Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä limun määrä ei ole hillitty, jos sitä juo ruokajuomana päivän pääaterioilla tai edes päivittäin. Vahvalla mutulla joku kerran-pari viikossa olisi niin harvoin, ettei sillä oo merkitystä.
Näin on. Itse juuri saatan juoda joinain viikkoina ihan max. 4 tlk, mutta se on vain silloin harvoin kun tulee niitä litkuja ostettua jostain tarjouksesta joku 6-pack. Tavallaan siksi kysyinkin, että olisiko järkevää/varaa ottaa säännölliseksi tavaksi juoda noita lighteja esimerkiksi aterioiden kanssa.

Treenaan iltaisin n. 22-23, intrassa maltoa ja bcaa, reenin jälkeen palkkari jossa hera + kreatiini ja 24 maissa iltapala eli rahka, marjat ja pähkinät. Onko ennen iltapalaa sijoitettu reeni mitenkää epäoptimaalinen verrattuna päivällä tapahtuvaan eli ateriota tulisi pari enemän reenin jälkeen? Ps dieetillä ollaan
Imo yksi ateria treenin jälkeen riittää, kunhan se on riittävän tukeva, ja kunhan treenin myöhäinen ajankohta ei haittaa yöunta. Mä lisäisin tohon ehdottomasti sekä palkkariin että iltapalalle hiilaria.

Näin on. Itse juuri saatan juoda joinain viikkoina ihan max. 4 tlk, mutta se on vain silloin harvoin kun tulee niitä litkuja ostettua jostain tarjouksesta joku 6-pack. Tavallaan siksi kysyinkin, että olisiko järkevää/varaa ottaa säännölliseksi tavaksi juoda noita lighteja esimerkiksi aterioiden kanssa.
Lähtökohtaisestihan runsas nesteiden juominen aterialla ei ole kovin järkevää (tai niin nuo fiksummat ainakin väittää). Mahahapot laimenee tai jotain ja ruoka sulaa/imeytyy huonommin.

Lähtökohtaisestihan runsas nesteiden juominen aterialla ei ole kovin järkevää (tai niin nuo fiksummat ainakin väittää). Mahahapot laimenee tai jotain ja ruoka sulaa/imeytyy huonommin.
Juu tuosta olenkin kuullut juttua. Olikohan se Tony Halmeen kirjasta kun luin, että juoma kannattaa juoda jonkun aikaa (olikohan se nyt 15min) ennen ja/tai jälkeen ruuan, mutta ei ruuan kanssa, koska haittaa tosiaan ruuan käsittelyä vatsassa. Mielestäni tuo on kuitenkin sen verran hifistelyä, että itse kyllä juon juomaa vielä ruuankin kanssa.

Mites muute onko jengillä tullu näitä stoppivaiheita isossa painonpudotuksessa? Ittellä tippu jatkuvalla syötöllä 20kg, sit ny on pari kk junnannu paino samassa. Miten tästä pääsee yli, kattelenko kalorit vaa uusiks vai onko tää ihan normia

Jumit on normaalia ja yleensä ratkeaa itsestään. Kannattaa toki tarkkailla ettei kalorit ole lähteneet vaivihkaa nousuun. Jos painoa on pudonnut todella paljon, on myös mahdollista että energiankulutus on laskenut ja dieettiä pitää tiukentaa vähän.

Aattelin, kun niissä neuvotaan keittelee joku 10 min, niin se olisi jotenki "raakaa", kun pyörittelee sen minuutin :D

Onhan se raakaa (mutta se ei välttämättä vaikuta imeytymiseen, en tiedä). Osta annospikapuuroa, se on tarkoitettu valmistettavaksi juuri niin kuin teet.

