"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tähänkään varmaan koskaan ei olis koskaan tullu postattua jos joku ei olis tätä nostanu.
Itsehän olen kärsiny näistä jo 14 vuotiaasta lähtien. Ensimmäinen kasvupyrähdys ni olkapäät repes, eli tuli kumpaanki olkapäähän sellaset 4-5 about 5cm arpea, ajanmyötähän noikin on jo hävinny. Sitten ku tos tuli lukio aikana lihottua ni noit tuli kans vatsaan, pieniä sellasia tosin. Ja ku alotin reenaamisen 18 vuotiaana ni hauikset otti iskua vähän, eli ei ihan kunnollisia arpia vaan pieniä jälkiä lähinnä. Jostain syystä jalkoihin ei oo tullu ollenkaan arpia.
Ja nyt näistä itsetuntoon liittyvistä asioista ni se riippuu täysin siitä miten sen ottaa, itse oon hyväksyny sen et mulla on helvetin paska iho ja sen takia se repeilee noin helposti. Ei toi edes naisten kanssa haittaa jos se itsetunto on muuten kunnossa, jos toiset huomaa et noi haittaa sua aivan koko ajan ni kyl nekin ne sit huomaa. Kyl sanoisin et on paljon pahempiakin asioita jotka karkottaa vastakkaisen sukupuolen ku arvet.
Itse esimerkiksi ottaisin naisen jolla on noita arpia mutta osaa pitää huolen ittestään ku naisen joka ei osais pitää kunnostaan huolta mutta muuten olis täydellinen ulkonäön puolella.

Itelle nyt tuli tilattua ihan nimenomaan noihin raskausarpiin tarkoitettua voidetta ulkomailta kun ei suomesta saanut mistään ainakaan tilattua. Kovasti oli kehuttu "naistenfoorumilla" tätä näin niin päätin nyt kokeilla.. tänään tuli paketit perille.

Kyseessä siis tälläinen kuin Biotherm Biovergetures, paketissa teksti "stretch marks prevention & reduction gel". Eli ehkäisee uusien syntymistä ja vähentää näkyvistä noita vanhoja.

Tuli vaan sählättyä sen verran noissa hankalis amerikkailais nettikaupois et tuli tilattua yhden sijasta kolme tommosta 150ml tuubia :D

Eli yhden noista nyt aattelin myydä eli laittakaa yksityisiviestiä mikäli kiinnostaa. Suhteellisen kallista voidetta on mutta ainoata laatuaan tietääkseni. Maksaa about 40e/tuubi. Eli sillä hinnalla oon valmis myymään ensimmäiselle joka ehtii :)

Itteä kun ei niin miellytä ajatus ikuisista arvista... Niitä kun on jo selkään sun muualle tullut jo tarpeeksi.

Mulla on kainaloissa, hauiksien sisäpinnalla ja olkapäissä. Nuo ilmaantuivat joskus 15-17v ikävuosien aikana kun rupesin treenaamaan siinä 15 kesäsenä. Vieläkin näkyvät selvästi. Lisäksi vyötäröllä on muutamia pieniä molemmin puolin kun otin kunnon "bulkit" joskus 4-5 vuotta sitten. Eli olin vuoden treenamatta mutta ruokahalut jäi. 10kg vuodessa lissää laardia tuli hankittua silloin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Takahartioihin tuli ensimmäisen treenivuoden aikana, mutta nykyään ne on jo niin vaaleet, että ei enää ees näe.
Hauiksiin tuli toisena treenivuotena ja sen takia lopetin treenaamisen pariksi vuotta. Etuhartioista/rinnasta löytyy myös mutta nekin on nykyään tosi vaaleet.
Nykyään löytyy lisäks latsien sivuista, mutta ne on aika pieniä sekä nivusista, jotka on tällä hetkellä ainoat tummemmat arvet. Reisi/pakaraosastolta löytyy kans mutta ne on aina olleet todella vaaleita.

Voiteiden kanssa tuli joskus pelattua, mutta eipä niistä mitään hyötyä ollut. Ajan mittaan arvet kyllä aika hyvin vaalenee ja muutenkin niihin tottuu... itse ei edes kiinnitä huomiota enää. Lääkärisedät vaan jaksaa aina kysellä kun niitä näkevät että kai "käytä mitään"... mutta siihenkin tottuu kun on jostain 18 vuotiaasta asti samaa laulua kuunnellut suunnalta jos toiselta.

MT

Rinnasta nännien sivulta olkapään kautta hauiksen puoleen väliin tuolla kainalon puolella.
Vatsassa navasta alaspäin.
Latseissa/takaolkapää alueella.
Sisäreisissä.
Alaselässä/kyljissä.
Ai vituttaako? Noo eivät nuo minua itseäni haittaa mutta onhan ne hiton rumia.

Alkaa olemaan jaloissa jo aika iso määrä. Sisäreisissä ja ylhäällä sivureisissä.

Perkele!

Molemmis kainalois on kans yks kappale. Kainalois olevat on violetteja, jalois valkosia

Vasemmassa kainalossa rintalihan puolella alkaa leveimmältä kohdaltaan 2cm oleva arpi violetinpunaisena ja jatkuu sieltä pitkälle hauiksen puolelle lähes kyynärvarteen vaalentuen samalla monihaaraiseksi salamakuvioksi. Oikealla puolella samassa kohdassa myös arpia, yksi isompi ja monia pienempiä arpia, jotka ovat joko pisaran, roiskeen tai kynnen raapaisun muotoisia. Kaikki oikean puolen arvet ovat tummanpunaisia. myöskin ojentajissa näkyy salamakuvioita muodostavia arpia, onneksi vaaleita. Samaten pieniä,n.2cm pitkiä ja 0.5cm leveitä, tummanpunaisia arpia löytyy pitkin reisiä missä sattuu.

Kuvia? :D

näitä riittää ja alkaa jo vähä vituttamaan ku niitä tulee.. hauikset, kainalosta rintaan, ojentajat, reidet... huoh

mikä siinä on et nyky nuoriso ku rupee treenaamaan ni täynnä raskausarpia,kasvaako ne nykyään nii per...nopeesti?sillon ku ite oli nuorepi ja jollain jos sattu näkymään jotain,ni se oli merkki aineiden käytöstä..tai niin ainaki siihen aikaan meinattiin;) kai se vaan on et nykyään osataan syödä ja treenata oikein,ku saa tietoa helposti netistä,ennen ei oikeen saanu muualta ku lehdistä,eikä moni niitäkä lukenu.aika kovakuntosen näkösiä alle 18v jannuja täälläki mitä on kattellu.siihen aikaan ku ite alle 18v ni aika harvassa olivat isot jäppikset.

Itellä löytyy yläreidestä ja kainaloista, reisiin tuli tosin jo ennen kun edes kunnolla safkasin/reenasin, tais mennä jääkiekon piikkiin. Hauiksissa taas on Adidaksen raidat eli kolme arpea vierekkäin. Ja en todellakaan näistä välitä. Hetken niitä jakso rasvailla, kun kuulemma auttaa, mutta se sitte jäi.

En tiedä kuuluuko tänne, mutta salilla oon käyny n. vuoden ja nyt tässä kesän jälkeen on kovempien salireenien jälkeen suoraan vaan tullu tuohon epäkkään päälle lihaksen mittainen raskausarvelta näyttävä juova, mutta se häviää viikon kuluessa. Molemmille puolille tulee siis. Onko ne raskausarpia vai mitä ne on? Onko normaalia? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom