"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on reisissä ja reiden sisäosiin nyt vähän aikaa sitten tullut niin isoja "arpia" että hain tota Avitcid voidetta ja olen sitä laittanut kerran päivässä... tietääkö joku pitääkö kertoja vähentää tietyn ajan jälkeen kun tossa pakkauksessa olevassa ohjeessa ei ollut sanaakaan "raskaus arpien" hoidosta.

:confused:

Juu tossa rintalihaksessa vähän kainalon yläpuolella on ollut jo muutaman vuoden... Toisella puolella kaksi 5 sentin mittaista ja yksi hiukka pienempi ja toisella puolella yksi neljän sentin mittainen...
Pahan näköisihän noi on... Onko kukaan koittanut jos nuo vaikka lähtisi sillä Avitcidillä???
Vai toimiiko se auringossa paistattelu sitten???
Mä kun aloin jo hyväksyä sen ettei noi mihinkään lähe, mutta jospa sitä valoa pikkaisen tunnelin päässä näkyisi!?? :rolleyes:

Originally posted by Pekospee
Vuoden sisään arvet ojentajiin, polvien sisäpuolelle sekä rintalihaksen ulkoreunaan. Olin hieman yllättynyt varsinkin noista ojentajien arvista, kasvoihan kädet tosin sen 3 cm vuodessa.

Toisien iho on ilmeiseti herkempi noille arville. Mulla on nyt kasvanu hanska 3 senttiä ja reisi 5,5 viimesen neljän kuukauden aikana eikä arvista tietoakaan.

Originally posted by Ryback
Vai toimiiko se auringossa paistattelu sitten???
Ei raskausarvet auringossa lähde, valitettavasti. Samanlaisia arpia ne on kuin mitkä tahansa muutkin arvet, eli iho pitäisi saada uusiutumaan arven kohdalta kokonaan niin sitten arpi olisi poissa. Auringonotto vaan saa viirut enemmän näkyviin, muu iho ruskettuu ja noi arvet jää vaaleiksi...

Heh, rinta-kainalo-hauis-alueelta löytyy tollasta 11-15 senttisiä arpia. Mitäs niitä häpeilemään! :D

Mulleppa lääkäritäti sanoi, että eipä ole ennen kuullut, avitcid aknelääke voipi toimiakkin joten eiköhän pistetä resepti tulemaan (puhelinaika). Antoi muuten aika paljon uutta voimaa vanhempien hormoni epäillyille.

Joo oon ite ihmetellyt samaa...
Millä niitä porukoita on peloteltu kun joka kerta kotona käydessä kuuluu kommentteja ja kysymyksiä tyyliin "et kai sä syö mitään laitonta" ja jos sattuu joskus niin että täytyy rahaa anella lainaksi :) niin kysellään siihen malliin kuin olisin jotain huumebisnestä rahoittamassa... Enkä ole edes missään isossa kunnossa (185 pituutta ja noin 105 kiloa jossa kyllä kiristysvaraa :) Muutama arpi kainaloissa lähinnä.

P.S ja rehellisesti voin kertoa että "mitään en ole ottanut" siis oikeesti...:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Kivipää
Enkä ole edes missään isossa kunnossa (185 pituutta ja noin 105 kiloa jossa kyllä kiristysvaraa :) Muutama arpi kainaloissa lähinnä.

P.S ja rehellisesti voin kertoa että "mitään en ole ottanut" siis oikeesti...:)

ja kun mulla on kokoa 184/90, arvet hauiksissa, ojentajissa ja rinnassa

Originally posted by Pauliina
Ei raskausarvet auringossa lähde, valitettavasti. Samanlaisia arpia ne on kuin mitkä tahansa muutkin arvet

Joop. Jos arvet ovat vielä siinä punaisessa ja tuoreessa vaiheessa niin aurinko & lääkevoiteet voivat vaalentaa niitä, mutta sitten kun arpi on siinä vaaleassa mallissa niin kyllä se on lopullinen tila.

Taitavat ainoat edes jollakin lailla toimivat tavat löytyä plastiikkakirurgin puukko & laser työkalupakista.

Mulla arpia on eniten perseessä ja reidessä, ilmaantuivat aikoinaan kun aloin kyykätä tosissani.

Löytyyhän noita raskausarpia, kainalo ja reisiosastolta enimmäkseen. Muutama ulottuu myös kainalosta hauberiin ja ojentajiin. Lisäksi vasemmassa olkapäässä on erittäin eroottinen n. 10cm pitkä leikkausarpi, kyllä tässä aika damaged goods ollaan.

Joo on kyllä vittumaisen näköisiä! Miksihän ei iho veny jottei noita syntyisi?Itsellä: Eniten vasemmassa kainalossa ja hauiksessa,sitten on pieniä olkapäissä,perseessä ja vähän joka puolella.:down:

Originally posted by Kipi I
Joo on kyllä vittumaisen näköisiä! Miksihän ei iho veny jottei noita syntyisi?Itsellä: Eniten vasemmassa kainalossa ja hauiksessa,sitten on pieniä olkapäissä,perseessä ja vähän joka puolella.:down:

Kun saatais teidät miehet käyttäämään kosteusvoiteita, niin auttaisi tuhonkin asiaan! :D ...Mut taitaa tuntua niinku naisten hömpötyksiltä ne voidepurkit ja purnukat :david: ...:D

Joo eihän niitä kokonaan pois saa millään mutta niitä voi ehkäistä kyllä elikkä rasvailee ihoaan ennen kuin niitä ilmöäntuu. Ihan vaan vinkkinä esim. aloittelijoille...

Originally posted by Missukka
Joo eihän niitä kokonaan pois saa millään mutta niitä voi ehkäistä kyllä elikkä rasvailee ihoaan ennen kuin niitä ilmöäntuu. Ihan vaan vinkkinä esim. aloittelijoille...

tämänkin sit kerrot nyt..:curs:

ps.:D

Hommatkaas nyt miehet joku jätti-size purkki jotain NIVEAa vaikka, tai on niitä miehillekkin ihan omia voiteita! :thumbs: Ja rupeette sit rasvaileman aina pesun jälkeen, niin venyy se ihokin sit sen mukaan! :D ..Eikä tarvii uusista arvista enään murehtia! :thumbs:

Originally posted by MissFlightattendant
Hommatkaas nyt miehet joku jätti-size purkki jotain NIVEAa vaikka, tai on niitä miehillekkin ihan omia voiteita! :thumbs: Ja rupeette sit rasvaileman aina pesun jälkeen, niin venyy se ihokin sit sen mukaan! :D ..Eikä tarvii uusista arvista enään murehtia! :thumbs:

Mähän en mitään rasvoja käytä, urgh! Raskausarvet lihaksissa on kovan reenin merkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom