Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Eli siis voisin syödä 1 pizza per viikko + normi safkat?

En siis kyllä ole ajatellu pistää poskeen hirveesti pizzaa, tuli vaan tuossa eilen illalla mieleen kun teki mieli :D

En usko että mitään haittaa, ellet ole joku em/mm tason urheilija :D

Pystyykö 400e/kk rahoittaan 3500 kalorin safkat per päivä? Kyse siis mahdollisimman puhtaista ruuista. Voi olla että menee budjetti allekin tuon 400... yritän täsä tämän päivän aikana itekin laskeskella kuiteista jne mutta jos jollain olisi jtn arvioita heittää riittääkö toi niin olisi jees. :)

Ruokavaliossa tarvisi olla broiskua, jauhelihaa, perunaa, perkuleesti maitoa, täysjyväriisiä, kruunusekoitusvihanneksia, raejuustoa, maitorahkaa, kaurahiutaleita, tuoretta ananasta, tuoretta hunajamelonia, omenoita, banaaneja...

Lisäksi tarvisi palkkarin salitreeneihin. Oon nyt käyttäny melkeen kuukauden Fast Muscle+ mutta vissiin tulisi halvemmaksi ostaa heraa ja maltoa?

Onko 17 vuotiaan mitään hyötyä ostaa bcaa ja l-arginiinia? Ravintopuoli on kunnossa ja käyty salilla todella hyvin tuloksin nyt 8 kk ja pitäs taas tilata lisää prodee ni aattelin sii samalla. Oon pitäny palkkaris suhdet et 25g prodee ja 50 g hiilarii, mut oisko isommat suhteet paremmat, esim 50gp ja 50gh tai 50gp ja 75gh?
Ja argiinia ei suositella samoihi aikoihi bcaa kans, mut voinko esim ottaa argiinin pul tuntii ennen reenii ja bcaa vetää kesken treenin ?

Onko 17 vuotiaan mitään hyötyä ostaa bcaa ja l-arginiinia? Ravintopuoli on kunnossa ja käyty salilla todella hyvin tuloksin nyt 8 kk ja pitäs taas tilata lisää prodee ni aattelin sii samalla. Oon pitäny palkkaris suhdet et 25g prodee ja 50 g hiilarii, mut oisko isommat suhteet paremmat, esim 50gp ja 50gh tai 50gp ja 75gh?
Ja argiinia ei suositella samoihi aikoihi bcaa kans, mut voinko esim ottaa argiinin pul tuntii ennen reenii ja bcaa vetää kesken treenin ?

Et tarvitse mitään argiineja yms. vielä tuossa vaiheessa. Katsot sitten kokeneempana jos on tarpeen, nyt vaan keskityt syömään hyvin ja treenaamaan kovaa.

Kauanko teillä kestää tuollainen proteiinijauhesäkki, itsellä on hera80 (800g muistaakseni)?
Mistä ruukaatte ostaa nuo ja mitä kannattaisi seuraavaksi kokeilla kun sen aika on? Kannattaako mitään muuta ostaa samalla?

Ja mainitsen sen että itse söin ennen hirveästi kaikkea turhaa ja ylimäärästä ja join limunaatia ihan kauheasti, nyt kuin viikko terveellisellä ruokavaliolla, ilman sokerilitkua ja treeniä niin tuntuu ainakin näin viikon jälkeen että paljon kevyempi olo ja uimarengas on pienentynyt :) Kyllähän nuita mielihaluja ois syödä kaikkea herkkua ja mässätä mutta taistelu vastaan jatkukoon!