Keksikää mulle kahville joku korvike. Pistää pakin nii pahasti sekasin nykyään, ettei oo hyvä. Energia juomat iha ok, mut ei varmastikkaa terveellisimmästä päästä pidemmän päälle, eikä piristä lähellekkää nii paljo mulla ku kunnon kuppi kahvia. PWO:ta aiemmin kyselin, ja sen hommaan toki, mut toimiiko nuo ns. piristeinä kuinka hyvin? Siis jos aamulla vedän kupin pwo:ta :D, ja ennen treenejä yhen, ni pitäiskö vaikutukset olla samaa luokkaa ku kofeiinilla? Oha noit jtn ns. luomu energia juttujaki(esim ginseng), mut ei oo niistäkää mitää kokemusta.
vihree tee? itellä oli joskus sama niin pidin vaan tauon kahvista ja kun aloin taas litkiä nii ei vatsa enää valittanu

Mites muute onko jengillä tullu näitä stoppivaiheita isossa painonpudotuksessa? Ittellä tippu jatkuvalla syötöllä 20kg, sit ny on pari kk junnannu paino samassa. Miten tästä pääsee yli, kattelenko kalorit vaa uusiks vai onko tää ihan normia
jos kokeilet nostaa kalorit kulutuksen seudulle joksikin aikaa, n. 7-10 päiväksi nostamalla vaikka hiilarin määrää ruokavaliossa? guugleen "fat loss plateau" nii löytyy kanssa jtn vinkkei siihen.

No perus mustaa teetä juon sen vähintään 2 kuppia päiväs. Juonu varmaa 10 vuotta joka päivä, enkä teestä huomaa mitää muuta vaikutusta, ku sen rauhottavan vaikutuksen. Erooko vihree tee sit jotenki?

Vihreessä teessä on vielä vähemmän kofeiinia kuin mustassa teessä. Jätä kaikki kofeiini pois pariks viikkoo niin sen jälkeen et sitä enää kaipaa. Jos haluut tavan vuoksi jotain lämmintä hörppiä niin juo sitten vihreetä, valkosta tai jotain infuusio teetä, niissä on niin vähän kofeiinia ettei vaikuta tohon kofeiinivierotukseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moro! Oon ny käyny salilla aktiivisesti noin 6kk ja noin 4 kertaa viikossa ja on tullut mieleen että pitäskö vetää jotain lisäravinteita sen lisäks että syö hyvin ja monipuolisesti sekä vetää prostku jauhetta treeni jälkeen? Ja ei kiitos semmosia vastauksia että ihan miten haluat vaan jos on teidän mielestänne järkeä niin sanokaa mitä :D Kiitos!! Ja niin joo olen 15v mutta otan salin vakavasti ja tossa viel mittoja jos niillä on väliä 178cm/66kg...

Moro! Oon ny käyny salilla aktiivisesti noin 6kk ja noin 4 kertaa viikossa ja on tullut mieleen että pitäskö vetää jotain lisäravinteita sen lisäks että syö hyvin ja monipuolisesti sekä vetää prostku jauhetta treeni jälkeen? Ja ei kiitos semmosia vastauksia että ihan miten haluat vaan jos on teidän mielestänne järkeä niin sanokaa mitä :D Kiitos!! Ja niin joo olen 15v mutta otan salin vakavasti ja tossa viel mittoja jos niillä on väliä 178cm/66kg...
Ootko kreatiinia kokeillu? Nopeuttaa palautumista ja muutenki auttaa treenatessa.

Niin ja tuli vielä tämmöinen kysymys kun olen ajatellut vaihtaa proteinijauhetta kun alkaa jo maistuu pahalta tuo entinen niin kyselisinkin että voiko tuota starnutrionin whey-80 vetää 15v vaikka ainakin fitnesstukun sivuilla lukee että "tuote on tarkoitettu terveille, yli 18v henkilöille..."

Niin ja tuli vielä tämmöinen kysymys kun olen ajatellut vaihtaa proteinijauhetta kun alkaa jo maistuu pahalta tuo entinen niin kyselisinkin että voiko tuota starnutrionin whey-80 vetää 15v vaikka ainakin fitnesstukun sivuilla lukee että "tuote on tarkoitettu terveille, yli 18v henkilöille..."

Voi vetää. Älä kuitenkaan korvaa normaalia ruokaa, vaan lisänä reenin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom