"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by MrMikey
Mähän en mitään rasvoja käytä, urgh! Raskausarvet lihaksissa on kovan reenin merkki.

Tuossa taas tuota luolamies asennetta! :lol2:

Raskausarpia, raskausarpia saatana sentään...

Tuntuu kaikilla tulleen siitä kun on lihasten koko kasvanut. Kuvitelkaapa mun tilanne ensin 3kk painon pudotus 20kg ja sitten vuosi tiukkaa punttia ja muutama kilo takaisin. Voin sanoa, että mulla on aika miehekkäät raskausarvet hauiksissa kyljissä ja olkapäissä eli siellä mistä laardia lähti eniten.

Aika coolin näköstä on myös kunnon painitreenin jälkeen kun arvet rupeaa punottamaan enemmän kuin muu iho. Näyttää ihan tiikeriltä tai joltain tuntemattomalta sairaudelta:D Onko muut huomannu vastaavaa?

Arpia tulee myös jos laihtuu tai muuten vaan pienenee. Mulla on pohkeista lördet kadonneet ja eikö mitä, arpia! Jokseenkin olin hämmästynyt kun huomasin...

Originally posted by Cyberpunk
Raskausarpia, raskausarpia saatana sentään...

Tuntuu kaikilla tulleen siitä kun on lihasten koko kasvanut. Kuvitelkaapa mun tilanne ensin 3kk painon pudotus 20kg ja sitten vuosi tiukkaa punttia ja muutama kilo takaisin. Voin sanoa, että mulla on aika miehekkäät raskausarvet hauiksissa kyljissä ja olkapäissä eli siellä mistä laardia lähti eniten

Miten sä onnistuit pudottaan 20kg painoa 3:ssa kuukaudessa???:eek: :thumbs: ...

Originally posted by EKKS
Mulla on reisissä ja reiden sisäosiin nyt vähän aikaa sitten tullut niin isoja "arpia" että hain tota Avitcid voidetta ja olen sitä laittanut kerran päivässä... tietääkö joku pitääkö kertoja vähentää tietyn ajan jälkeen kun tossa pakkauksessa olevassa ohjeessa ei ollut sanaakaan "raskaus arpien" hoidosta.

:confused:

Ensinnäkin Avitcid on tarkoitettu aknen ja auringon aiheuttamien ihovaurioiden hoitoon. Lääke avaa aknen hoidossa talitiehyiden tukkeumia eli ihomatoja ja estää uusien tukkeumien syntyä. Aine kykenee myös uudistamaan vaurioitunutta ihoa, jos pitkäaikainen tai toistuva auringolle altistuminen on vanhentanut ihoa ennenaikaisesti. Eli tuskin siitä on mitään hyötyä raskausarpien hoitoon, sillä nehän johtuvat vain ihon liiallisesta venymisestä. Käytä vain tavallista perusvoidetta, joka pehmentää ihoa ja näin vähentää/estää arpien syntymistä. Mutta jos haluat välttämättä käyttää aknevoidetta, niin aluksi voidetta levitetään kerran vuorokaudessa, jonka jälkeen kahdesti-kolmesti viikossa. Ihme, että et ole kärsinyt ko. voiteen haittavaikutuksista (ihon ärsytys, punoitus, turvotus, rakkuloiden sekä rupien muodostuminen).

Originally posted by sterpuska
Arpia löytyy kainaloista hauiksista olkapäistä perseestä,
helvetin ikävän näköisiä.:itku:

No nyt otat neuvoista vaarin! :thumbs:

Originally posted by Sakael
Aine kykenee myös uudistamaan vaurioitunutta ihoa, jos pitkäaikainen tai toistuva auringolle altistuminen on vanhentanut ihoa ennenaikaisesti. Eli tuskin siitä on mitään hyötyä raskausarpien hoitoon
Kerroit tuossa juuri myös sen, miksi Avitcid auttaa raskausarpiin => iho uusiutuu ja siksi arpi häviää tai vähintään haalenee

Originally posted by Pauliina
Kerroit tuossa juuri myös sen, miksi Avitcid auttaa raskausarpiin => iho uusiutuu ja siksi arpi häviää tai vähintään haalenee

Eli samalla logiikalla arvet vaalenevat/häviävät myös ihon luonnollisen uusiutumisen kautta. Avitcid kuitenkin kuivattaa ja ärsyttää ihoa, joka ei varmasi auta arpien häviämiseen. Jos jollain nyt on positiivisia omakohtaisia kokemuksia ko. voiteen käytöstä, olen valmis pyörtämään sanani. Siihen asti suosittelen kosteuttavaa perusvoidetta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Kipi I
Eine avitcidilla mihkään lähde/haalene,koitettu on!

Kyllä ne muuten haalenee, koitettu on :)

Avitcidillä kokeilin poistaa arpia heti kun niitä alkoi ilmestymään. Tulos: ei minkäännäköistä apua. En tosin käyttäny tota avitcidiä kuaa, jotain viikon putkeen tms... Kokeilin sitä miedompaa avitcidiä, ehkä se vahvempi olis ollu parempaa...

Btw, raskausarvet eivät ole vain pinnassa, vaan kudos on repeytynyt todella syvältä. Plastiikkakirurgiakaan ei pysty korjaamaan kaikkia arpia, tuottamatta uusia leikkausarpia. Ainut mitä noilla voiteilla voi tehdä on se, että arpi saattaa vaalentua nopeammin. :(

Originally posted by Rock^
Avitcidillä kokeilin poistaa arpia heti kun niitä alkoi ilmestymään. Tulos: ei minkäännäköistä apua. En tosin käyttäny tota avitcidiä kuaa, jotain viikon putkeen tms... Kokeilin sitä miedompaa avitcidiä, ehkä se vahvempi olis ollu parempaa...

Ootkos saanut sellaista nahanlähtöilmiötä aikaan? Ja laitatko paidan/housut päälle heti sen levittelyn jälkeen?

Minäkin läträsin helvetisti tuota voidetta jonkun puolitoista viikkoa, enkä saanut mitään aikaan. Sitten tajusin kuivatella tuota voidetta käytön jälkeen (en tiedä oletko jo tehnyt näin?) -> iho alkoi kuoriutumaan oikein nätisti ja aiheutti mukavaa kirvelyä :jahas: Käytin voidetta vielä jonkun aikaa, odottelin punaisuuden häviämistä ja kas kummaa, arvet olivatkin vaalentuneet. Käytössä oli siis laimeampi Avitcid.

Vahvempi voide voi tulla tarpeeseen kestävimmillä ihotyypeillä.

Rakkaat :haart:, kyllä ne arvet vaalenee ilman mitään ihoa ärsyttäviä voiteitakin, ajan kanssa.
Ja ihan totta, ostakaa vaikka apteekista perusvoidetta(ei sisällä naisellisia hajusteita), ja kosteuttakaa iho pesun jälkeen voiteella. Iho saa näin tarvitsemaansa kosteutta ja ravinteita ulkoapäin, jolloin se säilyy kimmoisana ja joustavana, eikä raskausarpia pääse muodostumaan. :)

MissFlightattendant: Pudotin 20kg painoa 3kk siten, että kertakaikkiaan vähensin kaloreita. Kuulostaa klassiselta mutta toimii. Liikunnan määrää en lisännyt en aerobisen enkä anaerobisen. Ruokailutottumukseni olivat yksinkertaisesti hanurista ja syvältä. Tuon kolmen kuukauden aikana lähti sitten muuten kaikki ne vähäiset lihaksetkin mitkä oli (ja siis meni). Jos nyt saisin valita tekisin hieman toisin :D

Originally posted by Cyberpunk
Tuon kolmen kuukauden aikana lähti sitten muuten kaikki ne vähäiset lihaksetkin mitkä oli (ja siis meni). Jos nyt saisin valita tekisin hieman toisin :D

No mitäs tekisit ihan näin vaikka kiteytettynä toisin?.. :D

Mulla on arpia haukkareissa ja vähän tossa navan ympärillä, kun tuli tuli tossa pari-kolme vuotta sitten lihottua "pikkusen":(
Kännissä mä aina elvistelen noilla haukkari-arvilla;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom