"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by mik99
äsköttäin kun tulin suihkusta niin huomasin epäkkäässä.."siistit" raskausarpiviivat..:(

piirsin kuvan ja kaippa siitä joku saa selvää..:lol2:
Mulla on ihan samanlaiset. Ilmeisesti pystypohjekoneesta tullu.

Mites venyttely? Auttaako se ehkäisemään raskausarpia? Voisitteko mainita jonkun kosteuttavan perusvoiteen...(tai joku voide)...nimeltä et tietää mitä ostaa noihin arpiin? Ku noita arpia on ruvennu tuleen ni siis miten ennaltaehkäisis ettei tulis lisää ja mainitkaas voiteita jotka parantaa niitä (edes hitusen)!?

Kuinka isoiksi ootte paisuneet, että arville menee? Mulla ei ole minkäänmoisia arpia missään. Nahkaakaan en ole rasvannut, paitsi silloin kun se on niin kuiva että kirvelee... Penkkipäivänä tuli yhdessä välissa hirveät punaiset juovat selkään, kun oli huonot pehmusteet. Mutta ei niistäkään mitään pysyvää jäänyt.

Ei siinä tartte edes isoks paisua. Ilmeisesti aika paljon ihotyypistä kiinni. Mulla on hanska ihan vitun naurettavan pieni, eikä se oo kasvanu mihinkään ja silti siinä on sellanen salaman/oksan muotonen n.10 cm pitkä raskausarpi.

mulla on se etu että on hieman tuota rasvaa vielä about 10 kiloa pitäis saada pois ja sitte samalla massaa nii eipä tuo nahka paljon kireile tai veny ku kohta sitä ei venytä läski vaa haba

Porkkanaraastin sanoi:
mulla on se etu että on hieman tuota rasvaa vielä about 10 kiloa pitäis saada pois ja sitte samalla massaa nii eipä tuo nahka paljon kireile tai veny ku kohta sitä ei venytä läski vaa haba
Valitettavasti "raskausarpia" voi ilmestyä myös laihdutuksen yhteydessä, eli aina ei edes tarvita ihon venymistä. Ei ole tarjota edes mutu-tietoa, että mihin mekanismiin tuo arpien syntyminen laihtumisen seurauksena perustuu. Näistä oli puhetta palstalla joskus aiemminkin, ja ainakin naisilla oli kokemusta näistä "laihdutusarvista".

Ottakaahan kuvia kauneimmista raskausarvistanne ja laittakaa tänne esille. Isoin arpi voittaa jotain siistiä.

Rintalihas pelkkää raskausarpea.

Treenailin tossa 17-18 vuotiaana Dorian yatesin oppien mukaan omaan autotalliin tehdyssä salissa ja tein ekaa kertaa paljon vinopenkkiä, ku ennen oli vain tasapenkki. No kasvuiässä kun olin ni kehitys oli erittäin nopeaa ja sit poksahtikin molempien rintalihasten ulkosivut täyteen raskausarpia. Nyt ikää 28v. ja arvet ihan yhtä punaiset ja erottuvat kuin ennenkin. Ehkä niitä tosin on tullut uusiakin. Aina oon treenannut yhtä kovaa joka lihasta, mutta jostain syystä rintalihaksen alue ollut herkin raskausarville. Taitaa paljon olla ihotyypistä kiinni noi raskausarvet.

Itsellekin noita kertynyt (vatsan seudulle ja hauikseen), ovat nyt aivan vaaleita, mutta kyllä ne vieläkin erottaa. Katsotaan miltä näyttävät kun saa vedettyä rasvat ihan alas. Käsitin muuten että jos nuo oikein häiritsevät niin lekuri voi "hioa" laaserilla, mutta en sitten tiedä. Onhan nuo tavallaan aika äijämäiset:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
v-selkä76 sanoi:
mutta jostain syystä rintalihaksen alue ollut herkin raskausarville. Taitaa paljon olla ihotyypistä kiinni noi raskausarvet.

Jep itselläni ainoastaan Kainaloissa tai siis rinnanpuolella....

Itse kun huomasin mokomat niin ihmettelin mitä helvettiä noi on, mutta siteen tajusin notta Raskausarpia, Ihmeen nopeaa niitäkin tuli, parin kuukauden reenin jälkeen pukkasivat..

deckboy sanoi:
Mites venyttely? Auttaako se ehkäisemään raskausarpia? Voisitteko mainita jonkun kosteuttavan perusvoiteen...(tai joku voide)...nimeltä et tietää mitä ostaa noihin arpiin? Ku noita arpia on ruvennu tuleen ni siis miten ennaltaehkäisis ettei tulis lisää ja mainitkaas voiteita jotka parantaa niitä (edes hitusen)!?

Ceralan on varmaa paras tähän, kosteuttaa hyvin ja sisältää viel mukavas sitä "rasvaakin" joka pitää sen ihon kimmoisana. Bebanthen on toinen, vaikkaki tosi rasvasta ja tahmasta mut jollei haittaa ni sitä.

mik99 sanoi:
äsköttäin kun tulin suihkusta niin huomasin epäkkäässä.."siistit" raskausarpiviivat..:(

piirsin kuvan ja kaippa siitä joku saa selvää..:lol2:

Jaa. Mulla tulee samanlaisia pystypohjekoneessa ja nuo ei oo raskausarpia vaan sulla painuu se hartialinjaa pitkin kulkeva paidansauma ihoon. Kait. Luultavasti. Mulla ei tullut enää tuommosia sen jälkeen kun siirsin sen saumakohdan solisluun alle pohkeiden ajaksi.

raskausarvet

BarrellPack sanoi:
Tää kyssäri on sitten suunnattu miehulaisille, mutta saa tietty naisetkin vastata. Minnekäs teillä tuppaantuu "raskausarpia" tulemaan? Itselläni niitä on pakarat täynnä ja hauiksistakin löytyy paljon arpia...osa jopa aika isojakin. Muualle niitä ei oo oikein siunautunut. Eihän nuo nyt niin iloinen jutska ole, mutta nyt ainakin näkee, että hauisreeni saa sittenkin jotain aikaan... :p

Ps. miksihän mahaan ei tuu raskausarpia vaikka olen jo kaheksannella kuulla :rolleyes:

Moro!

Kaippa se on ihotyypistä kiinni - mulla ei ole yhtään ainutta raskausarpea. Pituus on 169, paino 95 ja vatsapalat näkyy. Eli jonkin verran on reenin seurauksena tullut painoa. Finniä kyllä tulee aina bulkatessa, jos saisin valita, niin mieluummin ne raskausarvet. Joku väitti, että säännöllinen perusvoiteen käyttö arville alttiille kohdille ennen treenia ehkäsee raskausarpia tehokkaasti. Fakta vai ankka?

Heikki

Veikkaan että fakta. Kudos on joustavampi kun se on kostea/hyvinvoiva.

mik99 sanoi:
ei prkl ku nykyään tekee tuota pystypohjekonetta niin tulee aivan saatanalliset arvet tonne epäkkäisiin :rock:

Ne on vain pintaverisuonihalkeamia, niitä tulee kyykätessä, penkatessa kovalla penkillä, pohjekoneessa seisten jne.. niiden näkyvyys kestää sen about 2 päivää, raskausarvet on IKUISIA.

Mä en ymmärrä mitä miehet itkee tämmösestä asiasta. Mulle on ainakin ihan sama onko raskausarpia vai ei, kunhan ei nyt naamaan tule. :D (Sekin tosin varmaan vaan kaunistais.)

Replacements elokuvasta poimittua: Pain heels, chicks dig scars and glory lasts forever. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom