Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen dieetillä. Illalla tulee vedettyä ennen nukkumaan menoa viimesetkin päivän rasvat Pekonista. Ei varmaan oo pekoni mikää järkevin vaihtoehto ottaa loppu rasvoi, millä korvata? (muu kuin kananmuna tai pähkinä)

Treenit 20.45-22.00, treenien jälkeen hera+malto, miten kannattaisi ajoittaa päivällinen (jauheliha & peruna) ja iltapalamunakas+leipä treenien ympärille?

Nyt kun oon lomalla 1.9 asti niin sillon kun siltä tuntuu, 01:00 maissa yleensä

Päivällinen (/päivän suurin ateria) treenin jälkeen, munakassetti vaikka paria tuntia ennen treeniä tai sitten just ennen nukkumaanmenoa. Ite en vaan kahta noin isoa annosta pystyisi noin myöhään vetämään vaikka olisi treenit alla, menee yöunet vituiksi kun maha aivan täynnä. Jos olisin sä niin söisin munakassetin jossain 19 aikaan, 20,45 treenille jonka perään palkkari ja 23-00 tuo päivällinen ja mahollisesti rahka vielä ennen sänkyyn menoa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Paljonko suunnilleen painaa desi kaurahiutaleita?

Ruokamittoja - Annoskokoja - Paljonko painaa?

"Paljonko painaa 1dl :

kaurahiutaleet 40g
kaurahiutaleet (pika) 30g"

Eli itse prosentuaalinen painoero eri merkkien/mallien välillä lienee siis aika suurta. Näin ollen punnitsisin kyllä itse. Eihän toki päivässä mitään suurta eroa synny, mutta vuodessa tuolla erolla joka päivä puuroa syöden saadaankin jo eroa aikaiseksi.

Miten perus jauhelihamakaronimössöstä sais oikeasti hyvää? Nytkin tässä post workout mealia syödessä niin ei vittu, tämmöstä kuivaa mautonta (mausteita on) paskaa pitää naama irvessä syödä kun ei treenin jälkeen ole edes nälkä mulla lähes koskaan. Muuten menee mutta treenin jälkeen on todella tuskaa syödä.

Miten perus jauhelihamakaronimössöstä sais oikeasti hyvää? Nytkin tässä post workout mealia syödessä niin ei vittu, tämmöstä kuivaa mautonta (mausteita on) paskaa pitää naama irvessä syödä kun ei treenin jälkeen ole edes nälkä mulla lähes koskaan. Muuten menee mutta treenin jälkeen on todella tuskaa syödä.

Ketsupilla.

Ei auta ja ei se sokerin kaataminen (lue: ketsuppi) ole myöskään kovin houkuttavaa.

Jos ei treenin jälkeen kestä heittää sitä muutamaa sokerigrammaa, mitä tulee ketsupista, niin heitä salsakastiketta (Ei lidlin) tai osta Walden Farmsin kaloritonta ketsuppia, vaikka siinä on sitten kaikkea muuta roskaa sokerin tilalla. Salsassa ei oo juuri sen enempää kaloreita/100g kuin tomaatissa.

Tee jotain muuta ruokaa?

Joku tulinen chilikastike yms. voisi olla ihan hyvä. Varo vaan jotain halpis sokerilitkuja, jossa sen chilin osuus on pieni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom