Onko tälle sun "faktalle" jotain näyttöö ? Vai onko tämä taas näitä köyhien puheita,kun itsellä ei ole varaa niin sillon ne on paskoja.
Ei se ainakaan mun mielestä ole tyhmää maksaa vähemmän samasta tuotteesta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tälle sun "faktalle" jotain näyttöö ? Vai onko tämä taas näitä köyhien puheita,kun itsellä ei ole varaa niin sillon ne on paskoja.

Eipä se fasti siis "paskaa" ole vaan samaa tavaraa mitä muutkin perusherat, ylihintasta kuitenkin. Ja enpä nyt tiedä onko siinä köyhyydestä kyse jos ei halua maksaa reilusti kalliimpaa kilohintaa fastin pulvereista muihin vastaaviin verrattuna
Sitten oma kysymys: kannattaako ostaa BCAA:ta kapseleina vaiko jauheena?
Mut itse tykkään fastin mausta eniten. Mass tuotteitakin on tullut kokeiltua mut ei niin hyviä. Vaikka onkin sen 3x varmaan halvempia niin silti mielummin ostan fastia. Tuntuu että olis parempia kun maksaakin enemmän 
Olen, tai lähinnä yritän tällä hetkellä laihuuteni takia olla massakuurilla ja päästä johonkin 3000-3500kcal:in päiväsaldoon joka päivä, mutta yksi asia askarruttaa: Mistä voin tietää koulu/työpaikkaruokalan ns. "perus kotiruoan" kalorit ilman, että alan keittiöhenkilökunnalta kyselemään mitä tämän päivän ruoka tarkalleenottaen sisältää ja kuljettamaan vaakaa mukana? Olen viimeiset kaksi viikkoa laskenut tuon koululla syömäni aterian aina tyyliin "kyllä tässä se 600-700kcal varmaan on", mutta jostain syystä on alkanut epäilyttää, että päästäänkö niillä annoksilla lähellekään tuota..
Heitänpä siis karkean esimerkin kouluruokalassa syömästäni annoksesta ja olisin iloinen, jos joku osaisi heittää suunnilleen millä kalorimäärällä kyseinen annos liikkuu.
Annos: - 3 lasillista (pieniä peruslaseja) kevytmaitoa (1%).
- 2 ruisleipäviipaletta, useimmiten jotain ruisvuokaleipää, eli niitä neliskanttisia viipaleita. Margariinilla voideltuja (kohtuudella).
- lähes puoli lautasellista perus salaattia, eli sekalaisia rehuja mm. jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, mahdollisesti jotain hedelmiäkin seassa. Ei salaatinkastiketta.
- vaihteleva lisuke; tässä tapauksessa pari isoa ruokalusikallista raejuustoa.
- 2 keskikokoista keitettyä perunaa (kuorimatonta).
- kauhallinen jauhelihakastiketta (todennäköisesti sikanauta, oli ainakin siankuvalappu varoittamassa koulun muslimeja), lihan suhde kastikkeeseen huono, toisin sanoin: aika vetistä.
Siinäpä se, kiitos etukäteen.
Juu se on totta että katteet on varmasti kunnossa fastin tuotteissaMut itse tykkään fastin mausta eniten. Mass tuotteitakin on tullut kokeiltua mut ei niin hyviä. Vaikka onkin sen 3x varmaan halvempia niin silti mielummin ostan fastia. Tuntuu että olis parempia kun maksaakin enemmän
![]()
Olen, tai lähinnä yritän tällä hetkellä laihuuteni takia olla massakuurilla ja päästä johonkin 3000-3500kcal:in päiväsaldoon joka päivä, mutta yksi asia askarruttaa: Mistä voin tietää koulu/työpaikkaruokalan ns. "perus kotiruoan" kalorit ilman, että alan keittiöhenkilökunnalta kyselemään mitä tämän päivän ruoka tarkalleenottaen sisältää ja kuljettamaan vaakaa mukana? Olen viimeiset kaksi viikkoa laskenut tuon koululla syömäni aterian aina tyyliin "kyllä tässä se 600-700kcal varmaan on", mutta jostain syystä on alkanut epäilyttää, että päästäänkö niillä annoksilla lähellekään tuota..
Heitänpä siis karkean esimerkin kouluruokalassa syömästäni annoksesta ja olisin iloinen, jos joku osaisi heittää suunnilleen millä kalorimäärällä kyseinen annos liikkuu.
Annos: - 3 lasillista (pieniä peruslaseja) kevytmaitoa (1%).
- 2 ruisleipäviipaletta, useimmiten jotain ruisvuokaleipää, eli niitä neliskanttisia viipaleita. Margariinilla voideltuja (kohtuudella).
- lähes puoli lautasellista perus salaattia, eli sekalaisia rehuja mm. jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, mahdollisesti jotain hedelmiäkin seassa. Ei salaatinkastiketta.
- vaihteleva lisuke; tässä tapauksessa pari isoa ruokalusikallista raejuustoa.
- 2 keskikokoista keitettyä perunaa (kuorimatonta).
- kauhallinen jauhelihakastiketta (todennäköisesti sikanauta, oli ainakin siankuvalappu varoittamassa koulun muslimeja), lihan suhde kastikkeeseen huono, toisin sanoin: aika vetistä.
Siinäpä se, kiitos etukäteen.
Mitä mieltä olette tollasesta ruokavaliosta? tos päiväl ei oo mahiksia syödä kauheest paremmin eikä kouluruokakaa oikee uppoa mut mites muuten? ja toi on vähä plussalla mut oon kuiteki aika pieni ni onkoha tos liikaa prodei tai mitää ku mitat on jotai 178/58
[URL="http://www.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx[/URL]
Oliskos tommonen hyvä setti "aloittelijalle"? Salilla tulee nykyään käytyä 2-3 kertaa viikkoon ja treenitaustaa ei juurikaan löydy; puolivuotta satunnaisesti ja nyt reilu 3 viikkoa aktiivisesti.
Olisko tommosesta setistä paljon hyötyä verrattuna esim. pelkästään heraproteiiniin? Protskuja ei omasta ruokavaliosta tule tarpeeksi joten proteiinia tarvii ainakin jauhona ottaa.
Voiskos joku asiasta tietävä vihdoin valaista kun on jo kolmas kerta kun kysyn täällä. Ja tosiaan ei ole ikinä ennen tullut syötyä mitään kaltaisia.
no tohon laskin nyt suurimman mahollisimman kulutuksen mitä voi tulla mul eli n. 30min rauhallist kävelyä 70min kuntosali ja joku parituntia rullaluistelemassa mut yleesä se kulutus on kuiteki lähemmäs sitä 2300 tai jotakiMitä kaikkea laitoit tohon kulutukseen? Ton kokosena täytyy puuuhailla aika paljon, että kulutuksen saa tollaseks. Ton kuvan mukaan sä oot nimittäin miinuksilla vielä: "Kaloreita 3005kcal Laihduttaa noin -0,3kg viikossa". Jotenkin kuulostaa et jotain oltais liioteltu vähän. Kalorilaskurin mukaan noilla mitoilla päästäksesi kolmen tuhannen kulutukseen sun pitäis esimerkiks juosta vauhdikkaasti (juosta, ei hölkätä) suunnilleen kaks tuntia ja olla tunti vielä salillakin siihen päälle.
Liiasta proteiinista ei oo haittaa ellei sitä sitten tuu oikeesti tosi paljon liikaa. Eikä sillonkaan välttämättä. Mitään hyötyäkään siitä ei oo että syö puoli kiloa tarvetta enemmän.