Tosiaan olisi tarkoitus päästä alle 10% hujakoille rasvaprosentissa. Nyt on sitä on noin 20%. Olen vasta vuoden puntannu tosissaa ja viellä siis aika tiedoton.
Oon nyt syöny iha normaalisti kotiruokaa ja ja käyttäny aina treenin jälkee Fastin Muscle+ palautusjuomaa ja sit illalla ennen nukkumaan menoo Whey-100:sta.
Punttaan 4 kertaa viikossa. läskit ei tunnu häviävän millää.
Jos joku kokenut voisi kertoa miten mun tulisi käyttää proteiiniä esim dietin aikana ja mitä proteiiniä? Millasia määriä ym.
Ja olisi kiva tietää myös joku hyvä esimerkki ruokavaliosta mitä kannattas tälläsen rasvanpoisto dietin aikana käyttää, mikä on hyväks todettu.
Varmaan pitäs lisätä lenkkiä myös kehiin. :D
Ravintoarvot protskuissa on Whey-100 100g sisältää 86 proteeiniä ja 360kcal
Muscle+ 100g 36 proteeiniä ja 350kcal
Tosiaan pelottaa se kun alkaa dietille että lihakset häviää.
Oon nyt syöny iha normaalisti kotiruokaa ja ja käyttäny aina treenin jälkee Fastin Muscle+ palautusjuomaa ja sit illalla ennen nukkumaan menoo Whey-100:sta.
Punttaan 4 kertaa viikossa. läskit ei tunnu häviävän millää.
Jos joku kokenut voisi kertoa miten mun tulisi käyttää proteiiniä esim dietin aikana ja mitä proteiiniä? Millasia määriä ym.
Ja olisi kiva tietää myös joku hyvä esimerkki ruokavaliosta mitä kannattas tälläsen rasvanpoisto dietin aikana käyttää, mikä on hyväks todettu.
Varmaan pitäs lisätä lenkkiä myös kehiin. :D
Ravintoarvot protskuissa on Whey-100 100g sisältää 86 proteeiniä ja 360kcal
Muscle+ 100g 36 proteeiniä ja 350kcal
Tosiaan pelottaa se kun alkaa dietille että lihakset häviää.