Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No niin, täälläkin keväisen projektin valmistelu ja suunnittelu on hieman taas edennyt! :)

Tuossa toissapäivänä räpsittiin parit valokuvat, joihin itseään voi vertailla sitten kesän alussa. Eipä noita kuvia ole aikoihin otettukaan ja olin hivenen yllättynytkin ne nähtyäni, kun ei niissä kuvissa mitään valtaista valasta ollutkaan... vaan sellainen aika normaalipainoinen valas vain :D Mut toki silti on eri asia, mitä niistä kehtaisi laittaa kaiken kansan nähtäväksi. Vippijäsenyydet laitoin tilaukseen ja laittanen tossa viikon-parin päästä jotain kuvia tonne kuvapuolellekin, jahka ehdin.

Keväällä mulla menee aika iso osa ajasta opiskelujen parissa, joten lukujärjestyksestäni olen laatinut sellaisen, että se tukisi mun treenejä, eikä vain söisi aikaa niiltä. Ei siis liikaa kursseja! Tällä hetkellä näin viimeisten tenttien ja palautettavien töiden takia on käynyt niin, että muutaman viikon ajan olen ehtinyt salille vain 2 krt/vko ja se on harmittanut kovasti... varsinkin kun treeni-intoa ja puhtia riittäisi vaikka kuinka! Keväällä ehdottomasti toiset sävelet ja vähemmän tenttikirjojen ääressä istumista!

... ja pukin konttiin ostan itselleni yhden tai kaksi uutta urheilutoppia lisäämään treenimotivaatiota entisestään :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Räpsin tossa kans just itestäni muutaman foton, kyl mä taas ääneen kirosin ku ne latasin koneelle ja tohon ruudulle läväytin. :hyper: Noh, tästä sitä sitten lähetään. Itsekritiikki on hyvästä. :whip:

Mä haluan KIINTEYTYÄ. :D No ei tosi, paino olkoon myös ensi kesänä kaikki vaatteet päällä ja lenkkarit jalassa edelleen maks. 60kg mutta mun projektini on hioa vatsaosastoa. Mä aion saada vatsalihakset, aion!!

Lisäksi en laittaisi pahakseni, jos kilo rasvaa katoaisi johonkin. Tuntuu vain niin omituiselta (=turhalta) dieetata yhden kilon takia. Jos vyötärönseudun saisi takaa näyttämään samalla kuin se näyttää edestä niin TOSI kiva. :whip: Onko muilla vyötärön kohdalla takana semmoset rasvapallerot jotka ei näy etupuolelta katsottaessa? Tosi ärsyttävät. :curs:

tiiän niin hyvin mitä tarkotat :D mullaki maha pysyy aika hyvin kuosissa, mut just tonne selkään ilmestyy sellaset saatana pallerot jotka sitte nätisti farkuista pursuilee :(

Kyllä tää tyttö on ehottomasti haasteessa mukana... Mitat nytten on 176/67 ja tarkotus olis 60 tienoilla päästä....tai ainaski sinne 62kg... eli viis kiloo vähintää poies!!!!

Mukana ollaan.

Pituus 185cm ja paino 88kg. Tavoite 80kg tai alle kesään mennessä!

3-4 kertaa viikkoon sali ja 2 kertaa lenkki + jalkapalloreenit päälle. :)

Räpsin tossa kans just itestäni muutaman foton, kyl mä taas ääneen kirosin ku ne latasin koneelle ja tohon ruudulle läväytin. :hyper: Noh, tästä sitä sitten lähetään. Itsekritiikki on hyvästä. :whip:

Kuvathrediä pystyyn! :thumbs:

Minä ajattelin huomenna napsia jonkinlaisia kuvatuksia taas. Kehitystä tuskin on tapahtunut kun syksy on mennyt salin kannalta aika kurjasti. Tuleepahan ainakin taas harjoiteltua posettamista :rolleyes:

Suunnittelen joululomalle oikein tehokuuria salilla käyntiin, 4 kertaa viikossa 2-jakosella :evil:. Samaan aikaan tosin kerään vararavintoa joulupöydästä, joten saas nähdä onko tulos sitten 10kg isompi minä :lol2:

Heipä hei.
Tämäkin neiti on mukana kesäkuntoon 2007 projektissa.. N. kolme viikkoa sitten aloitin dieetin, jonka ansiosta 3 kiloa lähtenyt :) KIITOS loistavan "trainerin" ;) ...tällä hetkellä mitat 158/55..
Tanssiharrastus tuo mukavasti aerobista, treenit ehkä 3 krt viikossa. Salillekin olisi tarkoitus suunnata ensi vuoden puolella vähän nostelemaan rautaa..
Päätarkoitus on siis saada kroppa timmimpään kuntoon, rasvaa pois ja lihasta esille.. Miksei tietysti suurempi hauiskin jos itsekuri/aika riittää ;)
Tsemppiä kaikille!

Haudi neidot :joulu1:
ei ole paljoo ehtiny raportoimaan..duunissa armo vilinä ja himassa ihan tarpeeks myös :joulu3:
Homma on lähteny ihan ok käyntiin, hiilareita oon vähentäny pikkuhiljaa, tuloksia ei vielä näkyvissä mutta eiköhän niitäkin kohta rupee näkyy ( toivottavasti ainaki )
Joulu varmaan katkasee hetkeks tän homman mut sit taas sen jälkeen tiukkana laardin kimppuun :evil:
Kaikille punttimimmeille riemukasta joulua !!!:joulu8: ja tiukkaa ja lihaksikasta uutta vuotta :kippis1: Tammikuussa jatkukoon puristus :whip:

laitettiin sitten valmentajan kanssa tiukka ruoka-treeniohjelma 2ks joulu-uusivuosi viikoksi. Kierrätetään niita kaloreita ja hiilareita just niin että jouluaattona ja uudenvuodenaattona voi syödä vapaasti (no ei sit ihan järjettömästi)... ensimmäiset päivät menny ihan kivasti vaikka kalorit ja hiilarit vähentyy vastaavasti maanantai: 1700 ja 200, tiistai 1500 ja 130, keskiviikko ja torstai 1400 ja 60, perjantai 1700 ja 200, lauantai 1300 ja 60 ja sitten jouluaatto 2300 ja suunnaton määrä hiilareita. no katotaan sitten pysynkö kuosissa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mukana!

Keinot: Pienennän annoskokoja, syön ihan suht hyvin muuten, mutta vähempikin riittää ja sit on parempi olokin. Jos jotain hyvää haluan ja on tarjolla, otan vain maistiaisen! Käyn salilla 4 kertaa viikossa, aerobista sopivasti siihen sekaan. Mitat nyt 161/54, ja paino voisi muutaman kilon mennä alaspäin, kunhan "pienentymistä" tapahtuu. Tavoite, mmm... 51 kg. Yläkropasta ei tartte mitään lähtee pois, mutta vähän reisi/peppuosastoa kiinteämmäksi... Kiva vartalo, parempi mieli

:joulu1:

Ehdottomasti mukana.:rock:
Nyt 168,5cm ja 67kg.. Tavoitteena on 60kg. Massua, peppua ja käsivarsia täytyy alkaa työstämään oikein urakalla, ylimääräset "löllyvät" olis kiva saada kesäksi pois. Ei kai siinä sit muu auta ku tiukka linja.. :whip:

:hyper: Minä kanssa mukana :)

Tällä hetkellä mitat on hurjat, 163cm ja 79kg, niistä on raskauskiloja 10.. Imetän vielä joten ei tässä mitään hirmudieettiä vedetä. Tavoitteena on saada nuo raskauskilot pois ja muutama ekstra niin että painaisin heinäkuun alussa 65kg. Jouluna tuli takapakkia, tuli herkuteltua kovasti, ei noita raskauskiloja ollut kun 5 enää jäljellä ennen joulua:curs: :nolo:

Jatkan taas salilla käyntiä, raskausaikana tuli reenattua ojnkun verranmutta kyllä tässä on kadonneitten lihasten metsästys ekana tavoitteena.

Olishan se kiva saada pari kiloa pois masun suunnalta, mutta mulla on niin syvään juurtunut mörkö takaraivossa! Eli vaikka tiedän, että en voi samanaikaisesti sekä laihtua,että kasvattaa lihasta, niin silti yritän tehdä molempia koko ajan. Eihän se vie puusta pitkälle kummankaan tavoitteen kans, mutta kun ei pää kestä sitä konkreettista asian hyväksymistä, joten jatkan sen kieltäämistä ja kuvittelen laihtuvani ja saavani siistit lihakset.
Toivottavasti ees jompikumpi tapahtuis vahingossa, kumpaankaan kun en jostain syystä voi vain keskittyä ja hylätä toista... paljon totuuden kieltämistä...

Nyt ois hyvä aika jonku vaan sanoa että tyhmähän sä oot!!! Tee ensin toinen ja sitte keskity toiseen, mut ei. se ei jostain syystä iskostu mun kalloon..

Eli jatkan tätä tuloksetonta taivalta..:itku:

Joo, nyt iski apinanraivo! Ikää +40, pituutta 165 ja painoennätys nyt tehty. Vaaka näytti tänä aamuna 65,2! Kyllä on ällöttävän löysä olo. Nyt on pari vuotta mennyt tosi laiskalla ja epäsäännöllisellä liikkumisella, joten tässä on sitten tulos. Kaiken lisäksi teloin alkukesästä polveni ja se leikattiin 3 kk sitten, joten maltilla tässä pitäisi lähteä laittamaan itseään takaisin suurinpiirtein siihen kuosiin, jossa aikaisemmin on oltu. No, suunta on nyt ainakin selvä..... Salille, mars mars!

Sen verran edistystä että huomenna salille:whip: ollu kipeänä pari viikkoa:( Mutta kyllä se tästä....onhan tässä vielä aikaa:)

Mukana! :rock:

Joulun jälkeen mitat ovat ihan kauheat: 168/68. :eek: :itku: :nolo: :wall: Ajatella, miten äkkiä ihminen voi lihoa kymmenisen kiloa.:nolo:

Olen päättänyt, että rantsukuntoprojekti alkaa 1.1.2007. :) Tällä viikolla keräilen vielä voimia tulevaa projektia varten. Tarkoituksena olisi saada 10 kiloa painoa pois. Pitää nyt matkan varrella katsoa, että miltä kroppa alkaa näyttämään ja sen mukaan sit voi tavoitetta vielä muuttaa. Pääasia olisi, että saisi ylimääräiset laardit pois ja pääsisi eroon tästä jatkuvasta turvonneesta olosta.

Heti ensi viikon maanantaista alkaen lisään liikunnan määrää ja yritän panostaa myöskin sen laatuun. Lisäksi kaikki karkit, pullat, suklaat, keksit sun muut pahanmakuiset (:rolleyes: ) "ruuat" saavat luvan jäädä pois ruokavaliostani. Jos noin voisi saada edes jotain muutoksia aikaan.
Pelottaa vaan taas, et miten noiden karkkien kanssa käy. Niistä on niin vaikea pysyä erossa..

ps. nyt mulla on hyviä kannustimia tähän projektiin: isäni ja mieheni sain jo houkuteltua hommaan mukaan (tietää yhteisiä juoksulenkkejä :rock: ) ja eiköhän täältä saa mimmeiltäkin tukea ja potkuja takamukseen tarvittaessa. ;)

Zone-sarja -42%
Onpa motivoiva ketju!! Tuli kuulkaa naiset ihan semmoinen olo, että jumankauta meikä raahaa ahterinsa mukaan tuohon projektiin nyt justiinsa. Paisumista on viime keväästä tapahtunut jokusia kiloja, no ok painosta viis, mutta läskiä on nyt kuitenkin saatava siinä määrin veke, että kehtaa katsoa peilliin. Muuten on päällä puolimaratonille treenaus, joten pattia ei samaan aikaan sitte vissiin hirveesti hommata... mutta hyödynnetään juoksentelu ja yritetään tota rasvaa pois. Ehkä joku painotavoitekin tässä matkan varrella täsmentyy, mutta liikkelle lähetään tällä silmämääräisesti-ideologialla.

Hurjasti tsemppiä kaikille osallistujille!! Nyt meillä on niin paljon persiille potkijoita toisissamme, että _kukaan_ meistä ei voi epäonnistua!!! :rock:

Tosiaan kuten jo epäilinkin ja aiemmin tähän ketjuun kirjoitin, rantsukunto-projektin aloitus menee tosiaan tuonne tammikuulle, itsekuria ei ole riittänyt alkuunkaan pikkujoulukaudella. Tulevana viikonloppuna olisi tarkoitus ottaa kammo'aloituskuvat' tämänhetkisestä kunnosta tai sanotaanko paremminkin tilanteesta... sopivasti näin joulun jälkeen. Tsemiä jokaiselle :whip:

Homma käynnistynyt mukavasti täälläkin, 5.viikko menossa ja selvää kiristymistä viikko viikolta. Painosta en tiedä tällähetkellä, en oo puntarilla juuri käynyt. Mullahan nuo kevään kisat tavotteena, mutta jos sinne saakka pääsen, ni sit onki kova työ pitää vapun jälkeen nuppi kurissa ja herkut kaukana jotta vielä rantakautena olis edes kohtuu kunnossa :D

Tyytyväinen olen, jos paino juhannuksena on siinä 60-63kg. Silloinkin pitäs päkki paistaa jostain kulmasta katottuna, ainaki aamuisin :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom