Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenit 20.45-22.00, treenien jälkeen hera+malto, miten kannattaisi ajoittaa päivällinen (jauheliha & peruna) ja iltapalamunakas+leipä treenien ympärille?
Nyt kun oon lomalla 1.9 asti niin sillon kun siltä tuntuu, 01:00 maissa yleensäKoska meet nukkumaan?
On.Google.fi.Löyty ja paljon.
Nyt kun oon lomalla 1.9 asti niin sillon kun siltä tuntuu, 01:00 maissa yleensä
Nojuu, en tulis kysymää jos en olis ettiny? Yllättävän vaikeeta löytää, vaikka laitankin hakusanaksi "3000kcal ruokavalio":wtf:
Paljonko suunnilleen painaa desi kaurahiutaleita?
Miten perus jauhelihamakaronimössöstä sais oikeasti hyvää? Nytkin tässä post workout mealia syödessä niin ei vittu, tämmöstä kuivaa mautonta (mausteita on) paskaa pitää naama irvessä syödä kun ei treenin jälkeen ole edes nälkä mulla lähes koskaan. Muuten menee mutta treenin jälkeen on todella tuskaa syödä.
Ketsupilla.
Ei auta ja ei se sokerin kaataminen (lue: ketsuppi) ole myöskään kovin houkuttavaa.
Tee jotain muuta ruokaa?Miten perus jauhelihamakaronimössöstä sais oikeasti hyvää? Nytkin tässä post workout mealia syödessä niin ei vittu, tämmöstä kuivaa mautonta (mausteita on) paskaa pitää naama irvessä syödä kun ei treenin jälkeen ole edes nälkä mulla lähes koskaan. Muuten menee mutta treenin jälkeen on todella tuskaa syödä.
Miten perus jauhelihamakaronimössöstä sais oikeasti hyvää? Nytkin tässä post workout mealia syödessä niin ei vittu, tämmöstä kuivaa mautonta (mausteita on) paskaa pitää naama irvessä syödä kun ei treenin jälkeen ole edes nälkä mulla lähes koskaan. Muuten menee mutta treenin jälkeen on todella tuskaa syödä.