Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellekkään tullut vastaan stevialla makeutettua protskua tai palkkaria? Ihan mielenkiinnosta tekis mieli kokeilla, että sais aspartaamille jonkun vaihtoehdon.
Voiko noita Pirkan esipaistettuja patonkeja ja sämpylöitä syödä ilman uunissa paistamista? Eikös se ole vain lämmittämistä ja rapen pinnansaamista varten. Noista saa kätevästi hiilari-eväitä tehtyä.
Soijahan on ainut kasvikunnan tuote, josta saa kaikki tarvittavat ja tarpeettomiakin aminohappoja. Maapähkinöitä syödään suht yleisesti mm. koska niissä on runsaasti proteiinia. Mitä aminohappoja jää puuttumaan, kun syö pähkinöitä?
Tää kiinnostais edelleen, vaikka kysymyksestä ei vielä pitkä aika ookkaan. Se on vaan jääny tonne piiloon edelliselle sivulle. Ite en löytäny googlella mitä aminohappoja maapähkinät sisältää.
Erilaiset aminohappoprofiilit, esim. lihassa on paljon leusiinia.Kyllä mä uskon, että kaikki tarvittavat aminohapot saa maitotuotteista, kunhan protskut on siellä 2g+/painokiloOnko muka mitään väliä, kuinka monipuolisesti syö?
Sukulaiset valittaa, kun oon vaihtanut lihan/kanan/kalan raejuustoon/rahkaan. Nyt puhutaan siis proteiinilähteistä, ei rasvoista tai vitamiineista jne.
Niiden mielestä pitää saada useita erilaisia proteiineja, jotta voi hyvin. Voiko joku perustella, miksi tarvitsisin lihaproteeineja maitoproteiinin lisäksi?
ps. en syö lihatuotteita sen takia, että on paljon helpompaa vetää se raejuusto tai rahka riisin lisäksi.
Erilaiset aminohappoprofiilit, esim. lihassa on paljon leusiinia.Kyllä mä uskon, että kaikki tarvittavat aminohapot saa maitotuotteista, kunhan protskut on siellä 2g+/painokilo
What science really shows: White potatoes and sweet potatoes have complementary nutritional differences; one isn't necessarily better than the other. For instance, sweet potatoes have more fiber and vitamin A, but white potatoes are higher in essential minerals, such as iron, magnesium, and potassium. As for the glycemic index, sweet potatoes are lower on the scale, but baked white potatoes typically aren't eaten without cheese, sour cream, or butter. These toppings all contain fat, which lowers the glycemic index of a meal.
Kuka muka syö perunansa juuston, hapankerman tai voin kera? En minä ainakaan.