Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by sandman83
Miten lasketaan omasta ruumiinpainosta ne rasvattomat painokilot?
Olen itse 190cm pitkä ja painoa on 105kg.
Ois kiva tietää niin saisin siten laskettua kehoni päivittäisen proteiini- ja hiihydraattitarpeen.
Miten lasketaan omasta ruumiinpainosta ne rasvattomat painokilot?
Olen itse 190cm pitkä ja painoa on 105kg.
Ois kiva tietää niin saisin siten laskettua kehoni päivittäisen proteiini- ja hiihydraattitarpeen.
Originally posted by JohnnyB
Kotioloissa parhaan tuloksen saa pihtimittarilla, siinä mitataan ihopoimun paksuus useasta eri kohdasta, ojentajasta, lavasta, kyljestä (jenkkakahva) ja nämä lasketaan yhteen ja saadaan taulukosta rasvaprosentti. Mitä useammasta kohdasta mittaus tehdään, sitä tarkempi on tulos.
Toisilla taas on muori joka myy niille kyseisiä laitteita :DToisilla kuntosaleilla on rasvaprosentin mittauspalvelu, kannattaa kysellä.
...mites mä sit lasken sen rasvaprosentin?![]()
![]()
Originally posted by Hano
Missä noita pihtimittareita myydään?
Originally posted by kvi
www.lisaravinnepalvelu.net ja sieltä tuotteet ja sieltä "muuta" ... laitanpa suoran linkin
http://www.lisaravinnepalvelu.net/kauppa/products.php?p=91b2ab85bb
Originally posted by BinkBink
Toisilla taas on muori joka myy niille kyseisiä laitteita :D
Originally posted by timba79
Onkos ne saleille myytävät sähkösysteemillä mittaavat laitteet miten luotettavia...täällä ainakin teilattiin ne kaupassa jokapojalle myytävät versiot...
Mulla antoi Omronin kahva täsmälleen saman tuloksen kuin InBodyn monitaajuus- ja monipistemittaus. Omron mittaa vaan yläkehoa ja InBody koko kehoa. Sähkönjohtavuusmittaus mittaa myös sisäelinten ympärille kerääntyneet rasvat, eli sixpackin näkymisvertailut ei kerro koko asiaa. Absoluuttista totuuttahan ei ole, mutta kahvamittarilla on hyvä seurata miten paino muuttuu.Originally posted by timba79
Onkos ne saleille myytävät sähkösysteemillä mittaavat laitteet miten luotettavia...täällä ainakin teilattiin ne kaupassa jokapojalle myytävät versiot...