Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Tilasin fitnesstukusta ton Animal Pakin, mietin vain, että koska noi vitskut kannattaa naamariin vetää, aamulla tyhjään vatsaan, aamupalan jälkee, ennen reenii :D?

Tilasin fitnesstukusta ton Animal Pakin, mietin vain, että koska noi vitskut kannattaa naamariin vetää, aamulla tyhjään vatsaan, aamupalan jälkee, ennen reenii :D?

Ei ole kauheasti väliä, mutta mielellään ainakin vähän ruokaa multivitamiinin kanssa, jotta imeytyisi paremmin (esim. aamiaisen yhteydessä)

Jeps, rasvaliukosia vitamiineja varten ois hyvä syödä jotain vähän rasvaa sisältävää ruokaa. Tosin jonkun tutkimuksen mukaan sellanen liivatekapseli, missä on sisällä jo valmiiks ihan vähän rasvaa (samanlainen kun esimerkiks kalanmaksaöljytabletit) riittää ainakin E-vitamiinin imeytymiseen. Silti ihan yksinkertasesti ne kannattaa ottaa aamiaisen yhteydessä.

Miltäs mun dieettiruokavalio näyttää teidän silmiin?

-Naudan 10% paistijauheliha 400g 664kcal
-Kananmuna 220g 314 kcal
-Tonnikala vedessä 140g 146 kcal
-Banaani 120g 101 kcal
-Parsakaali 300g 91kcal
-Pekoni 70g 263kcal

Total: 1579 kcal, proteiini 159, hiilari 29 ja rasva 92g.

Ikää 19v, paino 80kg ja pituus 173. Punttia tulee 3-5 viikkoon, ja puntin päälle 10-30min crossaria.

Miltäs mun dieettiruokavalio näyttää teidän silmiin?

-Naudan 10% paistijauheliha 400g 664kcal
-Kananmuna 220g 314 kcal
-Tonnikala vedessä 140g 146 kcal
-Banaani 120g 101 kcal
-Parsakaali 300g 91kcal
-Pekoni 70g 263kcal

Total: 1579 kcal, proteiini 159, hiilari 29 ja rasva 92g.

Ikää 19v, paino 80kg ja pituus 173. Punttia tulee 3-5 viikkoon, ja puntin päälle 10-30min crossaria.

Laita ihmeessä lisää kaloreita koneeseen, ainakin joku 2200 kaloria saisi tulla päivässä ettei lihakset lähde kävelemään.

voita tulee käytettyä, sekä välillä oliiviöljyy lorauttaa leiville.

Mitä kannattaa mahdollisimman hiilarittomaan palautusjuomaan sekoittaa soija-/heraproteiinin ja veden lisäksi jotta saisi edes hiukan enemmän makua?

Miten, kun noudattaa tälläistä +300g/ viikossa tahtia painonnousun kanssa, mutta mites, kun tulee viikonloppuisin näitä päiviä, että tulee vähän herkuteltua ja kalorit nousevat taivaisiin niin pitäisikö se ottaa huomioon sitten seuraavana päivänä ja pitää nämä kalorit reilusti miinuksella, että vältyttäisiin turhalta fläsältä ja tämä painonnousu pysyisi tässä suunnitelmassa..

Ensimmäinen kuukausi nyt viiteen vuoteen menty kaloreita laskeskellen ja ensimmäiset kaksi viikkoa meni helvetin hyvin, jolloin painoa kertyi se 600-800g.. Kuukausi takana ja painoa tullut sellainen 2-3kg.. Toki siihen vaikuttaa edellispäivän syömiset ja nesteet sun muut seikat, että paino vähän heittelee, mutta todennäköisesti sitä nyt on kuitenkin tullut yli 1200g, koska ero on noin suuri..

Ei sillä nyt niin väliä mulle ole, että onko sitä tullut se 1,2kg vai 2-3kg, mutta pidemmänpäälle toi voisi jo kertyä turhana ylimääräisenä, joten miten mä saan pidettyä kurissa ton tahdin.. Viikolla noudatan helvetin kurinalaisesti ruokavalion osalta, mutta viikonloppuisin tulee syötyä vähän enemmän, mutta sekin usein on jokin ruuallinen lähde, esimerkiksi pippuripihvit kermaperunoilla tms, joka tuo perjantai-iltaan sen kolmannen ison aterian, joka taas tuo vtusti lisää kaloreita..
Tai vastaavasti sit joku karkkipussi, joka heittää ne viikonlopun kalorit ylemmäs..

Mistään tajuttomasta mässäilystä ei siis ole kyse..

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tuo 2-3kg on aika optimaalinen painonousu kuukaudessa. Bulkilla ollessani en huomio tollasia viikonlopun mässytyksiä seuraavan päivän kaloreissa.

Jos nyt oikein överiksi menee, niin itse pitäisin vähän maltillisemman päivän seuraavana päivänä... Ja itse en painoa kamalasti yli 2kg kuukaudessa nostaisi vaan tuo 2kg on hyvä raja, mitä hitaammin niin sitä parempi. Ellei sitten tykkää olla dietillä kauaa

Otetaanko kreatiini ennen vai jälkeen treenin. Ostin nimittäin nyt sellaisen purkin kreatiinia Fitness-tukusta ja myyjä sanoi, että otetaan ennen treeniä. Kuitenkin täällä kaikki tuntuvaat ottavan sen vasta treenin jälkeen palautusjuoman kanssa. Että miten on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom