Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Hei!
Tässä foorumin sääntöjä lukiessa pisti silmään eräs kohta joka meni jotenkin näin: "Doping-osioon alle 18-vuotiailla ei ole mitään asiaa. Dopingista voi olla haittaa kasvulle ja kehitykselle".
Niin ostin tässä pari päivää sitten vähän boosteria saleilun maksimoimiseksi, ja siitä kerrottiin että voi antaa doping-testissä positiivisen tuloksen.
Joten voiko siitä luonnollisesti olla jotain haittaakin minulle, koska olen kumminkin vielä kasvava ja kehittyvä ihminen :D
Kyseessä on siis treeniboosteri, eli joku DMAA tai kofeiinipohjainen treenilaturi?Laita nyt vaikka tuotteen nimi, niin näkee mitä aineita se sisältää.Suomessa tuskin pystyy kuitenkaan ostamaan roina-pohjaisia "lisäravinteita", olettaen että olet tilannut kaupasta (tai nettikaupasta, siinä tapauksessa olisi varmaan jäänyt tulliin)

Hei!
Tässä foorumin sääntöjä lukiessa pisti silmään eräs kohta joka meni jotenkin näin: "Doping-osioon alle 18-vuotiailla ei ole mitään asiaa. Dopingista voi olla haittaa kasvulle ja kehitykselle".
Niin ostin tässä pari päivää sitten vähän boosteria saleilun maksimoimiseksi, ja siitä kerrottiin että voi antaa doping-testissä positiivisen tuloksen.
Joten voiko siitä luonnollisesti olla jotain haittaakin minulle, koska olen kumminkin vielä kasvava ja kehittyvä ihminen :D

Mitä boosteria mahdoit ostaa? Joka tapauksessa todennäkösesti boosteri ei oo mitään sellasta dopingia (tai tuskin sitä edes dopingiksi voidaan laskea, paitsi jossain kilpailuissa), mistä ois erityisemmin haittaa nuorelle henkilölle. Tossa lainauksessa dopingilla tarkotettiin varmaan ennemminkin hormoneja ja muita laittomia aineita. Suomesta ei tällä hetkellä saa mitään nuorelle ihmiselle erityisesti haitallista ainetta laillisesti ostaa. Jotkut testosteroniboosterit sun muut ei oo ehkä hyväks nuorelle, mut lähinnä siks, et siitä ei oo mitään hyötyä.

^Okei, kiitos molemmille! Tiesin toki että Doping-osiossa puhutaan vähän kovemmista aineista, mutta silti vähän säikähdytti :D
Ja niin, Ripped Hardcore oli kyseessä, eli kofeiinipohjainenhan se on. En silti kyllä ymmärrä miten tuo voi näkyä testeissä, eli lukemallani arvostelusivulla oli joko virhe tai sitten olen itse väärässä.
Mutta kuitenkin kiitos, tästä on hyvä jatkaa!

^Okei, kiitos molemmille! Tiesin toki että Doping-osiossa puhutaan vähän kovemmista aineista, mutta silti vähän säikähdytti :D
Ja niin, Ripped Hardcore oli kyseessä, eli kofeiinipohjainenhan se on. En silti kyllä ymmärrä miten tuo voi näkyä testeissä, eli lukemallani arvostelusivulla oli joko virhe tai sitten olen itse väärässä.

Joo ei tossa kyllä oo mitään sellasia myrkkyjä et ihan dopingiks menisin sitä kutsumaan. Se lukee siinä varmaan vaan siks, et ne vapautuis kaikesta vastuusta, jos joku jäis doping-testissä kiinni tota käyttäessään.

Joku ainesosa on kielletty jossain urheiluliitossa, sulla ei siis ole hätää, jos et kuulu sellaiseen

Oon ihan alottelija nuorukainen 17v saleilussa ja semmosta kysyn että... Kun tavotteena on tottakai isot lihakset ja teen tuota G6 ohjelmaa niin riittääkö että on runsas hyvä ruokavalio ja treenin jälkeen tommonen Fst reco2 palkkariksi? Kannattaisiko ostaa jotain toista palkkaria? semmosta mitä vedetään treenin jälkeen ja vielä 1 yhden jossain vaiheessä päivää? :)

E: eli oisko vaikka tommonen paras palkkari ja turvallinen massanlisääjä?

eli siis tuota meinasin http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15/product_detail.asp?prod_id=848

Foorumin säännöt kieltävät linkit muihin nettikauppoihin.

Mutta joo, ihan hyvä peruspalkkari. Ota ohjeen mukaan treenin jälkeen ja toinen setti päivällä JOS et muuten saa syötyä tarpeeksi.

Mites kun tämmönen alotteleva bodari on nii onko passeli jo vetää Mass recoverya aina treenin jälkee ja välillä toisenkin kerran päivässä ja ruokaa yrittää syödä paljon ja terveellisesti niin, onko tarve vielä jollekkin massanlisääjä litkulle kun tavotteeta bodari keho? :)

Mites kun tämmönen alotteleva bodari on nii onko passeli jo vetää Mass recoverya aina treenin jälkee ja välillä toisenkin kerran päivässä ja ruokaa yrittää syödä paljon ja terveellisesti niin, onko tarve vielä jollekkin massanlisääjä litkulle kun tavotteeta bodari keho? :)
Jos paino nousee, niin et tarvi mass gainereita. Niissäkin se "lihottava" aine on kuitenkin melkein kokonaan sokeria.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ja kun on kaiken maailman noita jauhoja sun muita niin semmosta vielä että onko tuo MASS recovery hyvää palautus ja massanlisäys juomaa vai miten se eroaa kun jotkut ostaa sekä mass wheyta, maltoa, glutaa ja kreatiinia ja sekottaa? Että mitä tässä nyt pitäis ostaa :/

Kyllä se varmasti asiansa ajaa. Itse kun sekottaa niin noita jauhojen suhteita voi säätää paljon enemmän ja tiedät pajon siinä on mitäkin. Valmista kun ostat niin suhteet on aina samat. Plus yleensä kalliimpi hintakin suhteessa painoon.

Mutta itsellä ei ole oikeastaan yhtään tietoa mitenkään noiden eri jauhojen sekoituksesta, eli sanot että tuo mass recovery on hyvää ja massaa tulee vai ostaa vielä sen kaveriks kreaa tai joku muu mitä suosittelet? anteeksi nyt tätä aloittelijan tietämättömyyttä :)

Ei siihen tarvita yksinkertaisimmillaan kuin heraa (whey), maltodekstriiniä ja kreatiinia jos itse sen sekottelet. Maksaa purnukat enemmän kerralla mutta kestää pitempään ja monesti on hintalaatusuhte parempi.

Mutta joo kyllä tuollakin purkilla pärjää minkä sanoit. Lihasmassaa saat kun syöt kunnon ruokaa riittävästi, lipittelet tota juomaa vain treenin jälkeen oikean määrän (Nopeilla sokereilla (malto) ei kannata kroppaa kiusata pitkin päivää.) ja treenaat riittävän kovaa. Ja muistat olla välillä salilta poiskin ja levätä.

Ehtoota.

Tässä muutama kuukaus tullu salireeniä väännettyä, nyt mietin tässä, että minkäslaista ruokavaliota sitä pitäs syödä parhaan kiinteytymisen ja tulosten saavuttamiseksi?

Onko perus kotiruoka + proteiini jauheet jees, vai pitääkö jotain muutakin ottaa huomioon?

Kiitos jos joku viittii alottelijalle vastata

Kuinka paljon paino yleensä hyppää ylöspäin pitkän dieetin loppumisen jälkeen, kun nesteet alkaa taas jäämään kehoon? Lopetin dieetin 4 viikkoa sitten, jonka jälkeen painoa on tullut lisää 4 kiloa. Mitään supersize-sikabulkkia en ole harrastanut, vaan melko maltillisesti ollut plussilla.

Onko laitti-Jaffa terveellisempää kuin laitti-Cola? Onko kaupan juustoissa eroa? (käsittääkseni Polar on parempaa kuin esim. Edam)

Voitaisii perustaa threadi johon vapaaehtoiset pakkislaiset voisivat laittaa kuvia omasta jääkapin sisällöstään ja näin ollen saataisiin keskustelua mitä kukakin syö ja uusia ideoita ravintoon!! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom