raskausarpia hauiksissa, tisseissä ja reisissä, eli onnellinen olen =) hyvä tietää että lihas kasvaa :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tisseissä, hauiksissa, kainalossa, ojentajissa ja etureisissä. Persettä en ole jaksanut tutkia, se on niin ruma ja on muutakin hommaa.
raskausarpia hauiksissa, tisseissä ja reisissä, eli onnellinen olen =) hyvä tietää että lihas kasvaa :P
Ite olen kyllä onnellinen, että olen nuo onnistunut välttämään. Ehkä sen vuoksi, että bulkkaan suht maltillisesti ja vedän parikin dieettiä vuodessa. Ei ehdi iho kovin kiristyä, eikä läskiä juuri kerry.
Tai sitten en vain kehity.
Ihotyyppi taitaa olla aika iso vaikuttaja. Silloin kun aloittelin harrastusta, oli kehitys aikamoisen huimaa, mutta raskausarpia ei onneksi tullut muualle kuin lonkan kohdalle pari per puoli. Niitäkään ei nykyään juurikaan näe jos ei venytä ihoa.Treenikaverilla taas oli silloin aikoinaan hauikset ja rintalihakset täynnä punaisia raitoja.Väittäisin että kukkakepistä ihmisen näköseksi nopeasti kasvaessa tulee helpoiten noita arpia ja ihotyyppi vaikuttaa varmasti kans.
Ihotyyppi taitaa olla aika iso vaikuttaja. Silloin kun aloittelin harrastusta, oli kehitys aikamoisen huimaa, mutta raskausarpia ei onneksi tullut muualle kuin lonkan kohdalle pari per puoli. Niitäkään ei nykyään juurikaan näe jos ei venytä ihoa.Treenikaverilla taas oli silloin aikoinaan hauikset ja rintalihakset täynnä punaisia raitoja.