"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tää kyssäri on sitten suunnattu miehulaisille, mutta saa tietty naisetkin vastata. Minnekäs teillä tuppaantuu "raskausarpia" tulemaan? Itselläni niitä on pakarat täynnä ja hauiksistakin löytyy paljon arpia...osa jopa aika isojakin. Muualle niitä ei oo oikein siunautunut. Eihän nuo nyt niin iloinen jutska ole, mutta nyt ainakin näkee, että hauisreeni saa sittenkin jotain aikaan... :p

Ps. miksihän mahaan ei tuu raskausarpia vaikka olen jo kaheksannella kuulla :rolleyes:

Hauiksista löytyy kyllä...
Kesäsin ei onneks näy niin hyvin ku rusketusta tulee...

Hieno näyttää dorkille palaa ku semmosii vekkejä hanskat täynnä.. :D

Arvet

Mulla on niitä tossa reiden ylä osassa... Muualle niitä ei ole tullut... Ikävän näköisiä minusta.. Miten niitä muuten voi saada pois? siis onko mitään todella toimivaa lääkettä eikä mitään ostos-tv juttuja...

Vuoden sisään arvet ojentajiin, polvien sisäpuolelle sekä rintalihaksen ulkoreunaan. Olin hieman yllättynyt varsinkin noista ojentajien arvista, kasvoihan kädet tosin sen 3 cm vuodessa.

eikös e-vitamiini voide ainakin auta noihin "raskausarpiin"?

perseessä on useita raskausarpia ... sillon ku mutsi ne huomas ni aijai sitä syytösten tulvaa et on käytetty anabolisia jne jne :rolleyes:

Mita raskausarvet nayttaa ?

Onks yhtaan linkkia kellaan tiedos mista vois kayda kattoos tai voitteks vahan kuvailla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Reiden sisäosa, reiden yläosa, hauis, kainalo, rinta, ojentaja ja nyt alkanut tulla kyynärvarteen...paras on sellainen reilun sentin repeämä...uulalaa!
Piti vielä paikata että leveyttä löytyy se reilu sentti...

käsissä, kainaloissa, rintalihasten sivuissa, jaloissa ja perseessä..

joo, niihin vissiin joillaki kosmetologeilla saa jotain hoitoa ja rasvaa..äiti vaan sano että mee ihmeessä käymään jos rupeaa vaivaamaan, mutta auringon valolla ne lähtee kyllä kans..
en kyllä viittis olla paljain persein, en kosmetologilla enkä kesällä pihalla..:rolleyes:

Raskausarvet

Näitähän löytyy, käsistä, olkapäistä, selästä, perseestä, reisistä :D

Kohtalaisen hyvin vaalenivat Avitcidilla, suosittelen kaikille. Reseptilääke.

saitko reseptin sanomalla lääkärille et "kato ny näitä" jne? vai pitikö kikkailla?:confused:

Originally posted by BCore
saitko reseptin sanomalla lääkärille et "kato ny näitä" jne? vai pitikö kikkailla?:confused:

Sain reseptin sanomalla lääkärille: "Kirjotappas Avitcidia kans, 0.05%" Tuttu lekuri :D Luulis ton lääkkeen aika helpolla irtoavan jos jotain arpia on, pistähän yrittäen ja kerro miten kävi.

Re: Raskausarvet

Originally posted by reiz
Näitähän löytyy, käsistä, olkapäistä, selästä, perseestä, reisistä :D

Samat +rinta!

ei mulla vielä ongelmaksi asti ole näitä "raskausarpia" joten tässä vasta kartuttelin pohjaa sille jos niistä tulee ongelma :)
kiitos silti kovasti REIZ :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom