"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:offtopic: Ei arvista vaan miten ne saatiin

MissFlightattendant
"No mitäs tekisit ihan näin vaikka kiteytettynä toisin?.."

Ennen painon pudotusta ravintoni siis koostui pizzasta, hampurilaisista ja ranskalaisista. Söin myös kaikkea makeaa ja rasvaista kuten suklaata ja leivoksia... Kun päätin muuttaa ruokailutottumuksiani minulla ei tuolloin ollut tarvittavaa tietämystä oikeaopisesta painon pudotuksesta (lue: painon puotus siten, että pyritään vähentämään kehon rasvoja ja ylläpitämään olemassaoleva lihasmassa riittävällä proteiinin saannilla).

Painon pudotuksen aikana ruokavalioni koostui salaatista, kalorittomista juomista, vihanneksista, perunasta, riisistä, tummasta leivästä jne. Jälkeenpäi olen laskeskellut, että päivittäinen proteiini määrä saattoi jäädä alle 30 gramman. Olin siis antiatkins dietillä :D

Nyt kun "kiristelen" omaa painoani niin suurin muutos on se, että lasken kalorit, proteiinit, hiilarit ja rasvat. Jotta voin olla varma riittävästä proteiinin saannista unohtamatta rasvoja.

Eli se kiteytys en vetäisi salaatti linjalle vaan söisin vähärasvaista ja proteiini pitoista ravintoa. Kalorimäärä on hieman korkeampi kuin salaatti linjalla, mutta ihan kaikki lihakset eivät katoa.

Nää on näitä Pakkiksen totuuksia juu mutta näin se kannattaa tehdä:thumbs:

Itselleni on tullu jumalattoman isot arvet olkapäihin. sellasia kivoja 10cm pitkiä 5-6 kpl per olkapää ja parhaat joku 7-8mm leveitä. Mukavaa varsinkin saunan jälkeen ku ne on kirkkaan punasia. Näyttää vähän siltä että ois ollu joku kissa raapimassa kynsineen. Mut eipä noille mitään voi tietääpähän että jotain on tullut lisää treenatessa. vähän ne haalenee mutta tuskin katoaa.
mahassa noita oli kanssa itselläni, mutta ne tuli vähän toisenlaisesta treenistä. Tai väittävähän ne että kaljatuopin nostelu o hauis liike. Nuo kuten mahakin alkaa olemaan katoava luonnonvara. Hauiksen sivussa kanssa pieniä jälkiä ,mutta olkapäihin verrattuna ei mitää.

Meitsiltä löytyis näitä "raskausarpia" tuolta hauiksen kohtaalta, sit kainaloista ja nykyään on perskeles reisien sisä -ja yläosassakin niitä.. Siis niin ne sisäosan arvet ulottuu vähän tuonne yläosaankin :)

Kyllähän näitä löytyy... :curs:
Takapuolesta ja reisien sisä- ja alaosista löytyy oikeen tuhottomasti sellaisia ohuita, mutta aika pitkiä, siis todellakin kymmeniä ja taas kymmeniä. Alaselästä taas löytyy kerrassaan miehekkäitä railoja, leveyttä koko selän mitta suunnilleen ja paksuuttakin vähän vajaa sentti, ja useita on!

Kerrassaan ärsyttävä juttu kaiken kaikkiaan, hiukanko tuli ihmeteltyä, kun joskus 15-vuotiaana ilmaantui nuo selässä olevat, en nimittäin tiennyt moisen ilmiön olemassaolosta niin yhtään mitään. Jalkoihin ilmaantui joskus viime talvena, sinänsä mielenkiintoista, että olin jalkoja reenannut tasan samalla tavalla jo aika pitkään, jotain vuoden, ja sitten vaan yhtäkkiä ilmestyivät, kylläpä sapetti.

Toisessa kainalossa on myös ihan reilu arpi. Kyllä jonkin verran tuli rasvailtua ihoa sen jälkeen, kun ensimmäiset arvet selkään ilmestyivät, mutta ilmeisesti ei sitten riittävästi, kun niitä ilmaantui laumoittain jalkoihin. Nykyään kyllä joka päivä lähtee jonkin sortin rasavausoperaatio, lisää en halua.

Karvat kyllä peittää arvet reisissä nykyään aika hyvin, mutta tuo selkä on kyllä aika härskin näköinen, ihan niin kuin joku olisi oikein urakalla ruoskinut, ja tosiaan saunan/suihkun jälkeen oikein muikean punaisena helottaa, ei niin mukavaa, tosin onhan näihin jo tullut totuttua, ei ne nykyään enää niin häiritse. Varmaan vaalenevat vielä vuosien mittaan niin ei hätää, mutta jos jonkin sortin loistava hoitokeino tähän löytyisi, niin olisi kyllä sinänsä hieno homma.

Originally posted by nevahood
kainaloissa halkeamat.

kirpeleekö muilla?

Samassa paikassa miulla. Eikä kirpele.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
äsköttäin kun tulin suihkusta niin huomasin epäkkäässä.."siistit" raskausarpiviivat..:(

piirsin kuvan ja kaippa siitä joku saa selvää..:lol2:

Liitteet

• arvet.webp
    arvet.webp
    65,6 KB · Katsottu: 2 298
Originally posted by mik99
äsköttäin kun tulin suihkusta niin huomasin epäkkäässä.."siistit" raskausarpiviivat..:(

Kyykkytanko jättäny vähän jälkeä sinne.

Originally posted by Tomi
Pystypohjekoneesta ja hack-kyykystä tulee samanlaiset jäljet epäkkäisiin pariksi päiväksi.
Varsinkin jos tekee hackissa pohkeita, niin tulee komeet arvet. Piastaa kaivolta kotiin.

Mä oon ihmetelly aika helvetin kauan, että minkätakia mulla on selkäpäivän jälkeen tommoset "viivat" olkapäissä?? :confused:

So not. :lol2:

Originally posted by mik99

Hassu...:haart:

Mutta joo, ainakin raskaana oleville naisille suositellaan yksinkertaisesti sen pötsin rasvaamista, että noilta repeytymiltä säästyy. Luulen, että siihen vaikuttaa myös ihotyyppi. Mulle ei ole tullu ikinä mitään arpia, mut mulla on muutenkin sellanen paksu nahka.:D

Aikanaan tuli vedettyä "himmee" 2v. bulkki, jonka tuloksia saan ihailla vielä nykyäänkin raskausarpien muodossa. Arpia on yhteensä kymmeniä ja niitä on lähes joka paikassa paitsi naamassa ;-))
Onneksi miehenä noi ei aiheuta mielipahaa. Arvet kannetaan luonnollisesti ylpeänä.
Naiselle noi saattais olla aika ikävä jekku.......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom