"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on kans molemmissa hauiksissa arpia ja just huomasin että toisen ojentajan ja kainalon välimaastosta löytyy kans muutama..:curs:

Luin jostain että jos noita alkaa tulla miehelle niin pitäis käydä lääkärissä tarkastuttamassa jotain hormoonitasapainoja tms. En tiedä sitten, varmaan vaan tekis ittensä hölmöks siel. :)

Perse, hauis/ojentaja seutu lähes täynnä :lol2: Takareisissä myös sekä kainalon seudulla. Kerran persauksen sivuosasta kyykätessä iho repesi suoraansanottuna, n.10cm matkalta. Perkeleen kipeä oli muutaman päivän mutta sitten tuli rupi ja alkaa häviämään nyt. Kai sitä vähän ainakin on kasvanu.

Mulla ei raskausarpia löydy:) ja olen ylpeä siintä...On ne niin rumia.Painoa kuitenkin vuosien saatossa tullut 30kg...Eli onhan siintä osa lihaskasvuakin:)
Ihoa ei juurikaan ole erikoisemmin hoidettu...Ikinä en ole ollut "paksussa"kunnossa eikä paino ole seilannut juurikaan.Tällä hetkellä vaaka näyttää 87kg,pituutta 176cm.

Etuolkapäästä joskus repes iho varmaa metrin mittaselta alueelta, mut onneks sain sen jollain rasvalla vidduun. Takaolkapäässä on ihan pieni, mutta se ei mitään haittaa. Mitä voimme arvata tästä? Olkapäät on mun parhaiten kehittyvä lihasryhmä :D

Hauiksesta löytyy noita ja persauksesta vähäsen. Varmaan jotain tekemistä sillä, että ennen salin aloittamista (ja tarkemman ruokailun. aina on tullut jonkun verran liikuntaa harrastettua.) painoa oli 106kg ja pituutta jotain 180cm luokkaa. Nyt kuitenkin tiukemmassa kunnossa kuin ikinä, mutta hieman nuo kyllä pistää silmään. Pääasia kuitenkin, että olen aivan uusi ihminen ja vanhaan ei ole paluuta ikinä! :kippis1:

Meikäläisellä tuli arpia rinnan ja olkapään taitekohtaan aikoinaan -yllätysyllätys- verenmaku suussa penkkaamisesta. Aluksi nuo arvet olivat varsin karun näköiset ja loistivat ihosta punaisina. Nyt tuosta on aikaa kolmisen vuotta, ja arvet ovat haalistuneet miltei olemattomiin. Läheltä ne erottaa edelleen, mutta eivät pistä silmään samalla tavalla. Eli itsellä arvet eivät ole kadonneet, mutta muuttuneet melkein huomaamattomiksi ajan kanssa.

Itselläni tuli about vuosi sitten reisiin noita, vieläkin näkyy liiankin hyvin :7 uimaan en ainakaan uimahalliin halua mennä...

En tiedä edes mistä tämä johtuu, en muista lihoneeni paljoakaan tuolloin, enkä sillon vielä treenannut salilla.

Itselläni tuli about vuosi sitten reisiin noita, vieläkin näkyy liiankin hyvin :7 uimaan en ainakaan uimahalliin halua mennä...

En tiedä edes mistä tämä johtuu, en muista lihoneeni paljoakaan tuolloin, enkä sillon vielä treenannut salilla.
Kasvoitko kenties pituutta? Sekin voi aiheuttaa raskausarpia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Etureisissä, takareisissä, perseessä, pohkeissa, olkapäissä, hauiksissa, ojentajissa, latseissa ja rinnassa kulkee käärmeet. Kenelläpä ei näitä olisi...

Kainaloissa ja kummassakin hauiksessa. tuli syksyllä bulkin räjähdettyä melkei sikabulkin puolelle kokonaan...:wall: myöskin takareisissä on hieman jotain vanhoja.

löytyy molemmista reisistä, latseista, rintalihoista, haukkareista ja ojentajista. Justiin tossa edellisen treenin jälkeen huomasin uuden arven tulleen toiseen rintaan.

Tisseissä, hauiksissa, kainalossa, ojentajissa ja etureisissä. Persettä en ole jaksanut tutkia, se on niin ruma ja on muutakin hommaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom