Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Hera lopussa, netissä tarjous; 4kg säkin lisäksi bonuksena saa valita jonkun seuraavista:
Anabolic ZMA, CLA Advanced, Omega-3, Only One Regular, Ripped Pro.
Osaisko joku kertoa mikä noista olisi hyödyllisin minulle? Olen noin 5 kuukautta käynyt nyt salilla joista 2 kuukautta aktiivisesti.

Tavoitteena olis myös hieman painoa pudotella, mutta epäilen onko noista rasvanpolttajista todellisuudessa mitään hyötyä.
Ja salilla käyn 3-4 kertaa viikossa.

Tuskin kuuluu tänne mut kysyn ny kuitenki eli oon tossa jonkun aikaa salilla käyny ja nyt aattelin tilat noit jottai lisäraveinteita. Olen tosiaaan 16-vuotias eli voiko tuosta olla jotain haittaa? http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/2-x-creatine-mono-500g ja ilmeisesti tota tulee vedettyy 4 kertaa päivässä jos oikein ymmärsin?
Ei oo haittaa. Internet on täynnä suomenkielistäkin infoo tosta. Ohjeetkin jopa pakkauksen kyljessä. 20g päivässä aluksi ja sen jälkeen jatkuu 5g päivässä.

Tavoitteena olis myös hieman painoa pudotella, mutta epäilen onko noista rasvanpolttajista todellisuudessa mitään hyötyä.
Ja salilla käyn 3-4 kertaa viikossa.

Eipä niistä oikein taida olla mitään hyötyä. Vihreää teetä monta vahvaa kuppia päivässä taitaa olla ainoa mikä hitusen auttaa boostaamaan tilannetta.

Hera lopussa, netissä tarjous; 4kg säkin lisäksi bonuksena saa valita jonkun seuraavista:
Anabolic ZMA, CLA Advanced, Omega-3, Only One Regular, Ripped Pro.
Osaisko joku kertoa mikä noista olisi hyödyllisin minulle? Olen noin 5 kuukautta käynyt nyt salilla joista 2 kuukautta aktiivisesti.

Kuten J sanoikin omega taitaa olla järkevin, mutta jos ruokavalio on kunnossa sekin on turhaa

Onko 1000-1200 kalorin vaje liian suuri jos tarkoituksena on saada rasvaprosentti alemmas? 3 viikkoa sitten aloitin laihduttamaan 89 kilosta ja painoa tippui ensimmäisenä viikkona noin 4kg ja nyt vaaka näytti aamulla 82.5. Tiedän että kaikista paras olisi jos söisin n-300-500kalorin vajeella, mutta eikös pääasia ole että saa tarpeeksi proteiinia jota syö noin 110-120g päivässä eli noin 2g/rasvaton painokilo, vai onko nyt vaarana että että menetän vain nestettä ja lihaksia ja erittäin vähän rasvaa, sillä tarkoituksena olisi saada rasvaprosentti matalalle. Ja sen verran pitää lisätä että puntilla käyn kolmesti viikossa ja aerobista en harrasta kuin ehkä pari 3km lenkkiä viikossa. Kiitos ja kumarrus jos joku jaksais vastata oikein perusteellisesti!

^Voithan sinä tuolla vajeella vetää jos lihaksiston ylläpito on toissijaista dieetin aikana. Jos taas haluat minimoida lihaskadon dieetillä niin pidä maksimirajana se -1000kcal. Ja syö proteiinia ihan reilusti 2g/painokilo. Tuo ''proteiinia per. rasvaton painokilo'' systeemi on enemmänkin oikeasti lihaville ihmisille, joiden painosta on suurin osa läskiä mikä ei tarvitse proteiinia.

- - - Updated - - -

^Voithan sinä tuolla vajeella vetää jos lihaksiston ylläpito on toissijaista dieetin aikana. Jos taas haluat minimoida lihaskadon dieetillä niin pidä maksimirajana se -1000kcal. Ja syö proteiinia ihan reilusti 2g/painokilo. Tuo ''proteiinia per. rasvaton painokilo'' systeemi on enemmänkin oikeasti lihaville ihmisille, joiden painosta on suurin osa läskiä mikä ei tarvitse proteiinia.

Onko 1000-1200 kalorin vaje liian suuri jos tarkoituksena on saada rasvaprosentti alemmas? 3 viikkoa sitten aloitin laihduttamaan 89 kilosta ja painoa tippui ensimmäisenä viikkona noin 4kg ja nyt vaaka näytti aamulla 82.5. Tiedän että kaikista paras olisi jos söisin n-300-500kalorin vajeella, mutta eikös pääasia ole että saa tarpeeksi proteiinia jota syö noin 110-120g päivässä eli noin 2g/rasvaton painokilo, vai onko nyt vaarana että että menetän vain nestettä ja lihaksia ja erittäin vähän rasvaa, sillä tarkoituksena olisi saada rasvaprosentti matalalle. Ja sen verran pitää lisätä että puntilla käyn kolmesti viikossa ja aerobista en harrasta kuin ehkä pari 3km lenkkiä viikossa. Kiitos ja kumarrus jos joku jaksais vastata oikein perusteellisesti!

Neljän kilon pudotus viikossa on turhan suuri määrä vaikka tuossa on nestettä mukana. Kun pudottelet 300-500g per viikko, lihaskato on pienempi.

Proteiinia sulla tulee liian vähän koska dieetillä lihasta palaa rasvan mukana - proteiinia on tultava se 2-3g per painokilo mikäli edes pienen osan haluat lihaksista säilyttää.

Entäs rasvan saanti? Tuleeko rasvaa 1-1,5g per painokilo.

Noniin, sen 1000 olen yleensä pitänyt maksimina mutta välillä menee ylikin... Mutta onko muilla kokemuksia 1000 kalorin vajeesta, että tuleek miten paljon lihaskatoa? :D Tuon ensimmäisen viikon jälkeen pudotusta on tullut noin 1kg/viikko, onko tahti liian nopea? Tai tiedän että parasta olisi tuo 300-500g viikossa, mutta itsekuri ei riitä laihduttamaan 6kk, että pääsisin tavoitepainoon, tai itseasiassa tarkoitus on vain saada rasvaprosentti sen verran alas että verisuonet käsissä näkyy ja lonkka luut näkyisivät sillä sen alueella on eniten rasvaa..

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Noniin, sen 1000 olen yleensä pitänyt maksimina mutta välillä menee ylikin... Mutta onko muilla kokemuksia 1000 kalorin vajeesta, että tuleek miten paljon lihaskatoa? :D Tuon ensimmäisen viikon jälkeen pudotusta on tullut noin 1kg/viikko, onko tahti liian nopea? Tai tiedän että parasta olisi tuo 300-500g viikossa, mutta itsekuri ei riitä laihduttamaan 6kk, että pääsisin tavoitepainoon, tai itseasiassa tarkoitus on vain saada rasvaprosentti sen verran alas että verisuonet käsissä näkyy ja lonkka luut näkyisivät sillä sen alueella on eniten rasvaa..

Kyllä se kannattais pitää mielummin siellä -500kcal paikkeilla, -1000kcal lähtee jo ihan eri määrissä lihasta, vaikka olisi salit ja proteiinin määrät kunnossa

Ootko dietillä? :D

Nyt suht. aloittelevana salillakäyjänä oon hommaamassa itelleni ekaa kertaa ite sekotettavia palkkareita hinnan takia, sekä alottelemassa kreatiinia. Sopiiko aloittelijan peruspalkkariksi Whey-80-hera + malto + kreatiini? Sitä kans mietin että onko tuo malto ihan välttämätön, kun kuitenki kotona banaania löytyy aina ku vaan tarttee ja sitä tuleekin syötyä pari päivässä, joten voiko tuon malton osuuden palkkarista korvata pelkällä banaanilla treenin jälkeen? Ja kolmanneksi, glutamiini kuulemma auttaa usein flunssasta kärsiville ja itellä homman nimi on että pientä flunssaa/alhaista kuumetta tulee tasaisin väliajoin n. 2-3kk välein ja talvella on oikeastaan jatkuvasti pieni nuha päällä. Eli kannattaisko mun hommata tuota glutamiiniakin siihen palkkariin?

Nyt suht. aloittelevana salillakäyjänä oon hommaamassa itelleni ekaa kertaa ite sekotettavia palkkareita hinnan takia, sekä alottelemassa kreatiinia. Sopiiko aloittelijan peruspalkkariksi Whey-80-hera + malto + kreatiini? Sitä kans mietin että onko tuo malto ihan välttämätön, kun kuitenki kotona banaania löytyy aina ku vaan tarttee ja sitä tuleekin syötyä pari päivässä, joten voiko tuon malton osuuden palkkarista korvata pelkällä banaanilla treenin jälkeen? Ja kolmanneksi, glutamiini kuulemma auttaa usein flunssasta kärsiville ja itellä homman nimi on että pientä flunssaa/alhaista kuumetta tulee tasaisin väliajoin n. 2-3kk välein ja talvella on oikeastaan jatkuvasti pieni nuha päällä. Eli kannattaisko mun hommata tuota glutamiiniakin siihen palkkariin?

Voit jättää sen malton pois, moni ei sitä käytä. Hera ja kreatiini on ihan toimiva yhdistelmä ja siihen kun syöt kunnon ruokaa päälle niin ei pitäisi mitään ongelmia olla. Glutamiinin flunssavaikutuksista en osaa sanoa, mutta ei se ainakaan omalla kohdalla mitään ihmeitä ole saanut aikaiseksi. Aminohappo muiden joukossa, mutta ainahan voit kokeilla kun sen hintakaan ei nyt niin hirveän paha ole.

Voiko bulkkikaudella proteiinin ottaa lähinnä herana/maitona niin pystyisi keskittymään paremmin täysjyväriisin ja perunan ahtaamiseen? Tietty ei 1-2 maitorahkaa ole poissuljettu ja aamuisin laitan tehosekoittimeen myös paljon proteiinipitoista.

Moro. Etsin massanlisääjää, jossa olisi paljon kaloreita hitaista hiilareista ja proteiinista. Mutant Mass vaikuttaa erittäin hyvälle, mutta hinta on turhan korkea. Ajaisiko halvempi tuote (Ultra Mass) asiansa? Mikä on hinta-/laatusuhteeltaan paras välipalaksi soveltuva massanlisääjä?

Miksi tarttet massanlisääjän? Syö kunnon ruokaa ja noissa mass gainereissa ei yleensä hitaita hiilareita ole ja niistä saadut kalorit on aika tyhjiä ja proteiiniakin on aika huonossa suhteessa.

En oo himassa klo. 7-16.xx välillä, joten joudun syömään illalla ihan järjettömiä satseja ruokaa. Olisi erittäin jees jos päiväsaikaan saisi lämpimän aterian lisäksi myös jotakin muuta syötyä. Bulkkille tulee, joten protsku/hiilari suhde on ihan ok.

Onko kellään muute ollu sellasta että mahaa polttelee aina välillä, en tiedä, voihan se olla jotain tavallista mahatautia mutta joinakin päivinä satunnaisesti tuntuu mahassa sellainen ikävä polte ja menee hetkenpäästä ohi? Voiko johtua vitamiini tabuista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom