Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos hommaa tota Bcaa:ta niin kannattaa ottaa pillereinä vai jauhona jonka heittää palkkarin sekaa ?
Kun syö proteiinia, sitä tulee otettua sellaset 30g kerralla. Kuinka kauan pitää ootella, että seuraavan kerra pystyy tankaamaan lisää?
Oon jättäny n. tunnin välin aina ettei tuu liikaa, onko tarpeeks? (keho ei kai liikaa kerrallaan pysty hyödyntämään ----> muuttuu rasvaksi?)
Miksi sekoittaisit BCAA:n palkkariin? Tarkoitus yleensä kun on ottaa se ennen treeniä ja treenin aikana.
Tähystin tänään kookos öljyä jossain kaupassa, missä punnitaan itse elintarvikkeet. No, öljyhän oli kiinteätä pullossa. Kysymys kuuluu, että onko se sen öljyn ominaisuus olla täysin kiinteää ettei se ylösalaisin käännettäessäkään lähde liikkumaan pullossa huoneenlämmössä, vai onko kenties kyseinen tuote seisonut niin kauan hyllyssä, että se on tuollaiseksi muuttunut?
Tähystin tänään kookos öljyä jossain kaupassa, missä punnitaan itse elintarvikkeet. No, öljyhän oli kiinteätä pullossa. Kysymys kuuluu, että onko se sen öljyn ominaisuus olla täysin kiinteää ettei se ylösalaisin käännettäessäkään lähde liikkumaan pullossa huoneenlämmössä, vai onko kenties kyseinen tuote seisonut niin kauan hyllyssä, että se on tuollaiseksi muuttunut?
Kyllä se neste on heraa.
Onko sillä väliä, minkä nesteen kanssa proteiinilisä otetaan? Onko maidolla jotain heikentävää vaikutusta?
Riippuu huoneenlämmöstä, tais olla +24 ja muuttuu juoksevaksi...
On muuten hyvää kamaa ja harva sitä käyttää, sopii paistamiseen ja dieetillä antaa energiaa pitkään. Ja nimenomaan Neitsytkookosöljy.
D-vitamiinin päiväannos mietityttää, valtion ravitsemusneuvottelukunta on määritellyt suurimmaksi hyväksyttäväksi päiväsaanniksi aikuiselle 50 µg/vrk. Olen kuullut ajatuksia siitä että suuremmasta määrästä olisi ihmiselle hyötyä, tai ei ainakaan haittaa. Muistelen lukeneeni jostain Utti Hietalan ajatuksia D-vitamiinin tärkeydestä voimaharjoittelussa/ bodauksessa, muistaakseni määritteli D-vitamiinin yhdeksi tärkeimmiksi lisäravinteiksi (ehkä johtuen siitä että D-vitamiini on steroidihormooni?) bodaukseen, korjatkaa jos muistelen tai johtopäätökseni ovat väärin!
Mitäpä ajatuksia asiaan liittyen, mikä olisi oikea annos D-vitamiinia pimeänä kautena ja mikä lyhyessä Suomen kesässä, paljonko D-vitamiinia tarvitsisi painokiloa kohden vuorokaudessa?
millä ravintoainesuhteilla kannattaa painella menemään jos tarkotus on saada ylimmääränen läski lihakseksi. ja toinen kysymys millanen olisi hyvä palkkari, kannattaako aineita rueata sekoittelemaan vai kannattaako ostaa vain esim. fastin recoa?
Kyseisessä kaupassa oli vaan kookosöljyä, jossa luki vain "pure". Mitähän tämä sitten käytännössä tarkoittaa?
fastin kamat on ylihintasta paskaa.