"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä kuuluuko tänne, mutta salilla oon käyny n. vuoden ja nyt tässä kesän jälkeen on kovempien salireenien jälkeen suoraan vaan tullu tuohon epäkkään päälle lihaksen mittainen raskausarvelta näyttävä juova, mutta se häviää viikon kuluessa. Molemmille puolille tulee siis. Onko ne raskausarpia vai mitä ne on? Onko normaalia? :D

Teetkö kyykkyä? Ettei vaan tulisi siitä itelle meinaan tulee raskaissa kyykyissä:evil: tollasia kun tanko painaa niin pääsee tuleemaan tollanen raskausarven näköinen verenpurkauma. Ja itelläni ainekin häviävät muutamassa päivässä.

En tiedä kuuluuko tänne, mutta salilla oon käyny n. vuoden ja nyt tässä kesän jälkeen on kovempien salireenien jälkeen suoraan vaan tullu tuohon epäkkään päälle lihaksen mittainen raskausarvelta näyttävä juova, mutta se häviää viikon kuluessa. Molemmille puolille tulee siis. Onko ne raskausarpia vai mitä ne on? Onko normaalia? :D

joo ei ne raskausarvet mihinkään katoo.korkeentaan haalistuu ajansaatossa.

mikä siinä on et nyky nuoriso ku rupee treenaamaan ni täynnä raskausarpia,kasvaako ne nykyään nii per...nopeesti?

Taitaa olla aika yksilökohtaista tuo "raskaus"arpien muodustuminen... "Pienet" jätkät saattaa olla täynnä niitä ja jollain isommalla ei ole yhtään, vaikka olis kuinka nopeeta kasvanut. Minulla ainakin tuntuu niitä tulevan kohtalaisen helposti... sekä kasvaessa (massakaudella) kuin kutistuessa (dieetillä)... tosin iho on muutenkin tällainen tyypillinen valkoinen-ja-kuiva-suomalainen :(

Itellä alkoi raskausarpia muodostua ensimmäisenä hauiksiin ja kainaloon tuonne ojentajan paikkeille. Myöhemmin tuli sitten arpia myös latseihin ja rintalihaksen sivuun, ja pieniä arpia myös reisiin ja perseeseen. Pieni arpi taitaa löytyä myös vasemmasta forkusta.

Nykyään arvet ovat jo haalistuneet eikä niitä juuri huomaa. Rintalihaksen ja etuolkapään paikkeilta löytyy tosin tuoreempaakin hieman punertavaa arpea.
Ei nuo omat arvet onneksi paksuja ole, paksuimmat taitaa olla 4 tai 5 millin luokkaa.

Reisissä ja perseessä menee kohdasta riippuen 4-8 valkoista viivaa oikeastaan ympäri koko matkalta, sisäreisissä noita ei ole. Eipä noita huomaa ellei oikein tarkkaan katso.

Voihan sitä sitten vanhempana sanoa lapsenlapsille että ukki tappeli karhun kanssa :rock:

olkapäässä hauiksissa ja selässä all the way :D on kyl kamalan näkösii

Mikähä lie tuo raiskausrarpi ku lähtee tuolta kassien luota ja on menossa tuossa reiden sivua? Semmoiset 15cm pitkä ja kasvaa vaan. Jalkoja ei pahemmin pysty reenailemaan, mut toi se vaan kasvaa. Joku pari vuotta hiljakseen kasvanut, wtf

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulee näitä näemmä dieetilläkin, tuskinpa johtuu ainakaan lihaskasvusta. Olkapäissä ja rinnassa on arpea ja hauikset on varmaan jo kahdeksannella kuulla. Jalat on niin karvaset, että jos siellä suunnassa on ni ei niitä ainakaan erota :D

Itellä ei tuu mihinkään, yks pieni alku on tuossa olkapäässä mutta siihen se jääkin. En varmaan sit kasva ollenkaan :E

se on vaa siit kii millane iho sattuu olee. oma iho on ku paperia ja siks haukkarit,ojentajat,rintalihaksen yläosa,nivuset,perse,sisäreidet jopa etureidet on raidotettu, nyt jo osin vaalenevilla raskausarvilla. yks syy minkä takia jotku kyselly mun rojuttamisista, koska natulla ei kuulemma tule tällasia. :E

mulla noi puol vuotta vanhat alkanu jo häviämää

prkl reisiin meinaa pukata viivoja...

Siis mitä nämä ovat, mistä tulevat? Itselläni taitaa olla vähän olkapäissä, ihmettelin että mitä vittua ovat kun punttailun aloittamisen jälkeen ilmestyivät.

Suositut

Back
Ylös Bottom