"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
raskausarpia hauiksissa, tisseissä ja reisissä, eli onnellinen olen =) hyvä tietää että lihas kasvaa :P

Tisseissä, hauiksissa, kainalossa, ojentajissa ja etureisissä. Persettä en ole jaksanut tutkia, se on niin ruma ja on muutakin hommaa.

aika kauan odottelit ennen kuin ekan postin uskalsit laittaa. Onnittelut ekasta postauksesta. :hyvä:

raskausarpia hauiksissa, tisseissä ja reisissä, eli onnellinen olen =) hyvä tietää että lihas kasvaa :P

tämä on kyllä totta.

Mulla on hauiksen kohalla kummassaki kädessä ja selässä on 6 sentin viivat kummallakin puolella. ojentajissakin taitaa myös olla. Vissiin se on ihotyypistä kiinni että kuinka paljon niitä tulee

Ite olen kyllä onnellinen, että olen nuo onnistunut välttämään. Ehkä sen vuoksi, että bulkkaan suht maltillisesti ja vedän parikin dieettiä vuodessa. Ei ehdi iho kovin kiristyä, eikä läskiä juuri kerry.

Tai sitten en vain kehity. :rolleyes:

Oon miettiny auttaiskohan noihin arpiin esimerkiksi avitcid... Mulla on kainalon alla, osittain selässä, sekä kainalon ja rinnan välissä todella pitkiä ja rumia arpia molemmilla puolilla...käsistä onneksi jo vaalentuneet...

Ennestään kun on vielä teinivuosien testohöyryjen aiheuttaman aknen arpia jonkin verran selässä nii ei paljo naurata...

Eikä siinä tietty mitään jos ei nostele käsiään... mutta jos vaikka haluais kesällä heilutella tytöille :rolleyes:

itellä arvet tulee kainalosta ylärintaan.:hyper:

Kuvaus täsmää nivusissani oleviin arpiin. Olenkin aina ihmetellyt että mitkä hemmetin juovat ne on, mutta nythän siihen tuli selvyys :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite olen kyllä onnellinen, että olen nuo onnistunut välttämään. Ehkä sen vuoksi, että bulkkaan suht maltillisesti ja vedän parikin dieettiä vuodessa. Ei ehdi iho kovin kiristyä, eikä läskiä juuri kerry.

Tai sitten en vain kehity. :rolleyes:

Ei mullakaan ollu vielä ton ikäsenä.. Nyt vasta "sain" ekat. Eli oota vaan.. :D

Sisäreisissä taitaa olla ainoat mitä mulla on. Toivottavasti ei tuukaan, sillä ei nuo nyt mitään häävin näkösiä oo. Maltillinen painon nousu ja keskivertoa suurempi lihasmassa jo treenauksen aloittaessani ovat varmaan säästäneet mut noilta arvilta. Väittäisin että kukkakepistä ihmisen näköseksi nopeasti kasvaessa tulee helpoiten noita arpia ja ihotyyppi vaikuttaa varmasti kans.

Väittäisin että kukkakepistä ihmisen näköseksi nopeasti kasvaessa tulee helpoiten noita arpia ja ihotyyppi vaikuttaa varmasti kans.
Ihotyyppi taitaa olla aika iso vaikuttaja. Silloin kun aloittelin harrastusta, oli kehitys aikamoisen huimaa, mutta raskausarpia ei onneksi tullut muualle kuin lonkan kohdalle pari per puoli. Niitäkään ei nykyään juurikaan näe jos ei venytä ihoa.Treenikaverilla taas oli silloin aikoinaan hauikset ja rintalihakset täynnä punaisia raitoja.

Ihotyyppi taitaa olla aika iso vaikuttaja. Silloin kun aloittelin harrastusta, oli kehitys aikamoisen huimaa, mutta raskausarpia ei onneksi tullut muualle kuin lonkan kohdalle pari per puoli. Niitäkään ei nykyään juurikaan näe jos ei venytä ihoa.Treenikaverilla taas oli silloin aikoinaan hauikset ja rintalihakset täynnä punaisia raitoja.

