Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Monivitamiinit ja vitamiinit aamupalan yhteydessä, omegat illalla koska rasvat kannattaa vetää illalla. Sinkki ja magnesium ennen nukkumaanmenoa koska saattavat parantaa unenlaatua. Noin olen lukenut niitä otettavan ja noin olen itsekin ottanut.

Olen jo kyselly, mutta ei kukaan vastannu.

Morjesta!

Mitä proteiini juomaa kannattaa kokeilla jos maha on herkkä kaikille proteiini juomille.
Olen kokeillut tätä http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/arti...plex-100-2200g
- se on hyvä, mutta sen jälkeen kun juon sen 150ml - 300ml treenien jälkeen niin tuntuu että maha on (erittäin) epämukavasti täynnä. Ajattelin, että siinä on paljon proteiinia, että mitä jos kokeilesin jotain muuta. Kävin Life kaupassa ja minulle ehdotettiin http://www.sportlife.fi/tuotteet.php jotain näist, muistakseni whey 100. Maustamatonta ja kerrottiin, että sekoitan mehuun sitä. Treenin jälkeen minä sekoitin sitä mehuun ja minuutin pääst kaikki oli vessanpöntös.

Eli kysymys:

Onko mitään proteiinia / lihasmassa lisääjää jotka eivät ole niin rajuja ?

Mitä mieltä olette kannattaako ottaa palautusjuoma dietillä lenkin jälkeen?
Tästä en oikeen ole saanut selvää onko hyötyä vai haittaa.
Normaalisti olen tunnin syömättä lenkin jälkeen, lenkit teen matalalla sykkeellä noin. tunnin ajan.
Olen siis vhh-dietillä ja lihaskadon yritän minimoida.
Juomassa siis hera+glutamiini+BCAA

Yön proteenit

Eli onko iltapalalla otetun proteenin laadulla isoa merkitystä? Yleensä vedän heradrinkin vähän ennen nukkumaan menoa. Kannattaisiko drinkki tehdä maitoon, koska kaseiini? Vai olisiko jopa kannattavampaa ostaa kaseiini-jauhetta, ja vetää sitä?

Miten ja missä muodossa muut vetävät iltaproteenin?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Protskua pitäs saada sitte jostain vielä annos lisää, kannattaako vetää 2 purkkia maitorahkaa päivässä, vai pitäiskö hankkia protsku muualta, esim ?

Ei se 2 purkkia rahkaa maailmaa kaada, jos saat sitä proteiinia nyt päivän mittaan jostain muualtakin kuten lihasta tai kananmunista.

Eli onko iltapalalla otetun proteenin laadulla isoa merkitystä? Yleensä vedän heradrinkin vähän ennen nukkumaan menoa. Kannattaisiko drinkki tehdä maitoon, koska kaseiini? Vai olisiko jopa kannattavampaa ostaa kaseiini-jauhetta, ja vetää sitä?

Miten ja missä muodossa muut vetävät iltaproteenin?

Ei kannata stressata sitä liikaa. Tee se joko maitoon tai lisää tilkka öljyä sekaan tai tee nuo molemmat. Se hidastaa proteiinin imeytymistä. Ei sitä proteiinia kuitenkaan riitä koko yöksi, joten ei sillä niin paljoa ole väliä. Aika monet taitaa syödä esimerkiksi rahkaa illalla, kuten mä aijon nyt tehdä. Aika usein mun iltapalani saattaa olla myös vaan iso lautasellinen kaurapuuroa maitoon tehtynä ja juomana puolisen litraa maitoa. Siitäkin saa jonkun verran proteiinia ja mikä tärkeintä: kaloreita.

Tuli tänään 3vk tauko kreatiinistä täyteen ja päätin alottaa sen käyttämisen jälleen kun kerta sen purkinkin olen ostanut. Suositteletteko, että jatkan käytön 5g/päivä vai pidänkö samanlaisen latausjakson kun aloittaessa?

Tuli tänään 3vk tauko kreatiinistä täyteen ja päätin alottaa sen käyttämisen jälleen kun kerta sen purkinkin olen ostanut. Suositteletteko, että jatkan käytön 5g/päivä vai pidänkö samanlaisen latausjakson kun aloittaessa?

Mä todennäköisesti tankkaisin ainakin muutaman päivän tossa. Joku sanoo, et pidä ihan se normaali latausjakso ja joku sanoo, et syö ihan normaalisti 5g/d.

Ihan pakko kysyä vielä tästä että mites on ton jauhelihan laita, syöttekö pelkältään ? Kannattaako vetästä esim. iltapalaks 200g, ja voiko syödä päivittäin, vai miten?

Miksi ei voisi syödä päivittäin?

Ite oon vetänyt keväästä asti melkein joka päivä jauhelihaa jossain muodossa. Kastikkeena, laatikkona, patana, jne. Halpaa ja helppoo.

Miksi ei voisi syödä päivittäin?

Ite oon vetänyt keväästä asti melkein joka päivä jauhelihaa jossain muodossa. Kastikkeena, laatikkona, patana, jne. Halpaa ja helppoo.
Kelasin ettei vaa oo liian rasvasta, mutta kaipa tota sit pitää alkaa vetämään iha päivittäin ku perkeleen hyvi saa kaloreit ja protskuu, eikä vaikeet tehäkkää :rock:

Kelasin ettei vaa oo liian rasvasta, mutta kaipa tota sit pitää alkaa vetämään iha päivittäin ku perkeleen hyvi saa kaloreit ja protskuu, eikä vaikeet tehäkkää :rock:

Se riippuu ihan täysin päivän muista syömisistä, onko tossa liikaa rasvaa vai ei. Aina voi valita myös vähärasvaisemman vaihtoehdon, jos rasvaa tuntuu tulevan liikaa. Kyllä samoja ruoka-aineita voi totta kai käyttää päivittäin.

Ite käytän tota mis on max 10% rasvaa, lihatiskiltä saa max 7%:sta. Laskeskelin et 400g paketis 80g protskuu ja 40g rasvaa ja 680kcal, eihän tuo nyt paha, riippuu toki mitä vetää kylkeen. Tällee opiskelijabudjetil tota kyl menee.

Ihan pakko kysyä vielä tästä että mites on ton jauhelihan laita, syöttekö pelkältään ? Kannattaako vetästä esim. iltapalaks 200g, ja voiko syödä päivittäin, vai miten?

Keität siinä samalla riisiä ja sekoitat jauhelihat sitten riisin kanssa kattilaan. 700g jauhista ja 3dl riisiä (kuiva) ite laittanut mutta voi riisiä enemmänkin laittaa jos haluaa. Toinen on täällä aiemminkin nähty setti jota ite joskus tein paljon eli paista jauheliha ja heitä sekaan herne-maissi-paprika ja purkki papuja (esim tomaattikastikkeessa). Tulee vähän kuituu ja muutakin siinä sit samalla mut ennenkaikkea vaihtelua siihen normijauhikseen. Gettin all kiiindz of gainz

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom