lähtevät siinä samalla.
Rasvan määrästä. Mikä on mielestänne liikaa rasvaa? Painoa mulla on siinä 72 kieppeillä ja välillä saan rasvaa päälle 100 gemmiä päivässä.
1-1,5g päivässä.
Voiko dieettiä vetää semmosella perstuntumalla? Jos 90kg mies laittaa kalorit karkeasti 2700-3000kcal ja vetää paljon aeroobista päälle. Jostakin syystä en halua alkaa mitään kellon tarkkaa dieettiä noudattaan, tai muutenkaan en jaksa samaa sapuskaa päivästä toiseen 2-3kk ajan.
Voiko dieettiä vetää semmosella perstuntumalla? Jos 90kg mies laittaa kalorit karkeasti 2700-3000kcal ja vetää paljon aeroobista päälle. Jostakin syystä en halua alkaa mitään kellon tarkkaa dieettiä noudattaan, tai muutenkaan en jaksa samaa sapuskaa päivästä toiseen 2-3kk ajan.
Miltä vaikuttaa, 68 kg, 3000 kcal, 255 g proteiinia, 285 g hiilaria, 86 g rasvaa / päivä?
3-4 / vko 3-jakoisella ohjelmalla, tavoite lihasten kasvatus. Riittävätkö kalorit tähän hommaan?
Miltä vaikuttaa, 68 kg, 3000 kcal, 255 g proteiinia, 285 g hiilaria, 86 g rasvaa / päivä?
3-4 / vko 3-jakoisella ohjelmalla, tavoite lihasten kasvatus. Riittävätkö kalorit tähän hommaan?
Haittaa. Pilaa kaiken. Muista syödä myös paskat pöntöstä ettei gainssit valu hukkaan.
Jos meinasin bulkata mistä ravintoni pitäisi koostua, kuinka paljon proteiinia, hiilareita yms. sekä milloin ne päivän aikana kannattaisi nauttia? Sekä kannattaako heraa sekoittaa vaikkapa aamupuuroon taikka juoda treenin aikana?