Jos massaa halua hankkia nii siitähän saa helppoa hiilaria?mm. tuolla yhdessä ketjussa kehoitit juomaan 100g vitargoa joka aterian kylkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos massaa halua hankkia nii siitähän saa helppoa hiilaria?mm. tuolla yhdessä ketjussa kehoitit juomaan 100g vitargoa joka aterian kylkeen.
Monipuolinen kasvisten syönti antaa paljon eri vitamiineja ja hivenaineita kun niitä syö vähintään 500g päivässä ja suurinosa kasviksista on jotain muuta kuin jäävuorisalaattia.Mutta eikö kasviksista saa vitamiinit sun muut?
Massaa saa hankittua mutta minkä takia siihen pitäisi käyttää spesifiä hiilihydraattijauhoa joka maksaa vähintään 20€ kilo ja joka ei sisällä mitään mikroravinteita ja vitamineeja?Jos massaa halua hankkia nii siitähän saa helppoa hiilaria?
Miksi täytyy? Kaurahiutaleilla, maidolla..Millä korvata riisi, pasta ja peruna?
Mä en oo syöny noista mitään 2vuoteen ja ihan hyvin pärjänny :D eli ei tarvi korvata millään jos ei halua.Millä korvata riisi, pasta ja peruna?
mitä...?Mä en oo syöny noista mitään 2vuoteen ja ihan hyvin pärjänny :D eli ei tarvi korvata millään jos ei halua.
karppaaja?mitä...?
100-150g hiilaria tulee päivässä eli ei nyt mikään karppaaja. Enimmäkseen hiilarit tulee kaurahiutaleista, maitorahkasta ja kasviksista.karppaaja?
Mites ne nuudelien kalorit vedessä lillumisesta kasvaisi? Saman verran siinä yhdessä paketissa on kaloreita ihan sama syötkö raakana vai keitettynä.Hei osaatteko sanoo että jos keittää ihan maustamattomia nuudeleita, esim yks kiekko nii lisääntyykö ne kalorit muka?
Kun mama nuudeleista puhutaan niin ilmeisesti lisääntyy?
Kokonaiskalorit ja proteiini on tärkeimmät.Apua kaipailisin ravinto asioissa.
Itsellä aina ollut vaikeaa saada ravintopuoli kuntoon. Niin mitä siis kannattaisi syödä ja miten, kun massaa lähdetään rakentamaan. Onko säännölliset ruokailut tärkeitä jne?
Ihan perusruokaa.ja opiskelija budjetilla mennään niin suht halvalla pitäisi päästä. Veikkaisin että minun pitäisi saada päivässä ainakin 3500kcl jotta tavoitteeseeni pääsisin.
En ollut ihan varma olisiko kuulunut aloitteijoieden osioon, mutta kun ruuasta nyt on kyse niin laitoin tänne. Eli siis olen kuullut, että kilo kuukaudessa on maksimi miten paljon painoa kannattaa nostaa jos ei halua erityisen paljon rasvaa kerätä. Pitääkö tämä paikkansa ja vaikuttaako asiaan se että olen melko laiha: 183cm 68kg? Olen siis aloittamassa massakautta ja mietin kuinka nopeasti painoa kannattaa kerätä, kaloreita en laske mutta painon kehitystä seuraamalla pidän kirjaa edistymisestä, salilla treenaan 4-5 kertaa viikossa kaksijakoisella ohjelmalla.