Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miten perus jauhelihamakaronimössöstä sais oikeasti hyvää? Nytkin tässä post workout mealia syödessä niin ei vittu, tämmöstä kuivaa mautonta (mausteita on) paskaa pitää naama irvessä syödä kun ei treenin jälkeen ole edes nälkä mulla lähes koskaan. Muuten menee mutta treenin jälkeen on todella tuskaa syödä.

Mitä helvettiä? Jauhelihamakaronisössöhän on helvetin hyvää :D Vähän hemapaa sekaan jos haluaa vaihtelua, muuten vaan jotain tulista soosia ja ääntä kohti. Voiski tehö tönöö pitkästä aikaa..

Mitä helvettiä? Jauhelihamakaronisössöhän on helvetin hyvää :D Vähän hemapaa sekaan jos haluaa vaihtelua, muuten vaan jotain tulista soosia ja ääntä kohti. Voiski tehö tönöö pitkästä aikaa..

No joo onhan se, mutta kuten totesin niin mulla usein treenin jälkeen ei maistu ruoka sitten yhtään ja sen takia tommonen kuiva mössö tuo lähinnä oksennusrefleksin. Mutta kun on helppoa safkaa niin en jaksa ruveta muuttelemaan, ollaan sit sitä säkrifäissiä. Pitääpä ens kerralla laittaa tomaattia ja kurkkua sekaan jos tois vähän mehukkuutta sekä hommata jottain hc chilisoossia.

Joosiis makaronimössöö vois vetää millo vaa vaik ois jo täys ruoka alla. Namnam. Voisit koklailla vähä eri maustesuhteita/ sekotuksia. Esim enemmän valkosipulijauhetta ja paprikajauhetta jne. Punasipuli kans joskus muunteluna. :)

Moikka!

Olen kesästä 2013 30kg laihduttanut tyttönen. Nykyinen painoni on 68kg, kävin hetki sitten kehonkoostumusmittauksessa, siellä lihas oli ylitse hyvän, Rasva% 25, lihasmassa 28.3. Olen parissa kuukaudessa nyt lihonnut nelisen kiloa, enkä todellakaan usko sen olevan lihasta. Pyrin syömään vähähiilarisesti, viikkoni koostuu 2-4 salitunnista mukaan lukien pace, muutamasta 8 km lenkistä ja päivittäisestä pyöräilystä. Miettinyt olenkin että mitä teen väärin, syön normipäivinä 1500 kcal mutta joinakin päivinä lähemmäs 2000, onkohan se liikaa? millaisia määriä muut liikkuvat naiset syövät? pituuteni on 165cm.

No mä oon vähän isompi 173cm/72kg ja noin 2500kcal:lla päivänsä pysyy paino samassa. Treenit 4-5 kertaa viikkoon punttisalia ja crossfitia, satunnaisia kevyempiä jumppia, kevyt työ ja hyötyliikuntaa kertyy lähinnä muutama kilsa päivässä kevyttä pyöräilyä.

Olen kesästä 2013 30kg laihduttanut tyttönen. Nykyinen painoni on 68kg, kävin hetki sitten kehonkoostumusmittauksessa, siellä lihas oli ylitse hyvän, Rasva% 25, lihasmassa 28.3. Olen parissa kuukaudessa nyt lihonnut nelisen kiloa, enkä todellakaan usko sen olevan lihasta. Pyrin syömään vähähiilarisesti, viikkoni koostuu 2-4 salitunnista mukaan lukien pace, muutamasta 8 km lenkistä ja päivittäisestä pyöräilystä. Miettinyt olenkin että mitä teen väärin, syön normipäivinä 1500 kcal mutta joinakin päivinä lähemmäs 2000, onkohan se liikaa? millaisia määriä muut liikkuvat naiset syövät? pituuteni on 165cm.

Miksi vähähiilarisesti? Yritäks siis laihduttaa vai?

E: Tähän vielä oma kysymykseni, kuinka paljon luulette haittaavan tuloksia, jos käy 2vk dieetin loppumisesta inbodyssa?

Kyllä yritän vielä laihduttaa ja vähähiilarisesti siksi ettei vatsani ja iho tykkää vehnästä. Oli luonnollista jättää hiilarit pois koska pois jättämis kokeilun jälkeen koin oloni energisemmäksi ja ihon parempikuntoiseksi :)

Kyllä yritän vielä laihduttaa ja vähähiilarisesti siksi ettei vatsani ja iho tykkää vehnästä. Oli luonnollista jättää hiilarit pois koska pois jättämis kokeilun jälkeen koin oloni energisemmäksi ja ihon parempikuntoiseksi :)

No sitten. Uskon, että syöt liian vähän ja liikut liian paljon, joka aiheuttaa siis aineenvaihdunnan hidastumisen ja melkeimpä tukkeutumisen. Nosta kaloreita ja kato mihin suuntaan paino lähtee keikkumaan. :)

Ok, pitääpä kokeilla :) On vaan hankala tietää, mikä on sitte sopiva määrä kun ainakaan enempää paino ei saa nousta :) Protskuja tulee päivittäin 90-120, eli niihin ei ole varaa lisätä :) kiitos :)

Miten perus jauhelihamakaronimössöstä sais oikeasti hyvää? Nytkin tässä post workout mealia syödessä niin ei vittu, tämmöstä kuivaa mautonta (mausteita on) paskaa pitää naama irvessä syödä kun ei treenin jälkeen ole edes nälkä mulla lähes koskaan. Muuten menee mutta treenin jälkeen on todella tuskaa syödä.

Tomaattimurskaa?

- - - Updated - - -

Vedä hiilarit hedelmistä, kasviksista, marjoista ym?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Miten paljon rasvaa pitäisi dietillä saada?

0,5-1,5. riippuu pitkälti muusta makrojakaumasta.

Ei oikein toimi kun hedelmät,niissä on niin paljon fruktoosia, muta vihanneksista ja maitotuotteista niitä tietysti jonkin verran tulee :)

Eihän fruktoosissa lähtökohtaisesti ole mitään vikaa. Keskikokoisessa banaanissakin on fruktoosia/hiilareista vain noin 4g/30g

Tuli tälläne mieleen; mistä nää paleo-hipit ottaa hiilarinsa. Jos riisi ja viljat kiellettyjä niin syö nyt joku 300g hiilaria salaatista.

Tuli tälläne mieleen; mistä nää paleo-hipit ottaa hiilarinsa. Jos riisi ja viljat kiellettyjä niin syö nyt joku 300g hiilaria salaatista.

Eihän riisi ole kiellettyä? Eikös se jasmiiniriisi ole oikein hyvinkin luonnonmukaista. Sinänsä koko touhu on vähän arvelluttavaa.

Eihän riisi ole kiellettyä? Eikös se jasmiiniriisi ole oikein hyvinkin luonnonmukaista. Sinänsä koko touhu on vähän arvelluttavaa.

Paleo ruokavalio | Paleokeittiö

Tuolla ainakin mainitaan ;

SYÖ NÄITÄ…

vihanneksia, marjoja ja hedelmiä
lihaa, kanaa, kananmunia ja kalaa (myös sisäelimet ja äyriäiset)
pähkinöitä ja siemeniä (ei maapahkinä, joka on palkokasvi)

VÄLTÄ NÄITÄ…

maitotuotteita
viljatuotteita
perunaa, pastaa ja riisiä
palkokasveja
sokeria
teollisesti valmistettuja tuotteita
lääkkeitä

Mun moka. Oon aina käsittänyt, että paleo = ei viljaa, maitoa tai prosessoitua tavaraa ja mieluiten kaikki luomuna. Tuo oikea paleo on kyllä jonkun verran köyhä hiilareitten osalta, mutta joku varmaan repii massia keksimällä jonkun kivan hiilarilähteen ja myy tätä sitten 100x kilohinnalla riisiin nähden..

Mun moka. Oon aina käsittänyt, että paleo = ei viljaa, maitoa tai prosessoitua tavaraa ja mieluiten kaikki luomuna. Tuo oikea paleo on kyllä jonkun verran köyhä hiilareitten osalta, mutta joku varmaan repii massia keksimällä jonkun kivan hiilarilähteen ja myy tätä sitten 100x kilohinnalla riisiin nähden..
Quinoa? Onko se paleota? Kallista ainaki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom