Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Onko mässäyspäiviä pakko pitää dietillä ja onko 2100 kcal (210p,150h,70r tjsp) liian vähän 185 / 79 -kokoiselle? Salia tulee 3-4 kertaa viikossa yksjakoisella + 6-20min aerobista intervalleilla vähintään joka toinen päivä?

Ei niitä pakko ole pitää, jos ei halua. Tankkauspäiviä on kyllä hyvä pitää välillä, vaikka kolmen viikon välein. Sen voi tehdä joko syömällä karkkia ja kaikkea epäterveellistä tai sitten sen voi tehdä syömällä vaan paljon terveellistä ruokaa. Niin, että kalorit kuitenkin menee plussalle välillä. Noi kalorit on varmaan ihan hyvät.

Onko salireenaajaan arki sitä, että tankataan ja dieetataan tasaisella syklillä? Mikä hyöty on verrattuna siihen, että syö jatkuvasti normimäärän hyvää terveellistä ruokaa ja käy salilla?

Fitnesstukun Whey-80 on vissiin aivan kelpo tavaraa? Ei mitään laatuvikoja tms? Onko monikin maistanu uutta cookies&cream sekotusta? Onko huti vai osuma? Nyyssölä ainakin tais kehaasta sitä omilla sivuillaan.

Heraproteiinikonsentraateissa kannattaa aina ostaa sitä halvinta vaan, koska kaikki ne ovat suunnilleen samaa tavaraa, joku nyt maistuu vähän eriltä kuin toinen. Toi whey-80 pääseekin siinä mielessä hyville sijoille, joten suosittelen. Tuosta mausta en sano mitään, kun oon käyttäny vaan minttusuklaata ja mansikkaa.

Tankkauspäivät herättää vähän aineenvaihduntaa, joka hidastuu miinuskaloreilla ollessa, ja näinollen dietti kulkee eteenpäin.

Ei niitä pakko ole pitää, jos ei halua. Tankkauspäiviä on kyllä hyvä pitää välillä, vaikka kolmen viikon välein. Sen voi tehdä joko syömällä karkkia ja kaikkea epäterveellistä tai sitten sen voi tehdä syömällä vaan paljon terveellistä ruokaa. Niin, että kalorit kuitenkin menee plussalle välillä. Noi kalorit on varmaan ihan hyvät.

Joo mietin vaan kun toi paino putoo jonkun kilon viikossa, mikä on ehkä vähän turhan reipas tahti? Kolmessa viikossa on nyt kolme kiloo pudonnut, ei haluis lihaksia tietenkään menettää dietatessa. Rasvat vaan haluis johonkin 8-10% kohdille.

Joo mietin vaan kun toi paino putoo jonkun kilon viikossa, mikä on ehkä vähän turhan reipas tahti? Kolmessa viikossa on nyt kolme kiloo pudonnut, ei haluis lihaksia tietenkään menettää dietatessa. Rasvat vaan haluis johonkin 8-10% kohdille.

Ja luuletko, että tankkauspäivä on parempi vaihtoehto lihasten säilymisen kannalta kuin kalorien tasaisempi nostaminen? Jos paino putoaa liian nopeasti, niin sitten syödään enemmän. Pelkän mässypäivän lisääminen tuskin tekee autuaaksi

Ja luuletko, että tankkauspäivä on parempi vaihtoehto lihasten säilymisen kannalta kuin kalorien tasaisempi nostaminen? Jos paino putoaa liian nopeasti, niin sitten syödään enemmän. Pelkän mässypäivän lisääminen tuskin tekee autuaaksi

En missään nimessä, ne oli kaksi erillistä kysymystä. Pahoittelen epäselvää esitystä.

Oon nyt niin kärsimätön eikä ketään oo vastannu tonne toiseen ketjuun, joten esitän kysymyksen nyt täällä, vaikka ehkei oikein paikka olekkaan. Eli onko jollain kokemuksia tosta Massin Wheysta maustamattomana? Vetäny aikasemmin Fastin Soija 90 maustamattomana -> Fastin Hera-80 maustamattomana ja hyvin menny alas ku on vaan kylmään veteen laittanu. Tulee vaan noi vajaan kilon säkkien ostaminen turhan kalliiksi niin aattelin ostaa isomman satsin kerralla ja toi purnukka ois aika kätsy. Onko siis hirveen kitkerää tavaraa toi Massin maustamaton vai meneekö alas siinä missä Fastin mössötkin?? Jos kokemuksia muidenkin merkkien maustamattomista niin ehdotuksia otetaan kyllä vastaan :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mä en mitään muita käytäkään kuin maustamattomia. Kokeiltu on UFS Ion92, UFS Whey2 ja Star Nutrition Whey100. Kaikki hyviä, mutta eniten olen varmaankin tuota vikaa käyttänyt.

En ny tahtonu löytää näitä kreatiinin käyttövinkkejä tms. Searchillaki tuli 1000 eri vaihtoehota ja luovutin jossai vaihees, ku ne ei vastannu kysymyksee. Oliko se kreatiinin boostaus sitä että 5g aamulla, 5g ennen treeniä, 5g treenin jöälkee ja sit 5g illalla? miten sinnen välipäivät? VOi myös linkata sen jos saatte sen nopee käsille. Siellä mielestäni kaikki oelnnaine oliki.

Kreatiinin tankkauskausi on 20g päivässä, neljässä eri osassa, muutaman tunnin välein, ja se kestää viisi-seitsemän päivää. Ylläpitokausi sitten 5g per päivä yleensä treenin jälkeisessä palkkarissa, muutaman kuukauden ajan.

Tolla tavalla latausvaiheessa joo. Välipäivisin sitten sijotat noi ennen ja jälkeen treeniä olevat sinne jonnekin keskelle päivää. Jos aamulla otat vaikka seittemältä, ota seuraava yhdeltä ja seuraava neljältä tai viideltä ja viimenen yheksältä suunnilleen. Ei se niin tarkkaa oo. Tolleen jatketaan muistaakseni viikko tai kaks ja sitte siirrytään n. viiden gramman päiväannokseen.

E: Ja siinäpä se tuli jo.

tästä oon koittanu ettiä tietoa jo mutta vastauksia tullu laidasta laitaan, eli yksinkertaisesti voinko juoda light limsoja (pepsi max lähinnä) dietillä, meinaan ei mitkää terveysjutut yms. haittaa vaa et kerääkö se yhtään sit fläsää tai hidastaako se sitä laihdutusta tai onko siitä mitään haittaa

tästä oon koittanu ettiä tietoa jo mutta vastauksia tullu laidasta laitaan, eli yksinkertaisesti voinko juoda light limsoja (pepsi max lähinnä) dietillä, meinaan ei mitkää terveysjutut yms. haittaa vaa et kerääkö se yhtään sit fläsää tai hidastaako se sitä laihdutusta tai onko siitä mitään haittaa

Treenimäärä, kokonaiskalorimäärä ja makrojakauma ratkasee.. Jos kalorit on kunnossa ja makrosuhteet ok niin mikäs siinä mun mielestä, joku nero korjatkoon jos olen väärässä..

parhaat makro suhteet dietille jossa tarkotuksena siis ylimmääränen fläsä pois menettämättä lihaksia?
Tähän on monta koulukuntaa. Omat makrot dietillä suunnilleen 30/40/30. Myös VHH kokeilemisen arvoinen. Kokeile mikä toimii sulla ja sinun treenimetodeillasi parhaiten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom