Ainakin TAYSissa olis saanu Obsidania, mutta kun se ei mulla pelitä, niin mies toi Spartocineä kotoa. Kyllä mun käsittääkseni sairaalan kuuluu rautalääkkeet tarjota, jos niihin todellakin tarvetta on. Saahan sieltä kipulääkkeet sun muutkin dropit.
Kysyin tätä synnytysvalmennuksessa Kättärillä ja rautaa sieltä myös saa. Jos haluaa syödä jotain muuta, kuten esim d-vitamiinia, täytyy ne tuoda itse. D-vitamiiniahan pitäisi syödä talvikautena myös imetyksen ajan, mutta ei kai se ole kovin vakavaa, jos muutama päivä jää väliin. Meinasin kuitenkin pakata muut paitsi raudan sairaalakassiin. En tajunut kysyä minkä merkkistä rautaa siellä on tarjolla, mutta mulla on ainakin mennyt niin Retafer kuin Obsidankin, vaikka Retafer ei niin hyvin imeytynyt, kuin Obsidan.
Ja onnea k82:lle! Kyllä se on hauskaa katsella ultrassa, kun ne pikkuiset touhuaa siellä ihan omiaan :D. Käytiin loppuajan lääkärikäynnilläkin tänään ja siellä se tyyppi touhus koko ajan. Ei vissiin tykännyt, kun tökittiin sillä ultralla, vaan työnsi aina vastaan :D.