Arginiini!!1

Omasta mielestäni kommentit tyyliin "nuorena nyt kehittyy vaikka soraa syömällä" on argumentteina melko epäpäteviä. Luultavasti on kannattavaa lisätä ne BCAAt ihan treeniuran alkutaipaleilla, varmasti on enemmän hyötyä kuin haittaa. Arginiinista en tiedä. Itse käytän iltaisin kun parantaa unen laatua, mut en osaa sanoa onko siitä suurempaa hyötyä treenejä ajatellen ollut.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Menin jo tilaamaan :D no eipä noi maksanu ku pari kymppiä ja ei se mikään suuri menetys oo vaik ei toimiskaa, tietääpähä ettei tilaa enää sit myöhemmi :D

Kauanko teillä kestää tuollainen proteiinijauhesäkki, itsellä on hera80 (800g muistaakseni)?
Mistä ruukaatte ostaa nuo ja mitä kannattaisi seuraavaksi kokeilla kun sen aika on? Kannattaako mitään muuta ostaa samalla?

Siinä pussissa lukee jossain, että annos on 30g, joten 800/30 tekee melkein 27 annosta. Itte en nykyään enää osta Prismasta/K-kaupasta kun huomasin, että kilohinta on melkein 30e kun taas fitnesstukusta sain ~12e/kg

viikko terveellisellä ruokavaliolla, ilman sokerilitkua ja treeniä niin tuntuu ainakin näin viikon jälkeen

Oot viikon käynyt salilla? Muista se, että ei siitä herasta pelkästään hyötyä ole, ei se mitään ihmeainetta ole joten kunnon kotiruokaa paljon :)

Oot viikon käynyt salilla? Muista se, että ei siitä herasta pelkästään hyötyä ole, ei se mitään ihmeainetta ole joten kunnon kotiruokaa paljon :)

3 salia, ja 3 aerobista (yleensä jotain kevyttä hölkkälenkkiä + yks loikka / räjähtävyysreeni) ja aerobiset oon laittanu välipäiville ja tehnyt ne etten ole suuresti rasittanut itseäni. Mikä olisi sitten sitä ihme ainetta? :D Ja mulla on iha lapsesta asti ollu se "ongelma" että hikoilen herkästi ja paljon :D. Ja kotiruokaa syön kyllä hyvät määrät. Heraa en tosin ole ottanut kuin aina rankemman reenin jälkeen (salin ja loikkareenin).

Miten ton iltapalan kans, onko fiksumpaa vetää paljon vai mahd. vähän hiilareita? Juuri ennen nukkumaan menoa.

- - - Updated - - -

Miten ton iltapalan kans, onko fiksumpaa vetää paljon vai mahd. vähän hiilareita? Juuri ennen nukkumaan menoa.

- - - Updated - - -

Jos ison annoksen vetää hiilaria niin kuulemma haittaa kasvuhormonin tuotantoa, eli mahdollisimman vähän mutta ei kuitenkaan tartte olla pannassa.

^Kasvuhormonissa tulee kuitenkin jälkipiikki sitten myöhemmin. Sitä en tiedä sitten, jos vetää monta sataa grammaa hiilaria, että miten käy... Ei pieni annos haittaa

Perhana, ku joutuu kysymään oman viestin perään heti, mutta näin nyt pääsi käymään... Pääasiallinen palkkarin hiilarinlähde loppui ja maltoa tulee postissa sitten, kun tilaus saapuu eli ehkä torstaina tai keskiviikkona. Huomenna kuitenkin treenit ja pitäisi saada jostain hiilaria palkkariin. Mistä kannattaa ottaa? Kaapissa on 1)hunajaa 2)siirappia 3)perunajauhoa ja muita jauhoja 4)sokerista? Jos jotain muutakin osaatte ehdottaa niin hyvä olisi. Banaanejakaan ei valitettavasti ole ellei nyt kaupasta tule.

Pystyn ja syönkin, mutta tossa mun ruokavaliossa lukee nyt, että palkkariin pitäisi saada myös hiilaria ja ajattelin mahdollisimman lojaalisti noudattaa, kun kerran siitä maksanutkin olen. Ja siis hiilarin pitäisi tulla maltosta, mutta tilaus ei tosiaan vielä ole perille tullut, kun viikonloppuna vasta tilasin :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom