Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja olen käsittääkseni mennyt hieman miinuskaloreilla. Eikö sen läskin olisi pitänyt sulaaa sillä??? Olen siis laskenut kaloreita ja kulutuksia tarkkaan ja tässä nyt tyypillinen päiväesimerkki: Syöty 2043 kcal, kulutettu 2268 jakauma pot.132 hh 125 rasva 108 g. Syön mielestäni puhtaasti, monipuolisesti ja terveellisesti joka päivä.
Onko litra kevytmaitoa + banaani liikaa palautusjuomaksi/-ruuaksi? Lihasmassaa ei siis vielä erityisen paljon, pituus 180+, paino n. 85. Tähän mennessä toiminut, mutta en tiedä, onko se liikaa ja olisivatko tulokset parempia, jos saisi vähän vähemmän ravintoa treenin jälkeen. Tämä kombo siis siksi, että helppo, enkä jaksa jauheiden kanssa sotkea.
oon sähkölaitekorjaaja, eli ronttaan pyykkikoneita ynnämuuta painavaa rojua. miesvoimalla siirreltävät vermeet saattaa painaa 300kg... nokkakärri on hyvä keksintö, mutta aina sitä ei voi käyttää niin sitten menee kantohommiks.
Kannattaako vaikka tota kreatiinin määrää lisätä treenipäivinä? esim lepopäivinä 5g ja reenipäivinä 10g?
Ja olen käsittääkseni mennyt hieman miinuskaloreilla. Eikö sen läskin olisi pitänyt sulaaa sillä??? Olen siis laskenut kaloreita ja kulutuksia tarkkaan ja tässä nyt tyypillinen päiväesimerkki: Syöty 2043 kcal, kulutettu 2268 jakauma pot.132 hh 125 rasva 108 g. Syön mielestäni puhtaasti, monipuolisesti ja terveellisesti joka päivä.
Miinuskalorit on ratkaisu tuohon mahaan. Koita hiukan isompia miinuksia – tuo parisataa ei oo ihan kauheesti vielä. Sellanen –500kcal on ihan hyvä.
Ellet paina 100kg niin voit vähentää sun rasvoja, 1gr per kg niin tippuu noi kaloritkin aika hyvin sinne 1800-1900 paikkeille
Miten sitten tämän jälkeen? Kun haluan kasvattaa lihaksia, eikö sitten pitäisi mennä pluskaloreilla? Tuleeko vyötärö tässä sitten takasin?
paljonko elimistö pystyy vastaan ottamaan makroravinteita kerralla?
Ongelmani on, ettei tällä hetkellä ole pakastinta ja ulkoilmatkin vaihtelee rajusti mm. huomenna on taas plussalla, siispä ei ole paikkaa säilöä pakasteita. Millä korvaan lähes 'puhtaan' ruokavalioni nämä tuotteet eli ranskalaiset perunat ja pakastevihannekset. Ranskalaiset ovat olleet hyvä ja edullinen kalorilisä hiilihydraatti makrojen kohdalla ja pakastevihannekset taas halpa lisä tasapainottamaan proteiinien happamoittavaa vaikutusta. Eli ehdotuksia mahd. halpoja vaihtoehtoja näille kahdelle tuotteelle, no myös vaikka niitä hintavampia. Ja huom. kaurapuuroo, makaronia sekä hedelmiä menee jo niin saamarin montaa et jotain muuta haetaan nyt.- Kiitos vastauksista jo etukäteen! :piis:
Unohdin mainita, että myöskään uunia ei ole tällä hetkellä käytössä. Vain yksi keittolevy ja se rasvassa paistaminen ei mielestäni ole enään niin puhdas vaihtoehto, ainakaan mulle. Ja joo, voisin harkita perunoiden keittoa ehkäpä..No ranskalaisethan voi tehdä itse tavallisista perunoista.
Unohdin mainita, että myöskään uunia ei ole tällä hetkellä käytössä. Vain yksi keittolevy ja se rasvassa paistaminen ei mielestäni ole enään niin puhdas vaihtoehto, ainakaan mulle. Ja joo, voisin harkita perunoiden keittoa ehkäpä..
muutat 2000 luvulle sieltä 1800 luvulta.asutko autotallissa?Unohdin mainita, että myöskään uunia ei ole tällä hetkellä käytössä. Vain yksi keittolevy ja se rasvassa paistaminen ei mielestäni ole enään niin puhdas vaihtoehto, ainakaan mulle. Ja joo, voisin harkita perunoiden keittoa ehkäpä..
Näissäkin on eroja, jossain on enemmän ja jossain ei paskaakaan sitä kasviöljy - esim. xtra:ssa. Joo ei ole puhtaampi verrattuna og perunaan, mutta johan mainitsinki et lähes 'puhdas', noi nyt vaan ollu se pahe.Miten ne rasvassa uitetut valmiit ranskalaiset olisi yhtään puhtaampi vaihtoehto?
No periaatteessa kyllä! Työn perässä piti muuttaa tämmöseen väliaikaiseen asuntoon mistä ei löydy just näitä juttuja, ei ole tarkoituksena jämähtää tähän, mutta luultavasti seuraavat pari-kolme kuuta tässä menee väkisinkin ilman uunia ja pakastinta..muutat 2000 luvulle sieltä 1800 luvulta.asutko autotallissa?