Toi on muuten outoa, itselläni on varsin kuppaiset hauikset, tosi lyhyet eikä mitenkään "peaked" mutta ne on se ainoa paikka missä mulla on jotain raskausarven näköistä.
Epäilenkin, että niissä on nahka vaan jääny esim scott-penkin tuen ja käsivarren väliin hankalasti, ja siksi venynyt...:(

Mielenkiinnolla odottelen miten mahtaa raskausarpia tulla jos saan pidettyä treenin päällä. Treenaamattomanakin raskausarpia on tullut senteissä yhteensä varmaan lähemmäs metrin verran jos ne kaikki peräkkäin laittaisi. Polvien sisäsyrjät, lonkat ja selkä on paikat. Polvissa 3-4 raitaa per puoli, lonkissa sama ja selässä vielä parit.

Mutta eipä sillä. Tämä kroppa on muutenkin sen verran arpinen ja kärsinyt ettei tässä konkurssissa muutama lisää juuri tunnu.:kippis1:

Helv... En nyt ihan pysy perässä. Tyypit tuntuu olevan innoissaan, kun "saavat" raskausarpia. :wtf:

Viime keväänä, kun aloin olla bulkkini lopulla, äiti huomautti, että iho on kireellä. Onneksi oli dieetti eessä, ja arpia ei ehinyt tulla. Nyt tilanne alkaa olla melkolailla sama. Paino tulee nousemaan vielä tuohon 83-84 kiloon ennen dieettiä, mutta uskoisin ja toivon, että vältän arvet tälläkin kertaa.

En sitten tiedä... Jos joskus "saan" itselleni arven, niin iskeekö muhunkin suuri ylpeys tuosta maagisesta bodarin merkistä? :david:

Pyrin kyllä jatkossakin välttämään repeilyä.

Ihanaa, ensimmäinen kommentti tällä foorumilla liittyy raskausarpiin :)

...mutta pakko on sanoa kun on asiaa. E-vitamiiniöljy nimittäin monella auttaa näihin ongelmiin. Etenkin uusien arpien ulkonäköä muuttaa paremmaksi. Apteekista saa tuota öljyä kapseleissa, ne pitää rikkoa ja öljy hinkata arpiin. Joka päivä pitäis laittaa ja jatkaa tuota kuukausia. Kovaa säätämistähän tuo on mutta ainakin tyttösten kannattaa kokeilla jos haluaa bikinikaudella kestää lähempää tarkastelua. Vehnänalkioöljy sisältää myös paljon tuota e-vitamiinia..mutta noissa kapseleissa se on pelkkää e-vitamiinia.

mulla niitä on oikees kyljes (aika ylhääl) ja selässä (paljon sellasii pieniä) ja sit viel olkapäissä. ollut jo 1,5 vuotta, jonka takia en ole käynyt rannalla taikka uimassa kertaakaa tohon aikaa, ennen ku noit ilmeni nii olin kunnon rantaleijjona, muijallekkaa en kehannu näyttää noita nii jätin sen sit. en oo ikin nähny et kenelläkää toisel miehel ois näitä jälkiä. salilla käyn melko useesti, lenkkeilen ja suht hyvä kuntonen olen, syön kaikkea mitä naaman eteen tulee. on kyl vitun ruman näkösii, en tajuu et miten jotkut voi olla ylpeitä näistä? olen käyttänyt kosteusvoiteita about koko ikäni mutta ei oo näköjään auttanu.... noi alkaa vituttaa ku en oo näyttäny niit kenellekkää muulle ku omalle äidille. mut juuh, haluisin ainaki nyt naisilta mielipiteitä et mitä ne on mieltä noista? et jos noi ei sit katoo mitenkää nii en sit tiedä mitä teen... koitan ainaki lopettaa noitte isojen painojen noston ja alkaa kiinteyttää, kuntoilla vitusti ja syödä terveellisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom