Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Onko kellään muute ollu sellasta että mahaa polttelee aina välillä, en tiedä, voihan se olla jotain tavallista mahatautia mutta joinakin päivinä satunnaisesti tuntuu mahassa sellainen ikävä polte ja menee hetkenpäästä ohi? Voiko johtua vitamiini tabuista?

Kuulostaa ihan närästykseltä. Osta vaikkapa Rennietä ja ota yks tai kaks sellasta kun toi polttava tunne tulee ja kato auttaako. Siitä ei oo haittaa, vaikka se ei oliskaan närästystä. Närästys voi johtua useista eri asioista (googlettamalla löytyy).

Heraproteiini on eri asia kuin maitoproteiini, mutta ei silti ole laktoosi-intolerankikoille. Sitä kuitenkin myydää tietääkseni myös laktoosittoman. Kannattaa tuoteselosteita lukea, kun ostaa.

Mistä kaupasta löytäisin rasvaprosentin mittaus pihdit?? Mitä merkkiä suosittelisitte? hakua ja googlea käytin, muttei tietoa löytynyt viime vuosilta..

Voisko joku kertoa, mikä on paras palautusjuoma kovan aerobisen reenin jälkeen?
Tulee uitua ja juostua paljon niin tarvis jonkun palautusjuoman. :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
0,75€ tonnikalapurkki halvempaa tonnikalaa en ole löytänyt. Purkissa on n.34g proteiinia kun maitorahkassa on n.25g ja hinta on aika sama.Jauheliha on yiksi vaihtoehto =)

Mua mietityttää, mikä on pielessä. Viime viikolla kun kävin vaa'alla, lättäsi se numerot 69,1. No, pidän yleensä sunnuntaisin punnituspäivän, mutta satuin käymään vaa'alla myös äskettäin ja tällä kertaa numerot olivat 70,7. No eilen tosin vedin bissee frendillä, että saattaa olla nestettä pirusti kehossa, mutta kuulostaa silti ihan saatanan oudolta. Kaloreita olen laskenut usein ja on toki päiviä, jolloin se menee yli 500 kcal plussalla, mutta silti; yli 1,5 kiloa VIIKOSSA. Yritän pienentää hieman annoskokoja, josko se painon nousu vähän rauhottuisi. Voisko tää vaan johtua siitä, että nyt kun olen taas alkanut taas syömään kunnolla niin paino nousee sen takia nopeasti? Fläsää on tietty tullut, mutten mä miltään elefantilta näytä. Tosin, en mä tätä painoa näin nopeasti haluaisi. Joten, olisko jotain vinkkejä?

Et sää viikossa 1,5kiloa oo lihonnu. Osa on nestettä ja myös se että jos suoli on täynnä viakuttaa siihen. Esim edellisenä päivänä liian paljon lihaa ja liian vähän kuitua tekee itellä ainakin kauheen turvotuksen. Toi kerran viikossa punnitus on ton takia huono, koska se saattaa heittää aika moneenkin suuntaan.

Kannattaa punnita itsensä esim. kolme kertaa viikossa (vaikka sitten Ma, To, La tms.) ja sitten laskea keskiarvo. Näin saat poistettua nesteiden vaihtelua siitä painosta. Mullaki oli tullut 1,2kg lisää painoa kolmessa päivässä ja sitten oli jo seuraavana päivänä sama kuin aikaisemmin. Epäilen stressin keräämiä nesteitä, koska oli ollu yo-kokeet juuri. Mitä useammin käyt vaa'alla niin sitä tarkemman tuloksen tietty saat, mutta ei siellä kannata joka päivä ravata, tuo kolme kertaa on aivan toimiva. Ja muista käydä samaan aikaan aina, aamulla heti vessassa käynnin jälkeen, mutta ennen aamupalaa on aika optimaalinen, koska silloin on kroppa suht tyhjä.

Salireenin alotin kun painoin noin 68kg. Pituutta löytyy 165cm. Sain painon pudotettua reenaamalla ja dieettaamalla 62kg. Varsi näytti melko hoikalta, maha ja reidet oli selvästi pienentyny. Nyt mietinkin jotta kuinkas nopeaa tuota lihaskasvua voi maksimissaan tapahtua kiloissa. Nimittäin nyt painan taas 66kg ja peilikuva on edelleen yhtä hoikka kuin dieetin "loputtua", mutta selvästi lihaksikkaampi (ruokavaliossa ei suuria muutoksia). Hirvittävän ristiriitaista nimittäin omasta mielestäni syön edelleen liian vähän ja menen miinuskaloreilla päivästä toiseen, mutta silti paino nousee ja vanhat t-paidat tuntuvat jo tiukoilta. Mitä vittua? Siis onko se edes mahdollista? Se mitä nykyään syön koostuu about näistä aineksista:

Aamulla: 2 kuppia kahvia, proteiinisheikki (45g) ja omega3 kapseli.
Päivällä: Tehonlisääjä ennen reeniä, reenin jälkeen palkkari (30g malto, 30 proteiini, 5g krea)
Iltapäivällä: Normi ruoka (esim nyt on tullu vedettyä kanakeittoa)
Illalla: Maitorahka ja ananakset, mahdollisesti joku pieni leipä jossa perus kinkkua ja juustoa lisukkeena. Lopuksi proteiinisheikki (45g)
Satunnaisesti pitkin päivää: omena, banaani, rypäleitä tahi porkkanoita (eli jotain sellasta melko helppoa naposteltavaa)

Olen satusetä Rudolf mikäli noilla saa plussakalorit aikaiseksi!

Onko mahdollista, että olen noin 5kk:ssa kerryttänyt lihasmassaa 4kg? Eli 62 kilosta 66 kiloon? Tuntus olevan aika huima määrä, joten en itse siihen ainakaan usko. Jonkun verran on lihasta tullut sillä sen näkee peilistä, mutta mihis helvettiin se läski sitten on mennyt? Päähän? :D Mahaan se ei ole mennyt eikä reisiin sillä ne molemmat ovat aika kiinteässä kunnossa. Olisiko kaikki loput kilot/grammat kertyny nesteenä ympäri kehoa? Krea sitoo nestettä lihaksiin, ja sitä on tullut käytettyä 5g joka päivä palkkarissa/lisäprotskusheikeissä. Jos nyt lopetan krean käytön hetkeksi niin tippusko paino?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom